Ok maar op de FRS site staat ie voor 89,99 € zou wel mooi zijn als ie in de winkels 81 is want ik heb zelf ook nog een PU kaart
Als het aan mij ligt komt deze game hier het huis niet in, maar m'n vriendin begon het toch wel interessant te vinden....
Xbox360 versie is toch 100 euro, niet 90. 10% korting dan 90 na korting en -7 met addiscount. Goedkoopst dus 83 euro. Jammer dat de renegade edition niet op de FRS site staat....
Ik zie het nu ook... Van t weekend nog niet. Ik heb nu pre-order van renegade edition bij Game Mania gedaan, maar die 90-9-7 is wel een redelijk goed bedrag... 74 euro, sommige winkels durven dat zelfs voor de Uncharted 2 LE te vragen haha!
Ik vraag me nog steeds af waarom iemand die nou zou willen hebben. imo totaal niet bijna 100 euro meer waard. Hoogstens een euro of 20.
Klopt. Daarom vind ik 74 euro een stuk beter. Die renegade wordt waarschijnlijk wel een stuk goedkoper als niemand em koopt :
Ok please explain hoe je dat doet 10% korting via pu card? (die ik kwijt ben kut ) geld toch alleen op software? en die andere korting?
Dat kan via addiscount.nl Free record shop heeft dat als een van de weinige webshops... Check maar even via de frs site.
Halo 3 ODST op dag van release. Vorige week Uncharted 2 nog een dag voor de release zelfs Ik heb ze dan wel in t filiaal opgehaald trouwens. Is de snelste manier geloof ik.
We've played them all and picked our favorites. [ign]14280894&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/103/1037043/djhero_top5mix_102009_flvlowwide.flv[/ign] Ik heb eigenlijk al te veel gezien, maar bij ieder filmpje kan ik me niet bedwingen.
Ook ik heb ontzettend veel zin in dit spel. Ga het zeker halen... Hopen dat de DLC ook vet wordt, David Guetta is ieder geval een goed begin! Stiekem hoop ik ook op muziek zoals Brennan Heart, D-Block & S-te-fan etc.
Echt super mixen. Nadat ik em van t weekend heb gespeeld, ben ik overstag. Wilde aanvankelijk wachten met aanschaf omdat ik al zo ontzettend veel andere games heb gekocht, maar aangezien ik zelf ook draaitafels heb en probeer de DJ uit te hangen, is dit toch wel erg vet. Ook leuk dat je met gitaar en draaitafel kunt spelen. Nu nog even de game goedkoop scoren
Zo ook maar even aangemeld bij de VIG actie van de FRS en addiscount heb 6,66€ korting had 1tje fout paupervraag Trouwens nog iets meer als 1 week