Gamebattles; een site die door middel van ladders speeld. Dat wil zeggen hoe meer je wint hoe hoger je komt en dan mag je aan het eind van het seizoen meed doen aan play-offs als je bei de beste 16 zit om te kijken wie de allerbeste is.:b:
Je schrijft je in voor GB dan maakt de leider een clan bij " Join GoW winter ladder 07' dan moet iedereen die ( tenminste 3 mensen ) ook een profiel maken bij GB en dan de clan joinen de leider krijgt dan een emai. Als je een match wilt spelen doe je dat bij matchfinder dan daag je uit en zet je deze dingen neer: soort Gamen: Warzone, Execution Bleed out time Round time Maps dan daag je uit en zoek je contact met de clanleider of hij wil accpten ( tijd datums die shit ) en dan speel je op je 360 simpel
Heb ik al, oja weet jij hoe ik mn naam op live aanpassen? Ik wil als ik miss in DMC kom DMC KillerStefan hebben i.p.v. KillerStefan15
Moet je Microsoft points kopen bij ( freerecordshop, bartsmit, intertoys, musicstore ) persoonlijk ga ik naar freerecordshop daar hebben ze ze vaker op voorraad de meeste winkels verkopen alleen 2100 Microsftpoints dat kost 25 euri en als je ze hebt ga dan naar Edit profile en dan edit gamertag dat kost 800Ms
misschien dat DMC je naam voor je dokt..... Je kan ook een nieuw account aanmaken krijg je maand gratis ( nederlandse gierigheid)