Goed, de filmpjes die ik gemaakt heb. Modder heeft me er al op gewezen dat er maar geluid van 1 kanaal komt. Dit komt door een stomme fout van mij tijdens het opnemen. Sorry. Allemaal dus op Hard, en tsja... goed ben ik niet.
Die middelste is ook wel vet, gewoon bijna alleen maar scratchen Die zal vast wel moeilijk zijn op expert, wanneer je echt moet scratchen zoals aangegeven.
Vind alles al moeilijk genoeg op Hard. Het ziet er op filmpjes soms bedrieglijk gemakkelijk uit, maar dat valt toch vies tegen. Maar op Expert zal ie idd moeilijker zijn. Stomme directional scratches. Eerst maar eens het crossfaden goed onder de knie krijgen, dan over naar Expert. Hm, misschien maar eens een filmpje van dat nummer van Tiesto maken. En deze keer neem ik alleen het rechterkanaal op!
Hey, volgens mij heb ik een methode gevonden om in stereo op te nemen. Ben em nu aan het uploaden (Wel Will Rock You vs Robot Rock) *gaat nog meer opnemen. Niet dat iemand er wat aan heeft, maar het is gewoon leuk om te doen. Al zullen mijn Harry Potter subscribers op YT er wel mee teleurgesteld zijn dat er opeens een stortvloed aan DJ Hero filmpjes komen.
Ik denk eraan om hem te kopen. Maar ff een vraagje: Als je die hits mist, hoor je dan ook het geluid niet, of is het alleen van invloed op je score?
Precies, daar ging het mij ook om. Maar ik zit te twijfelen of ik hier niet te oud voor ben, en het zo laat liggen..maar aan de andere kant spreekt de muziek die erin zit me wel erg aan. Dilemma's dilemma's
Hoe oud ben je dan? (mijn moeder speelt dit trouwens ook; ze is denk ik ouder dan jou? ) Volgende wat ik upload: # Bobby "Blue" Bland - "Ain't No Love In The Heart Of The City" vs. Connie Price & The Keystones - "Fuzz And Them" Die was echt teh easy.
Dat heb ik ook wel. Vandaar dat ik nog geen order had geplaatst. Maar het spreekt me enorm aan. Heb zelf ook draaitafels, dus eigenlijk is het verplichte kost
Haha, 19 pas, het is dus wel te hopen dat je moeder ouder is. Maar ik haal em denk ik wel En houdt je moeder van deze muziek? Of gaat ze er door het spel van houden? Dan moet mijn ma het ook ff gaan spelen edit: voor mijn verjaardag geld voor een auto, dus koop em zelf wel
Pff, je bent zelfs jonger dan mij. Normaal gesproken luistert ze er niet naar, maar ze heeft al paar keer gemeld dat ze dit allemaal leuke muziek vindt. Zelfs die nummers van Queen (is ze een groot fan van, en ik was dus bang dat ze deze remixes niks zou vinden. ). Mijn moeder houdt sowieso van (dit soort) games; Guitar Hero speelt ze ook vaak. Awesome toch? (andere game die ze ook vaak speelt: LotR: Battle for Middle Earth)
Mijn ma durft de xbox met geen vinger aan te raken, en maar goed ook, anders zit ze de hele dag op m'n kamer
Speciaal voor Modder? Die track is gewoon te sexy, dus boeiend dat ie easy is. En smh over mensen die denken dat ze hier misschien te oud voor zijn. Stop dan maar meteen met gamen, want gamen is niet voor "volwassenen".
Haha, ja. Bestandsnaam is zelfs 'modder' @Jorrit010: We hebben hier thuis gelukkig 2 360's, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn.
Wel grappig ook toen ik een paar jaar terug voor het eerst Guitar Hero 2 kocht voor de 360 vond me vriendin me maar een klein kind met mijn plastic gitaartje. Eenmaal thuis wilde ze ook en vond het het supertof. Nu met DJ Hero snapt ze het ook niet, maar wacht maar tot ie hier staat Ben trouwens 28 en nooit te oud voor games
Precies. Zo lang het fun blijft, waarom niet? Mijn pa speelt ook nog best vaak een gamepje, ook al blijft het een beetje hangen bij de nieuwste shooters op de pc, soms een adventure, maar eigenlijk vooral van die hidden object games.
wat een jonkies zijn jullie allemaal zeg ik ben 41, ga morgen waarschijnlijk DJ Hero halen (als de rij in Arnhem niet te lang is) en ben echte gamer... ga morgen beginnen met Borderland en ben momenteel druk aant drummen met The Beatles, fifa 10 en diverse andere games. Zit te wachten op Ac2 en MW2 en tot die tijd maar ff DJ-en
Moet zeggen dat ik nog heel wat (recents) heb liggen: -forza 3 -uncharted2 -nba2k10 -pes2010 -fifa10 -halo 3 odst -dirt2 -nfshift En dan heb ik ook natuurlijk nog de pre-order van MW2 staan... DJ Hero vandaag(hoop ik)