Dat is niet echt dicht bij de deur. Zou je er één voor me willen kopen, en op sturen? Dan kan ik jou er bijv. 30 euro voor geven.
Ik heb hem er niet gehaald hoor, dat was iemand anders Maar misschien kan je wel in het "gezocht" topic iemand zover krijgen.
Heb hem vandaag ook opgepikt bij de Bart Smit voor €20,-. Beetje een impuls aankoop. Het geldt volgens mij gewoon bij elke Bart Smit. Elke stad heeft wel een Bart Smit, dus ik zou als ik jou was gewoon even naar de dichtstbijzijnde gaan om te kijken. Desnoods bel je ze even.
Oja ik wil dat wel alleen zit er een krasje op mn cd die moet ik even laten maken Denk dat ik volgende week wel kan
Ik heb vandaag DJ Hero met turntable gekocht. Het is ongelofelijk vermakelijk. Ik heb alleen een vraag. In de handleiding staat iets over: using a guitar. Bedoelen ze hiermee dat je ook gitaar kan spelen of dat je die gitaar als turntable moet gebruiken? Alvast bedankt!
Sommige nummers zijn een 'duet'. Dan kun je dus met je (GT) guitar spelen tegelijkertijd/om de beurt met een vriend/vriendin.
Mja, hm. Ja. Ik vind DJ Hero beter/leuker dan Guitar Hero. Maar als je dit soort muziek haat kan de gameplay nog zo goed zijn... Dus dat is natuurlijk het belangrijkste; wat vind je van de muziek? (check wat YT video's)