1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DJ Hero 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 15 jan 2010.

1. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Nou nadat mijn controleer van deel 1 3x kapot is gegaan vind ik het nu wel even genoeg :) misschien koop ik hem als ie wat goedkoper aangezien deel 1 ook na een tijd €40/50 euro was

2. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog van plan om deze te halen, maar moet eerst DJ Hero 1 nog uitspelen.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gissteren online geweest (1 gewonnen en 1 setlist van 5 gelijk gespeeld). Ik hoop dat nog wat meer mensen online gaan, want ik had nu al problemen met het vinden van een match.
    Misschien pech met het tijdstip, maar het is iig geen goed teken. =(

@jan_tran: Is het goed als ik je aan mijn FL toevoeg? Ik wil scores vergelijken, maar niemand heeft de game gekocht. :'-( Stelletje barbaren.

Zal je zien dat ie nu ik dit post plotseling kapot gaat, maar: Die van mij werkt na een jaar nog steeds prima. En dat terwijl ik juist altijd veel problemen had met de GH gitaren.
    Misschien wat te fanatiek geramd op de knopjes? :+

Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Ik koop hem pas op de dag dat jij een JRPG koopt. :+

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat wordt wachten op Persona 5 of op een héél goede aanbieding van FFXIII. (al betwijfel ik het dat ik die ooit leuk ga vinden O-)).

Zou Costume Quest tellen? :p

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Terug van even weggeweest en dan zie je ineens dat games die je toch wel ook in het oog hield zoals deze verschenen zijn, leuke verrassing! Deze haal ik wel. Vreemd op zich dat hij nog niet op Gamehubs te verkrijgen is, en dat hij daar ook meteen (naar gamehubs normen dan) duur is in vgl. met anderen.

7. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook wel interesse, maar lijk niet gewoon een pakket te vinden van simpelweg 'de game+turntable'...
    Wel dat party-pack, maar dat heb ik niet echt nodig. Alhoewel, dj hero 1 zou daar dan ook nog eens bijzitten, het geld waard?

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    http://www.gcshop.nl/XBOX_360/DJ_Hero_2_Bundel.aspx
    http://www.futurezone.nl/fz/catalog/product/view/id/7745?ref=8001
    http://www.freerecordshop.nl/xbox_3...mpaign=TradeTracker&s2m_type=3&s2m_channel=34

etc.

Je krijgt er gewoon deel 1 bij en dat voor een prijs die nog iets goedkoper is dan deel 1 ooit was.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hier is gewoon het reguliere pakket.:
    http://www.bol.com/nl/p/games/dj-hero-2-controller/1004004010606497/index.html
    http://www.bartsmit.com/360-dj-hero-2#10

En eigenlijk overal waar ik kijk. ;)

En DJ Hero 1 is zeker de moeite/het geld waard! :)

edit: Ik moet niet zo lang dezelfde pagina open laten staan voor ik post. :+

10. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, bedankt beiden.

11. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Is prima hoor, verwacht alleen geen imponerende scores gezien ik na de vijf-sterren checkpoint al snel tevreden ben en dan al de handdoek in de ring gooi :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik speel ook nooit alleen voor de score. De enige die ik meerdere keren speel zijn die wat ik leuk vind, dan maakt het me niks uit hoeveel mijn score nog te verbeteren is.

Was net even bij de leaderboards aan het kijken, en ik keek wel even verbaasd op toen ik dit zag :eek::
    Had niet eens het gevoel dat het goed ging. 8) Veel onnodige noten/crossfades/scratches gemist.

Natuurlijk is dit ook omdat de game nog niet lang uit is, maar dat maakt mij niks uit. :+

13. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een mooie 2e plaats. ;)

14. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    @ Dulle weet jij toevallig nu wat het verschil is tussen de turntable van 1 en 2 of heb je de game only versie gekocht

Maar hard drukken natuurlijk niet :)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nog wel. Morgen zal het weg zijn, dus snel een fotootje gemaakt. :p
    Ik heb de Game Only gekocht. Had erover nagedacht om de bundel te kopen, maar ja... wat moet ik met 2 draaitafels. (buiten die ene achievement in DJ1 halen natuurlijk. :+)

Ik heb nooit gehoord dat er échte verschillen zijn. Misschien intern hier en daar wat aangepast, maar goed. Dat weet ik dus niet zeker. O-)

16. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ging toevallig eens naar de Saturn en daar zag ik dat pack die jullie me daarnet hadden voorgesteld staan voor 79 euro. Heb hem dan maar gekocht :)
    En nu met welke beginnen, 1 of 2 ? :p
    Heb natuurlijk nog nooit echt 1 gespeeld, dus mss daar maar eens beter de basis?

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niet dat het veel uitmaakt, maar begin gewoon maar met DJ1. Bij DJ2 zijn er weer wat gameplay dingen toegevoegd, dus als jet het zo bekijkt is DJ1 inderdaad de basis. :p

Wel leuk hoe ze het friends leaderboard hebben verwerkt. Bij ieder nummer, of het nu in Empire mode of Quickplay is, zie je hoeveel de dichtsbijzijnde friend heeft gehaald door een geel balkje in de scorebalk.
    En dan ook nog eens onderaan in beeld 'jan_tran has entered the top 100 with een bepaald nummer'

Het houdt je wel gemotiveerd om het beter te doen dan je rivaal. :+ (bij dat ene nummer had ik het toevallig gedaan, maar telde het niet doordat het in een Megamix zat. Daar tellen ze blijkbaar niet apart de scores. Verdomd! :+ Het ging net zo lekker, weet niet of ik dat opnieuw kan doen.)

Ik wil niet stoppen met spelen, maar ik heb pijn in mijn vingers, dus het zal moeten. Altijd een teken van een goede, verslavende game. :cool:

18. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    En terecht :cool:

Overigens heb ik wel even snel door de leaderboards doorheen gebladerd, 't is overduidelijk dat veel mensen het nog niet spelen gezien ik bij best veel nummers in de top 150 of hoger zit, terwijl ik absoluut geeen foutloze speler ben. Ik geniet er nog even van de komende dagen voordat de echte 'professionals' eraan komen.

Overigens is aan de kant zetten niet zo'n moeilijk probleem voor mij, ik speel 1 nummer op Expert en de frustratie wordt zo snel opgebouwd dat ik het spel onmiddelijk afzet :9

19. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst even 1 gespeeld, was zeer leuk, maar vond dat menu maar wat heel druk. Nu eens gekeken naar 2 en die straalt zoveeeeel rust uit, is echt tof :)

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad nog van genieten nu het kan. :+ Dat is altijd het leuke van een game vroeg hebben.

Expert bewaar ik pas als ik klaar ben met Empire mode. Zo irritant al die directional scratches... Je kunt het dan niet meer op gevoel doen, maar moet echt constant op alle pijltjes letten. Bij DJ1 had ik bij het merendeel van de nummers wel 5 sterren op Expert, maar om het leuk te noemen... nah...
    Maar laat je niet afschrikken door de wat drukkere menu's bij DJ1, de mixes blijven natuurlijk erg de moeite waard. ;)

edit: Ik wilde eigenlijk nog een gameplayfilmpje plaatsen wat ik van DJ 1 had gemaakt, maar dat doe ik maar beter niet. Schaam me inmiddels voor de fouten die ik daar maak. :+
    Van de andere kant wel leuk om te zien dat ik toch echt (iets) beter ben geworden.

Laatst bewerkt: 23 okt 2010

Deel Deze Pagina