1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DJ Hero 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 15 jan 2010.

  1. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Dulle, wou je daarnet even toevoegen maar blijkbaar zat je friends-list vol ;)
    Jou heb'k wel kunnen toevoegen JanTran ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wordt tijd dat ze het limiet van de friends list verhogen. :+ Heb iig even een of andere vage gast uit mijn fl geknikkerd, nu zou er wel plek moeten zijn.
     
  3. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal er morgen nog eens voor kijken ;)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, welk Powerdeck gebruiken jullie eigenlijk? :9 Ben aan het twijfelen of ik die zal nemen wat je max multiplier naar 5 verhoogd, maar ja... dan moet je je max multiplier wel kunnen behouden. :+
     
  5. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Muziek van dj hero2 is eeeecht vet! djh1 had al toffe... deze zijn nog beter:9
    Ook zijn de nieuwe mogelijkheden wel vet:) freestyle kan nu met alles ipv alleen die rooie button bij djh1.

    Alleen mp is wel apart, als je op een hoger niveau speelt maakt het helemaal geen verschil (als je om sterren speelt). Terwijl het verschil tussen medium en hard bij dat 'banken' (geen idee hoe die modus heet) eeenorm is8)
     
  6. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel powerdecks zijn er dan? heb er 2:9
    1 met meer punten met tappen ofso en 1 met meer punten bij scratchen, althans zo'n effect dacht ik dat ze hebben:emo:
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, op Hard zijn er eenmaal meer noten om te banken. Logisch dat het verschil groot is. :+
    Van de ene kant zou ik liever hebben dat je alleen tegen mensen van je eigen niveau kan spelen om het eerlijk te houden, maar dan heb je de kans dat het nóg langer duurt voordat je een match hebt. :p

    Maar zo een checkpoint Battle tegen iemand wat op Medium speelt is niet leuk. Als het een wat moeilijker nummer is ben je gelijk kansloos.
    Ik heb de Empire Mode nog niet uitgespeeld, dus ik weet niet hoeveel er in totaal zijn. Maar ik heb tot nu toe:
    • Tap Master - All Successful taps earn higher scores
    • Scratch Master - All successful scratches earn higher scores
    • Multiplier - Increases Maximum Multiplier to X5
    • Euphoria - Euphoria lasts twice as long on this deck

    Toen ik em unlockte Tap Master gekozen, en daar speel ik nu nog steeds mee.
     
  8. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    is die Euphoria niet iets dan:9? bedoel dan gaat je multiplier naar x8, als je goed speelt dan:) + het faden (ofso8)) gaat dan vanzelf waardoor je je op andere acties kan richten*)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar als je om de een of andere reden Euphoria niet weet te halen is het een waste. O-) En als je het haalt is het nog steeds maar tijdelijk. Met die Tap Master heb ik tenminste iets wat hoe dan ook werkt, of ik noten mis of niet. :p

    Dat is iig waarom ik em tot nu toe nog niet gewisseld heb.
    Vooral tijdens die nummers van Tiësto zal die Tap Master van pas komen.

    Alleen maar taps
     
  10. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ah denk dat bij elk nummer wel een deck beter uitkomt dan de andere. Voor tiesto is die tap deck idd handig, maar voor een scratch nummer weer niet.

    Denk dat die Euphoria vooral handig is bij opbouwende nummers (makkelijk op het begin, impossible op het eind) beetje opbouwen tot je er 2 a 3 hebt en dan op lastige stukken euphoria aan gooien:)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net de Empire mode uitgespeeld. Maar 1 keer een Battle verloren (die allerlaatste), en alles in 1 keer op 5 sterren. (Hard)
    Ligt het aan mij of is deze gemakkelijker dan DJ1?

    Mja, nu lekker verder in Quickplay en online. Hopelijk kom ik dat Galvanize nummer nooit meer tegen. :+ Beetje teveel spikes. :p
     
  12. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveelste sta je nu online dan? :cool:
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee, heb niet echt meer durven kijken. :+
    Zal waarschijnlijk al flink gezakt zijn. :p

    edit: Balen dat de meeste mensen tot nu toe op Medium spelen. Zelfs op Easy soms. Erg jammer... Ik ben geen foutloze speler, dus tegen mensen op een lager niveau ben ik dus al bijna bij voorbaat kansloos =(
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  14. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Een Noisia/Groundhog-achtig nummer onbreekt er naar mijn mening.

    Behalve twee DJ battles heb ik ook alles op 5 sterren (Hard) kunnen uitspelen. Niet in 1x maar ik kwam pas later erachter dat er 'Powerdecks' waren die je score konden verbeteren.
     
  15. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoelde ik online:9 bij bijvoorbeeld een sterren battle maakt het geen drol uit welk niveau je speelt. Wel raar want een hard/expert heeft veeeeeeeeel meer knoppengebruik dan een easy/medium en toch is de score evenhoog als je beide foutloos speelt8)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach, ik snap het wel dat ze je niet tegen je eigen niveau kunnen laten spelen. Daar zijn er veel te weinig spelers voor.
    Daarom baal ik er ook éxtra van dat er zoveel stomme multiplayer achievements zijn. :+
    Pff, ik vind dit soort games veel leuker in de SP... De DJ1 achievements waren (bijna) perfect.

    Jaja, het zijn maar achievements, maar toch irriteer ik me eraan.

    @jan_tran en Trajanus: Kunnen jullie me wat Challenges versturen? :p
    Maar vragen nu jullie de game nog spelen. ;)
     
  17. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan vooral die van het halen van grade 50 online8) ,die gaat nog wel ff duren.

    Ook als je ze een keer dik inmaakt... quiten ze:'-( krijg je maar 4 djp
     
  18. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt mij echt een vet spel!

    Maar, hij is toch wel vrij prijzig als je er ook nog een draaitafel bij wilt.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar je krijgt er dan wel gelijk DJ Hero 1 bij! :9 Mooie deal lijkt me. ;)
     
  20. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Done ;)

    Mag trouwens ook wel mijn kant op.
     

Deel Deze Pagina