1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DJ Hero

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 mei 2009.

  1. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn ze ff helemaal van de pot afgevallen het zijn 3 nummers maar toch
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    3 mixen met 2 nummers per mix? Zou dan op 6 nummers uitkomen. Vandaar denk ik dat deze DLC zo duur is. Het slaat natuurlijk nergens op.
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Het is wel duur, maar zoals je zegt zijn het eigenlijk 2 nummers per mix, en ze moeten niet enkel zoals bij GH een song omzetten in een spelversie, maar ook de 2 nog laten mixen wat ook tijd & geld kost.

     
  4. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Trouwens mijn turntable is weer terug, is wel weer wennen want nu is natuurlijk alles weer nieuw dus moet je weer extra hard duwen met de fader terwijl die met de oude heel soepel ging :)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Hoe kunnen die drie nou gamesavers zijn? Er moet dan toch iemand zijn met een game save, wat in dit geval dan niet kan. :+
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Die van jou was ook defect? Ik ga vandaag terug naar de Media Markt (net gebeld) dan kan hij omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. Hopen dat deze het beter blijft doen. Hoe heb jij het voor elkaar gekregen? Van Activision hoor ik maar niets.
     
  7. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hex editten van de scores of iets in die richting ?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog 3 filmpjes gemaakt. :+

    1 was op request, maar zodra ik dan bezig ben wil ik gelijk meer maken. Het is een verslaving. :p

    Met moeite gestopt na de 3e


     
  9. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja man ik speelde dinsdag even maar de fader op het scherm bleef naar rechts staan (terwijl wel alles wel gewoon naar beneden kwam rollen) en de knoppen op de turntable bleven (ingedrukt staan op de TV) staan en de effectstyle button deed het ook niet alleen de guide button en de knoppen daar om heen deden het.

    Dus ik dacht eerst dat het aan de batterijen lag dus even nieuwe erin gedaan, maar nog niets dus even batterijen gekocht maar toen deed ie het nog niet dus terug gegaan de de FRS en ze konden een nieuwe bestellen en die kwam vanochtend binnen
     
  10. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben ik het niet helemaal mee eens. Bij guitar hero moeten de nummers omgezet worden in een drum-, bass-, zing- en gitaarversie. Dat zal ook wel flink tijd kosten om te maken..het zal gewoon wel te maken hebben met rechten van 2 verschillende nummers waar een mix van gemaakt wordt. Toch vind ik het te duur. Als het gewoon 160 per nummer wordt, dan overweeg ik het om te kopen.
     
  11. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Al vind ik David Guetta geweldig heb ook allebei zijn CD's Output en Pop Live maar ik wacht gewoon tot het de DotW is of anders afgeprijsd is want €8 vind ik toch wel duur voor 3 nummers

    En eigenlijk vind ik het ook wel raar want in amerika hebben ze Jay-z en Enimen en in Europa David Guetta maar Jay-z en Eminem zaten al in de game en waren gratis we (al zei David Guetta) dat zijn nummers niet in de game konden zitten wegens zijn cd dat wij er voor moet dokken terwijl hij onze vertegenwoordiger is
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Hoeveel kost hij nou eigenlijk? Mischien staat het op een andere pagina, maar ben even te lui om te kijken :+. Hiphop mixen lijkt me wel heel tof.

    [yt]x2PEJHzaxX4[/yt]
    _O_
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ligt eraan waar je het koopt. :p
    Prijzen liggen tussen de ~€80 en €99
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zag hem gisteren bij de Media Markt in Alexanderium staan voor 85 Euro. Daar heb ik gisteren zonder problemen mijn defecte controller om kunnen ruilen! Wat een wereld van verschil dat ik nu een note streak aan kan houden! :+
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de Digifan was hij €110!!! Echt gekkenwerk. Heb hem zelf vanmiddag bij de FRS gehaald in Haarlem voor €82,50. De game was 90, maar met korting (PU kaart) dus net even wat goedkoper.

    Heb nu de eerste paar nummers gedaan en moet zeggen dat ik het erg tof vind! Speelt ERG anders mbt Guitar Hero, maar wat is het gaaf zeg. Zitten ook zeker paar toffe mixes tussen (nu al) en ik ben erg benieuwd naar wat ik nog ga krijgen.

    Ik ben trouwens op Normal begonnen, maar nu na twee of drie playlists al Hard aangezet. Even kijken hoe ver ik hiermee ga komen :D
     
  16. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben ook eerst op normal (medium) begonnen en wil nu af en toe hard proberen, maar damn wat is dat lastig zeg...die stap is best groot van medium naar hard. Dat wordt nog heel flink oefenen denk ik. Of lukt het jouw wel gelijk op hard?
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Je moet ook niet naar Digifan gaan. Ze zijn de laatste tijd een beetje doorgeschoten met hun prijzen. Ze zijn alleen maar duurder geworden, terwijl de meeste andere winkels juist goedkoper zijn geworden.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Digifan is sowieso altijd duur geweest, heb er nog nooit wat goedkoops gezien. :+
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Vroeger hadden ze gewoon de normale prijs die elke winkel hanteerde, toen had je ook nog niet van die overdreven acties bij gamemanias (die bestonden ook nog niet :+) of Mediamarkt, of die waren gewoon nauwelijks bekend. Maar tegenwoordig zie ik de games standaard 5 euro boven de retailprijs staan.

    Ik moet trouwens weer eens verder met de game, maar heb tegenwoordig wat andere dingen aan m'n hoofd.
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    een band neemt vaak een aparte drum-,gitaar- etc. track, die worden later pas samengevoegt bij de masterrecording. dus eigenlijk hoeven ze alleen maar wat rondjes neer te planten, en het kan op xboxlive.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2009

Deel Deze Pagina