1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DMC (dutchmysteryclan)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DMC gamebrothers, 10 aug 2006.

1. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom win ik dan altijd van Evil Dude Dave. En die doet geen PDZ meer. Die doet nu Quake 4. Doet jouw clan ook Quake 4? Kan jij daarmee ook 1v1 tegen hem. En ik wil zoiezo met die clanmatch met PDZ tegen jullie meedoen. Maar campen = verloren. Want jullie gaan toch wel campen, weet je dat potje niet meer? Toen jij ging campen, dat potje daarvoor had ik je 5-0 geowned en toen zei je dat je moest gaan campen omdat je anders geen kans had :lol: En het ligt niet meer aan mijn verbinding. Het ligt waarschijnlijk aan jouw hoofd. Maar waarom laat je Perfect Gun niet in jouw plaats spelen? Die camped tenminste niet en hij schiet nog beter ook. Ik merk het zelf. En RCP moet eigenlijk ook uit want dan gaan jullie alleen maar sprayen en dat is voor noobs duss..

PS: Evil Dude Dave en SWIFTY 5 zouden ook nog wel winnen..

Laatst bewerkt: 17 aug 2006
  2. DMC gamebrothers

DMC gamebrothers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik campen nee laat me niet lachen en jij beter als mij:lol:dus niet.
    kom dan op en ik speel samen met themicheal tegen 2 spelers van jullie.
    PS: ik heb nooit tegen jou gespeelt toe liet ik mijn vrienden spele vandaar campte ze dus kom maar op. Noob echt noob als je van mijn vrienden verliest lol

3. DMC gamebrothers

Leuk Bevonden:
    0
    rcp gaat aan dit wapen is niks noobs aan en de cmp wel vooral als je hem double neemt.
    PS: jij bent echt niet beter als evil dude dave.

4. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Smoesjes. Ik hoorde toen een stem die ik dagen daarna weer hoorde, een beetje een nerd stem. Die van jou dus. En het eerste potje ging je niet campen en toen had ik je geowned en toen ging je campen het potje erna. En hoe kan je de cmp een noob wapen vinden? Alle profs lopen er wel toevallig mee. En ik neem tuurlijk geen dubbel cmp. Dat is voor sprayers net zoals jullie met de RCP. En vroeger (veel maanden geleden) was ik even goed als Evil Dude Dave. Nu doet hij altijd Quake 4 en doet hij geen PDZ meer. Nu ben ik dus wel beter. Wel jammer dat ik je niet kan joinen, zou ik je graag nog een keer afslachten.

PS: Ooit van ''Edit'' gehoord!? Dit is zeker je eerste forum. En je clan heeft niet eens een forum. Je hebt nl. al best vaak dubbel post.

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Die praatjes houden ook nooit op he...

6. DMC gamebrothers

Leuk Bevonden:
    0
    DL Darknes ik had toen die match inderdaat wel de headset.
    PS: mij boeit een dubbele post niks:)
    PS: jij mij afslachten :lol:. das echt een goeie:lol:
    PS: jij denkt dat die gozers die goed zijn met cmp profs zijn dat zijn puren sensityvity cheaters :mad:

Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  7. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, jongens. De RCP is zeker geen noobwapen, de cmp wel, dus die staat normaliter uit. Wij beginnen vaak gewoon met 10.000 tot 15.000 credits, omdat we vinden dat in een clanmatch de teams gewoon hun favo wapens moeten kunnen gebruiken, en niet aan de slag hoeven met voor sommigen onhandelbare wapens als de DWP5.

Oja, de profs lopen over het algemeen rond met een AK47, niet met een CMP...

8. MPGamer02 NL

MPGamer02 NL Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Een clanwar doe je voor de lol, waarom maken jullie ruzie|:-

9. DMC gamebrothers

Leuk Bevonden:
    0
    DL darknes regel je nou nog twee van je members om tegen ons tespelen of ben je bang.
    maar die war wordt met rcp en 10000 credits om mee tebeginnen en geen cmp:)

10. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bang? Ik speel zoiezo tegen jou om te bewijzen dat ik je slacht. En profs met AK47? Noem dan de namen is op. En we beginnen gewoon met standaard 5000. En bij alle toernooien en zooi staat cmp aan dus waarom zou die hier uit gaan.. En ooit van Edit gehoord? Nee zeker, je hebt zelf trouwens niet eens een forum. En ik zelf vind de RCP toch heel erg populair bij noobs.. Beetje iemand dik sprayen in zn rug zodat je helemaal weggeduwt word door die grote lading kogels die in je rug zitten.

PS: als je niet eens iets kan doen als je met 0-5000 begint ben je wel heel erg slecht..

Laatst bewerkt: 20 aug 2006
  11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wat een praatjes allemaal zeg :+ ...

12. DMC gamebrothers

Leuk Bevonden:
    0
    DL Darkness ik heb geen zin om mijn post te editen ik zij had al eerder een dubbele post boeit mijn niks noob.:)
    EN jij denkt dat je het kan winnen van mijn met een dwp5 ik own je man noob ik own je vierkant.

13. FlashGamer

FlashGamer S9 I XeroSiZz

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik al deze posts zo leest stimuleert mij dat zeer om jullie site te checken.. (niet dus) jullie maken alleen maar ruzie

14. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamebrothers kan het niet hebben dat ik de waarheid vertel, dat hij een dikke camper is met mags en mijnen..

PS: Ik heb van een persoon die toevallig in jouw game zat gehoord dat je aant campen was met een Laptop aan de muur en granaten :lol:

Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  15. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Omg leuk dit.
    Regel een war ofzo en stop met dit gebazel.
    Jullie lijken wel kindjes van 5 :)

16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Idd

17. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het nou juist.. Gamebrothers kan mij niet joinen. Eerst was het mijn probleem maar dat probleem is verholpen dus het ligt aan Gamebrothers..

PS: hoe oud zijn jullie dan? Ergens in de 30? Dan zou ik toch stoppen hiermee.

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    15 vriend ;) Maar het is gewoon zo dom en het gaat nergens over.
    Jij bent een noob, helemaal niet jij eerder en je bent nog een kut camper |:-
    Waar gaat dit over :9

19. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    lol idd darkness, ik vond em ook niet zo goed, en meerdere
    van dmc :)

20. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    nufsaid