1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DJ Hero 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 15 jan 2010.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het wordt ook als bundel geleverd, maar niet met een nieuwe draaitafel. Tenminste... Ik heb er niks over gehoord, en het ziet er niet nieuw uit:
    [​IMG]
    overigens hoop ik niet dat dit de uiteindelijke boxart is... Vooral na die chaos van DJ1 is dit een beetje erg simpel. Het logo en een afbeelding van de draaitafel.


    Als je echt een nieuwe draaitafel wilt kun je anders voor deze optie gaan:+:
    [​IMG]
    Voor maar $250 krijg je oa een mooie witte draaitafel!
    http://gomerch.com/tiesto/djhero2/


    @Iedereen die met dit deel wilt instappen: Bij Bol.com krijg je gratis DJ1 erbij als je DJ2 reserveert
    [​IMG]
    http://www.bol.com/nl/p/games/dj-he...51D4FD86F8E73A1DC642C02.ps42#product_overview
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog maar een week. \o/

    Alvast 2 DLC trailers:



    DLC van DJ1 wordt ook nog compatible gemaakt.

    Helaas blijf ik de DLC te duur vinden. 640 (P) per pack, dus ik zal ze iig niet downloaden.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    In iedergeval de reviews zijn best positief, ik ben nog steeds van plan om deze game te halen =).
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  6. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Vandaag opgepikt bij de Nedgame, gameplay heeft een paar nieuwe snufjes maar mijn huidge DJ Hero 1 draaitafel lijkt ze niet te willen registreren, degelijke streaks lijken er maar niet in te zitten. De muziek is leuk, maar zit ontzettend veel huidige hip-hop/pop/rap in en weinig electronica, waar naar mijn mening de leukste mixjes uit gehaald kunnen worden.
     
  7. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is toch pas verkrijgbaar op 22 november 2010?
     
  8. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Misschien de editie met draaitafel, maar de stand-alone game lag daar al in de schappen.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    22 oktober, niet november. ;)

    Gelukkig is dat geen probleem voor mij. :+ Ook bij DJ1 las ik dergelijke klachten, maar dat blijft allemaal een kwestie van smaak.
    edit: De weinige electronica die erin zat vond ik trouwens ook gelijk de slechtste mixes.

    Had em vandaag ook graag willen oppikken, maar dat is er helaas niet van gekomen =(
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  10. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Inmiddels heb ik 'mezelf' gecalibreerd conform de draaitafel zelf, de groene knop reageerde ietsie traag dus nu druk ik hem gewoon eerder in :9

    Ben bijna klaar met de Empire carriere en heb tot nu toe het meeste op 5 sterren (Hard). Kan niet zeggen anders zeggen dan dat ik me hiermee meer mee vermaak dan Guitar Hero op het huidge moment, WOR legde ik al na twee dagen aan de kant.
     
  11. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe is het online?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben ook uitgekeken op de GH/RB games. Dit is gewoon zo veel leuker om te doen. :D

    Zonde dat zo weinig mensen deze game zullen kopen. Verdient het imo veel meer dan de GH/RB games.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dat komt omdat de nummer kut zijn... :+
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijn geld gaat nu toch echt naar Rock Band 3. DJ 2 komt er nog wel een keer voor een leuk prijsje. Maar meer als een tussendoortje is het voor mij niet.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vind ik niet (tot nu toe, want de meeste nummers ken ik eigenlijk niet). Mooi he al die verschillende smaken. ;)
    En wie weet; misschien vind je sommige aparte nummers kut, maar vind je de mash-ups wel awesome. :cool:

    Jammer dat je de game niet haalt, nu heb ik niemand in mijn FL om de score mee te vergelijken. =( (is zelfs een achievement voor)

    Keyboard gedeelte lijkt me wel leuk omdat het de formule wat opfrist, maar ik ben inmiddels (voorlopig) totaal uitgekeken op rock muziek.

    Bij DJ heb je tenminste ook redelijk veel verschillende genres en is de gameplay wat meer gevarieerd.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    TJa, ik vind het een stuk leuker dan Guitar hero, maar toch ga ik 'm niet voor de volle prijs halen. Vind de tracklist te gevarieerd, als dj draai ik toch liever house/trance tracks ipv muziek van de Black Eyed Peas.
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Bij ons leeft Rock Band vooral omdat we ruim 250 nummers hebben nu. We kunnen het blijven spelen. :+
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nieuwsgierig naar DJ Hero 2?

    Giant Bomb quick look:

    click

    Hah, zeer stylie heren!

    (nu durven jullie zeker niet meer) :D


    EDIT: Wel jammer van die lock ups.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus je voelt je gewoon verplicht door alle DLC die je hebt gekocht? :+
    Had ik vanmiddag (of was het vanmorgen?) gezien. :lol:
    Voor die lock-ups is een tijdelijke workaround.
    http://www.giantbomb.com/news/dj-hero-2-if-it-locks-up-ditch-a-friend/2662/

    Patch is onderweg. Ik heb tot nu toe 1 vastloper gehad, dus bij mij valt het gelukkig nog mee.
     
  20. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8

Deel Deze Pagina