Ik zou zeggen, doe die doos daar weg, sluit je turntable aan en vertel eens hoe het speelt Is dat trouwens een weerstation ofzo naast je tv? Het lijkt er wel wat op, maar afgaand op de locatie gok ik misschien toch wel eerder voor media center of universal remote.
Haha ik moet echt uit deze topic blijven.. morgen wordt mijn xbox opgehaald voor reparatie.. en deze week heb ik vakantie.. bout!
Ik kwam vanmiddag toevallig langs the FRS dus dacht even binnenlopen. En toevallig kwam net alles binnen, dus gelijk maar meegenomen. Heb het nog maar 20 minuten gespeeld, maar het is echt vet
Heb net de turtorial gecompleted, maar ik heb wel al een 1 ding op gemerkt, de cross fader moet je niet te hard/snel gebruiken, want dan kan hij ineens door schieten naar rechts of link terwijl hij naar het midden moet. Verder vind ik het tot nu toe een kei leuk spel, lekkere muziek en een goede moeielijkheid
Yup, zeer positief. Speelt erg lekker, als is het natuurlijk wel nog wennen. op die filmpjes ziet het tov. Guitar Hero relatief gemakkelijk uit, maar ik heb 1 nummer op Hard gespeeld, en damn... Bakte er niks van. Speel nu op Medium, en daar kun je ook al lekker scratchen en met de crossfader spelen. Nu schiet ik nog wel eens wat door met de crossfader, maar daar zal je op een gegeven moment wel wat meer 'feeling' voor krijgen. Nummers klinken tot nu toe ook allemaal erg goed, en de turntable zelf voelt lekker degelijk aan. Maakt ook geen geluid tijdens het draaien. http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/224&cl=be,nl Ze zeggen trouwens toch altijd 'What is seen, cannot be unseen' Zeer true
Stomme FRS Waarom wel alles naar de winkels sturen die het gewoon mogen verkopen, maar niet verzenden naar mensen die hem op de site hebben besteld?
@Egel: Als ik het goed heb Maastricht (sowieso) en Heerlen (weet ik niet zeker). Moet je anders even naar www.mediamarkt.nl gaan om te kijken of die aanbieding ook in jou MM geldig is. (links > de Flyer)
Ziet er super vet uit Dulle. Lijkt mij ook nog wel wat, alleen wil ik het eerst even proberen. Guitar Hero vond ik eerst ook niks aan, en nu is het gewoon vet . Er is vast geen demo-pod van Edit: oh 7000
Ziet er allemaal erg vet uit. Tracklist ook erg goed, hoewel dit niet echt mijn muziek is, maar ik heb nu ff nergens geld meer voor. =\ Misschien wil m'n broer 'm wel kopen, aangezien hij al helemaal vaak naar dit soort nummers luistert.. nahh, doet ie niet.