1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DJ Hero

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 mei 2009.

  1. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik alle tracks van expert achter elkaar speel heb ik nog maar net 5 sterren in totaal :lol:
     
  2. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet wel zeggen dat sommige nummers op medium veel moeilijker zijn dan andere. En dan bedoel ik ook nummers die in een zelfde setlist zitten. Heb zelf inderdaad ook het meeste nu op 5 sterren staan, allemaal first try, maar sommige ook op 2 :lol:

    Ben wel benieuwd naar de DLC, al vind ik nog steeds dat die veel te prijzig is(net als bij de GH en RB serie)

    Heb me nu al meer vermaakt met DJ Hero dan met Guitar Hero iig!
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vond net een nummer terug wat nog op 1/2 ster stond. Op Easy 8) Ben gelukkig vrij snel verbeterd. Zal wel het eerste nummer zijn geweest wat ik mijn hamster heeft gespeeld. :+
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    zo heb hem net besteld voor 75 euro bij de free record shop :)
     
  5. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb net alle nummers op medium op vrijf sterren gehaald, maar ik moet zeggen dat de hardware wel te wensen over laat. Af en toe registreert hij ook de rode knop als ik de blauwe in druk, héél vervelend! :{

    Hebben meer mensen hier last van?
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Jup! Ik ook! ;)


    292.000 punten op Groundhog op Medium! 92% hits! Nooit gedacht dat me dit zou lukken! ;)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee, tot nu toe heb ik mezelf de schuld gegeven van alle fouten. :+

    Ik ga er vanaf nu iig wel eens op letten.
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Soms als ik aan het scratchen ben op blauw, slaat hij automatisch de rode en soms ook de groene knop aan. Waarschijnlijk zitten de drukpunten van de knoppen te dicht op elkaar, want de reviewer van Fok.nl had het ook al over dit probleem.

    "Waar DJ Hero wel minpunten scoort is de degelijkheid van het DJ Deck. Op het eerste gezicht en bij de eerste aanrakingen lijkt het allemaal van prima kwaliteit te zijn. Maar zodra je flink aan het scratchen gaat merk je dat er onbedoeld knoppen worden geactiveerd. Bij lange scratch-gedeeltes is dit natuurlijk heel irritant omdat je constant in de gaten moet houden dat je niet te enthousiast scratcht, het is dan ook ongelooflijk frustrerend als je door deze fout je dikke note-streak verpest. Of deze fout in alle DJ Decks zit hebben we nog niet kunnen testen."

    =(
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Daar heb ik toch echt nog nooit last van gehad.

    Alleen toen ik online verloor van Dulle. Toen pakte ie steeds de verkeerde knoppen. :+
     
  10. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ook mijn eerste potjes online gedaan, maar hoewel ik telkens 5 sterren haalde heb ik niet gewonnen, die ander maakte geen fouten.... Dus ik was de sjaak met het verliezen van mijn multiplyer...
     
  11. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Weet iemand wat ie kost bij de Media Markt en/of Saturn?
     
  12. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag 'm gister in Saturn Tilburg liggen, en meen voor iets van 86 euro ofzo.
    Ben er vanavond weer.. dus dan zal ik wel weer 's kijken.
     
  13. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ok top. Toevallig woon ik in Tilburg :)
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als je die effects dial gebruikt bij sommige stukjes en je krijgt een korte multiplier, blijft die evenlang (of liever kort) duren of je nu blijft 'effects dialen' het hele stuk, of is eenmaal geactiveerd op dat stukje genoeg?
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je stopt met draaien valt de multiplier ook weer weg na een seconde of 2, dus je zult moeten blijven draaien om het hele stuk de verdubbelde multiplier te behouden.
     
  16. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel ook, maar vind het maar verdomde moeilijk. Medium is meestal wel goed te doen. Maar hard.. 8) Soort van zelfde probleem met uhh Guitar Hero. Soms gaat het gewoon veel te vlug!
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bah, bij mij is ie toch al een paar keer vastgelopen. :mad:

    Gelukkig wel in het menu, dus ik ben niks kwijtgeraakt.
     
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Yup. Bij mij ook. In het quick play menu.
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hm die song van Beastie Boys (Sabotage) vs Foo Fighters (Monkey wrench) vind ik echt vervelend te 5*, zelfs op medium. Met geen enkele andere song op medium nochtans problemen gehad..

    Iemand enige tips, wat mn multiplier altijd om zeep helpt zijn die korte scratch stukjes Blauw-Groen-Blauw-Groen zonder tussenstuk. Nochtans als er zo maar een overgang is in een andere song lukt het me wel gewoon, maar in zulke lange sequentie zonder korte tussenstukjes blijf ik blijkbaar altijd wel ergens haperen.

    Edit: Eindelijk gehaald!
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  20. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd altijd mijn hart vast als dat soort dingen gebeuren. Oude xbox al?

    Vond trouwens Boom Tap op expert aardig vervelend... Fucking veel zooi tegelijk, maar heb maar 2 keer geprobeerd ook...
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009

Deel Deze Pagina