1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DJ Hero

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 mei 2009.

  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als je 360° (rewind) spint of 720° (of meer), is dat een verschil met hoever je terugspoelt? Logischerwijs zou dat natuurlijk zo moeten zijn, maar iemand die het al eens getest heeft ingame?
     
  2. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Dulle, wilde je toevoegen maar je friendlist zit vol |:-

    Hehe. Heb nu inmiddels ook alles wat beter onder de knie. ERG vet hoor. Meeste speel ik nu op medium, meestal gaat het goed, maar soms is het too much. Vooral de scratches die doorgaan in faderstukjes vind ik lastig en dan is t handig om euphoria te hebben.

    Verder heb ik tot nu toe bijna geen enkele mix dubbel gespeeld, dus erg goed uit m'n hoofd ken ik ze niet
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben bang dat dan wel mijn winstreak naar de knoppen gaat. :D Maar invite me maar een keer.
    Is nu gefixed
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Kan je ergens zien hoeveel potjes je online al gewonnen hebt?

    Dat Noisia - Groundhog nummer is trouwens echt te tof! \o/
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zover ik weet kan dat niet.
     
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Jeej, alles 5 sterren gehaald op hard op 2 nummers na....die heb ik maar op Medium gehaald. Expert ga ik niet aan beginnen, veel te veel gedoe met de specifieke scratches. Ik moet nog 3 achievements, hard 5*, expert 5* en DJ vs DJ local play.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Welke 2 moet je nog?
    Groundhog zeker? (en Daft Punk Megamix? :9)

    Ik weet opeens niet meer zo zeker of ik wel een potje tegen je wil spelen. :+
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Kan het zijn dat je op sommige momenten ook precies de 8x multiplier krijgt zonder Euphoria te activeren (of Rewind te gebruiken)...? Maar dan slechts voor heel korte stukjes ofzo, het heeft toch niets te maken met die 'draaiknop' (ben even de naam kwijt) als je die telkens blijft gebruiken?

    Het valt me gewoon soms op dat ik ineens heel even 8x heb zonder zelf iets (bewust althans) te doen...
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je tijdens de Freestyle secties die 'draaiknop' gebruikt wordt je multiplier ook verdubbeld. :)

    edit: Yay, 41 van de wereld bij Common / Masta Ace. 8)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Aha thanks!

    Nog iets, het volgende achievement:
    Shout out (5G)
    [​IMG]
    Complete any mix using a microphone in a single player game.

    Moet je daarvoor een Lips microfoon controller hebben ofzo? Want ik heb geprobeerd mn wireless xbox mic te gebruiken maar dat doet alvast niets precies..
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb hier een Guitar Hero microfoon liggen, even proberen of dat ook werkt. :9

    brb :+

    edit: Met Lips weet ik dus niet, maar met de GH microfoon werkt het iig wel. Insteken en gaan met die banaan.
    *achievement unlocked*

    edit: 31e mete de Daft Punk / Hashim mix.
    Zo goed ben ik niet 8) Maar staat wel leuk, dus mij hoor je niet klagen
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Een Guitar Hero microfoon?
    Oh heeft een van de nieuwe GH versies 'a la rockband' dat neem ik aan?

    31ste v/d wereld, hm that's pretty impressive) Ik herken de 'hashim' en volgens mij is dat een van de laatste DP mixes was die ik 5-star'de.. wel een leuke playlist trouwens.

    Ps; is er geen snellere methode als je bv de 4de song in een playlist wil herspelen dan eerst 3x start > skip mix te doen? En ook als je een dat bv tweede staat in een lijst van 5 wil herspelen om meer stars te halen ofzo, moet je natuurlijk dat spelen, en dan skippen tot het laatste en dat ook spelen anders saved hij niet?
    Het lijkt alsof zo, of misschien lukt het ook als je een custom lijst maakt met enkel die specifieke song erin.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Druk op (Y) (als je in de playlist bent), (de)selecteer de nummers die je wel/niet wilt spelen met (X). Bevestig met (Y), en spelen maar. ;)

    Stuk gemakkelijker dan de gehele playlist te selecteren en dan steeds Skip Mix te moeten doen. :+
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ah thanks, dat is heel wat frustratie bespaard)

    Verder nog wat verkoopsnieuws;
     
  15. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Was te verwachten. Hoge prijs en het spreekt niet iedereen aan.

    Ik heb gisteren in ieder geval alle nummer gespeeld. Heb nu alles op medium, maar sommige echt slecht haha. Groundhog WTF!!!:lol:

    Wel tof dat ik echt merk dat ik het beter onder de knie heb nu. Nu maar eens beginnen met hard *)
     
  16. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em zaterdag voor 50 euro bij de nieuwe gamemania in Arnhem gekocht (2 hele oude games ingeruild) maar respect voor degene zoals Dulle en Modder eter die em op hard en expert kunnen spelen. Ik vind em knap lastig op medium moet ik eerlijk zeggen. Maar zoals altijd: practice makes perfect.
     
  17. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet alleen hoor, de latere sets zijn op medium ook knap lastig voor mij. Om over Groundhog nog maar even te zwijgen....._O_
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    *delete pm ewel
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik weet nietmeer wat ik vroeger betaald heb voor Guitar Hero incl. die wireless guitaar maar is dat niet ongeveer vergelijkbaar met DJ Hero incl. turntable?

    In elk geval vind ik het een super vermakelijk spel, hopelijk komt er nog een uitgebreide keuze aan DLC en eventuele vervolg games..

    Ik vind de moeilijkheidsgraad en het no-fail mechanisme eigenlijk ook beter dan bij GH. Dan moet je tenminste niet heel de tijd naar de practice mode om eens iets moeilijker te proberen. De meeste medium songs haalde ik in de first try op 5*, dat is juist fijn dat je al redelijk snel aan het moeilijkere, 'meer realistische' werk kunt beginnen op hard & expert. Bij GH blijft dat toch wel wat meer gekkenwerk, zeker als je niet bekend bent met de franchise.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Volgens mij bedoel je Xerofox. :+

    Ik vind medium over het algemeen vrij makkelijk nu. Daar haal ik wel 4-5 sterren. Heb momenteel slechts 1 track op 5 sterren op Expert.
     

Deel Deze Pagina