Xbox360 ligt nu ook ruim in de schappen bij de MM in groningen Echt donders veel ook altijd 100 euro is net even te duur, miss wat voor kerst?
Ik hoop toch echt dat FRS de preorders vanavond gaat versturen, anders zou het toch wel heel zielig zijn dat ze hem niet leveren op de release date. Ik hoorde daarnaast trouwens van GG dat ze juist niet zoveel naar de winkels versturen om aan de pre-orders te voldoen. Laten we het hopen. Ik heb namelijk toch wel ff zin om juist in het weeken relaxed te spelen.
Moet em nog steeds bestellen haha. Denk toch aan de FRS, omdat ie daar met addiscount toch een stuk goedkoper is dan alle andere winkels. Enkel sommige media markt filialen hebben em voor 77 euro, maar niet die bij mij in de buurt
88 euro bij mm eindhoven enne al flink wat uurtjes erop zitten..+6 ozo (en voor een vader van 2 kleuters is dat veel ja!). Maar deze game is echt wel FUKKING Vet! Alle nummers zijn vet, je hebt echt het idee dat je een über-skratsjer bent. Geluid is fenomenaal, deze game is voor mij de beste hero-game tot nu toe. Eindelijk af van dat plasieke guitaartje. Vind hem op normaal iig makkelijker dan gh op normal. dus vind je mash-up's cool, vind je rap cool, en houd je van über-controllers.....dan snel kopen die game!
Ik wilde eigenlijk hier komen posten welk nummer ik tot nu toe het leukste vind, maar dat gaat niet. Ze zijn allemaal leuk. Behalve die van Paul van Dyk, dat is de enige die ik wat minder vind
[yt]G9m4Woo_N2M[/yt] Zijn dit lekkere hollandse jongens? Dan hebben ze de eer om het moeilijkste nummer in het spel te hebben.
Dat ie 100% raakt bedoel je? Zal ook wel niet echt zijn; is een promo filmpje van de makers, dus dat zal wel een of andere Auto Play zijn. Maar dan nog, over een tijdje zal iemand dit wel foutloos kunnen spelen. Dit werd ook eerst onmogelijk geacht: [yt]OSxA83miM7s[/yt]
De Through the fire and flames van DJ Hero dus.. Edit: Hah ik had de vorige pagina enkel nog maar gezien, niet eens door dat je die vergelijking ook al had gemaakt Dulle) Het 2de filmpje op de BBC website over DJ Hero is ook wel best leuk, vergelijking tussen de echte DJ en de DJ Hero versie, wel niet echt fair dat ze precies vergelijken met een song op easy difficulty.. Edit 2: En hier trouwens nog een video interview met Jay-Z over DJ Hero, maar niet echt interessant of uitgebreid.
Is volgens mij niet Easy, aangezien er Directional Scratches zijn. (tenmisnte zo leek het, maar nu ik verder heb gekeken weet ik het niet meer zeker) Het oneerlijke is dat ze de echte DJ laten zien terwijl ie druk aan het scratchen is, maar dat ze die stukjes bij DJ Hero er meestal 'toevallig' tussenuit knippen. Ach, zolang ik er maar plezier mee heb, boeit het me niks wat anderen ervan vinden. Het eerste nummer waarvan ik pijn in mijn arm kreeg is een feit: Scratch Perverts Beats and Pieces [yt]vRJ65sjXr4M[/yt] Het hele nummer zit je als een dolle te scratchen Volledige nummer in bagger kwaliteit: [yt]uLhikuZDJ30[/yt] (jezus, er is nog geen enkel filmpje met goede kwaliteit te vinden Zou bijna zelf filmpjes gaan maken.)
Tsja, beat juggling, he. Dan weet je dat die slider heel vaak heen en weer moet gaan. Maar het resultaat van beat juggling is wel vet (iig in het echt). Edit: Nog steeds geen mailtje van FRS. Anders haal ik hem morgen misschien wel voor 90 en cancel ik hem, als het nog kan. Edit 2: Leverstatus: Verzonden!
Heb net een filmpje gemaakt van Fix up, Look Sharp vs Genesis. Ik zuig. Ik speel op Hard. (vooral op het laatste verpest ik het) Maar aangezien de meeste filmpjes op YT van slechte kwaliteit zijn... *uploading* Misschien dat ik er nog meer maak.
Uploaden maar! The Aranbee Pop Symphony Orchestra "Bittersweet Symphony" vs. LL Cool J "Rock The Bells vind ik ook wel leuk gedaan!
Zijn er al mensen die op expert spelen? Ik heb echt moeite met een aantal van die directionele scratches. Dit lukt mij wel prima: (<><><><><><>) (><><><><><><>) Maar bij deze zuig ik echt kont: (> > > >>>) of (< < < < < < <) Hoe doen jullie dat, dus eigenlijk gewoon in dezelfde richting scratchen? Met kleine zetjes lukt het me niet. Met grotere setjes heb ik op een gegeven moment de bediening op de kop. En met het loslaten van de buttons mis ik vaak de helft...
Spel/controller/muziek lijkt me wel leuk. Eens kijken of ik naar Arnhem kan reizen voor 50 euro actie van Game Mania. Ben bang dat ik nooit boven medium niveau uitkom maar ok.
Nou een uurtje tot nu toe gespeeld: DAMN WAT IS DIT VET! denk je dat guitar hero cool is? KOOP DJ Hero meer heb ik niet zeggen!! \o/