Waar haal je die 10% korting eigenlijk vandaan.. PU card toch?.. waar kan je dat ergens invullen bij afrekenen.. dat adddiscount snap ik ondertussen dan weer wel
Waarom is er nog geen review van deze game te vinden? Wel erg vreemd als ie al over 4 dagen in de US uitkomt. Ohja, ik heb geen VIG Card meer. Is het op de een of andere manier mogelijk je code nog ergens te vinden?
Inderdaad.. raar.. en balen.. wacht toch altijd eerst reviews af! Edit: heb vig gevonden maar daar staat op 7.50 korting per game..
Renegade in real life: Toch erg mooi hoor. Normale editie: REVIEWS: 8/10 from OXM UK 90% PSM3 UK 92% GamesMaster UK edit: Toch jammer dat ik die foto's ben tegengekomen. Het is altijd veel leuker om het zelf voor het eerst te 'unboxen'
hier even de volle mix van Benny benassi en Tiesto op expert is niet echt makkelijk, het begin valt nog mee maar na +- 4:25 is echt insane lijkt mij
Foto`s van de draaitafel zien er echt ontzettend mooi uit! Complimenten voor de fotograaf Moet toch zeggen, dat die Renegade versie er verdomd mooi uit ziet... Mja, het bedrag slaat werkelijk nergens op. Als die versie nu 30 euro duurder was, viel er nog over na te denken, maar 189 euro (in het gunstigste geval) daar krijgen ijsberen het nog koud van!! Dan het laatste filmpje, tering! Dat lijkt echt bijna niet te doen... Damn! Wat zal dat veel frustraties gaan opleveren... Die vent ragt trouwens wel als een gek op die draaitafel zeg, jemug! De review cijfers zien er overigens goed uit, al zijn het er nog maar een paar! Lijkt dus een toppertje te gaan worden... Neem aan dat iedereen, die hem gaat kopen, gewoon voor de normale versie gaat?
Ja, ook al vind ik de special mooi en wil ik dat tafeltje, maar 100 euro meer heb ik er niet voor over.
Als je dan ff wat gouden en zwarte verf hebt maak je van je gewone toch gewoon een Renegade versie. Ik ga overigens ook voor de gewone, zelfs al besteld voor 76 eu
Haha, leuk om te horen dat iemand toch voor de renegade gaat! Ik kan het nog begrijpen ook! Moet je kijken naar de afwerking... Die renegade heeft gewoon helemaal die zwarte glans, ziet er gewoon rete strak uit. De normale heeft dat gedeelte wat om de scratch is, in grijs. Waar de crossfader etc. zitten is zwart. Verder is het ding behoorlijk ´kaal´.
Dat zeg ik niet! Maar ik kan het enigszins wel begrijpen. Hij ziet er gewoon veel strakker en beter afgewerkt uit. Overigens is dat tafeltje en zo leuk bedacht, maar dikke onzin! Aangezien jij je tv niet op een derlijke hoogte aan de muur hebt hangen, zodat jij kan gaan staan en de tv op oog hoogte hebt... Vraag me zelf alleen nog af, waar ik elke keer die DJ console moet laten... Iemand tips? Hoe gaan jullie dat doen?
Haha, zo bedoel ik het niet. Heb het denk ik niet juis geformuleerd. Als je gaat spelen, waar laat je dat ding dan? Op een tafel? Op schoot? Vraag me af of dat wel lekker speelt...
Meestal lig ik op bed als ik game (ja, mn tv staat hoog, vandaag), dus dat wordt op m'n schoot ofzo, idd. Hoop dat dat gaat werken.