haha je weet tog http://www.krispykreme.com/. Krispy Kareem (echte naam) is een speling hierop leuk geprobeert haha
Yo stefan je krijgt zkeer een try - out voeg dmc metalfear maar ff toe. PS: XBox master iets tegen gothics laat ieder mens zo zijn als ie wilt xD
K heb net effe jullie site Gecheckt ( clan reports ).... Ic3 heeft 2x tegen DMC gespeeld uitslag 1e match 3-2 voor DMC uitslag 2e match 3-2 voor Ic3 er klopt helemaal niks van beide keren won Ic3 met 3-1 en ik heb beide matches meegedaan DMC Chysler weet dat het zo is....
/Mod Jammer dat het zo moet gaan, maar gelieve dat niet hier uit te vechten.. En let ook even op je dubbelposts aub..
Yo srry nano wist nie dat er twee keer won stond dan moet ik van die laatste ff lost maken maar zeg wel tegen die micro dat ie normaal mag gaan doen xD
ja 2x heeft Ic3 gewonnen en ik zei ook al heel vaak dat MiCr0 gewoon zn bek moest houden over zulke dingen hoeft hij helemaal niet te praten.......
Waar is de afkorting PDZ van? Edit: Apart overigens dat er geen loss vs Kill Snitchers instaat. Terwijl wij toch zo'n 2 á 3 keer van jullie gewonnen hebben.
Ow oke.. ik werd door een paar clans van GB gevraagd of ik wilde joinen in hun PDZ team. Had geen idee waar het over ging.
Ik vond Perfect Dark Zero echt een goed spel, heb het lang gespeeld.. mr dat kwam misschien ook wel doordat het een gezellige groep was die het speelde! Anywayz, ik heb je nooit gezien met PDZ
Beetje jammer dat jullie niet zoveel losses op de site zetten... Ik wil wel in een eerlijke clan komen die ook gewoon verliezen lijden zoals ieder ander...
Idd die ene loss van 2-0 klopt wel alleen die van 1-0 helemaal niet omdat beide partijen het niet eens waren. Dan heb ik het over clan QFP