1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DMC (dutchmysteryclan)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DMC gamebrothers, 10 aug 2006.

1. JeePee

JeePee Guest

Idd. Geen daden maar woorden hierzo. Echt ernstig geblaat.

2. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dit is te triest voor woorden, ze zijn mischien 15, maar ze gedragen zich alsof ze een jaar of 5 zijn. Waarom wordt deze topic niet gewoon gesloten als er toch alleen maar van deze onzin gepost word.

3. JeePee

JeePee Guest

Die Darkness (<- Orginele naam trouwens) is 13... dat verklaard een hoop :)

4. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leeftijd zegt niet alles als je eenmaal bezig bent. Maar jij kan alleen maar racen, dat verklaart ook iets ;)

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Begint hij weer.... hopeloos zou ik zeggen, btw je geeft je clan wel een geweldige image!
    Ga zo door \o/

6. JeePee

JeePee Guest

Ik zou graag een potje CoD2 of GRAW tegen je spelen, maar aangezien je die games niet hebt en je ook geen Xbox Live Gold membership hebt wordt dat een beetje lastig. Iemand slecht noemen zonder ook maar ooit tegen diegene gespeeld te hebben of uberhaupt iets van diegene af te weten vind ik vrij zwak. Bewijs het dan, en nodig me uit voor een 1 vs. 1 _0/

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Waar DL is/komt onstaant ruzie...Ik zeg niet dat het nu schuld is maar mensen worden er wel erg moei van....

@Jeepee:
    Daag ze maar niet uit ;) want ik durf met bijna zekerheid te zeggen dat er opnieuw ruzie komt.

8. JeePee

JeePee Guest

Daar vrees ik eigenlijk ook voor :9 Als ik dan win zal ik wel weer gecamped hebben of teveel met m'n granaten gegooid hebben :+

9. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En er is toevallig iedere keer een hele goeie reden. Ik kan ze opnoemen als je dat wilt. Met Gamebrothers en ik moet je niet kijken want ik heb alleen gezegt dat ie camped met mijnen en mags dat ie niet wil toegeven (En iedereen zegt dat (die met hem in een potje hebben gezeten)). En ik ben 5 als ik dat zeg :)

Ik heb die games wel alleen ik heb CoD2 nog maar een paar keer gedaan en GRAW 1 keer. En mn membership is net 1 dag op, ik ga zo weer een nieuwe halen ;)

Ik doe dat niet maar we kunnen best een clanmatch doen met CoD2. En GRAW doe ik ook niet. Alleen PDZ, LOTR:BFME2. Binnekort Tiberian Wars. Als je 1 van die hebt wil ik best 1v1 :)

Laatst bewerkt: 24 aug 2006
  10. DMC gamebrothers

DMC gamebrothers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DL darkness ff kappen met dit gezeik en gewoon een clanmatch spelen.:)
    en ps dat probleem ligt dus nog steeds aan jou en niet aan mij want ik kan iedereen joinen behalve jou.
    match zeg maar een datum dan zeg ik wel of mijn clan kan.

11. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het dan ooit nog door kan gaan.. Als we elkaar nog steeds niet kunnen joinen laten we hem maar gewoon niet doen?

12. basovich

basovich Guest

check jullie NAT-poorten is, staat hij OPEN dan is alles goed, als hij op CLOSE of MODERATE staat heb je een probleem, zet je IP van je pc in je adres balk en zet de IP van je X360 op open..kijk anders ff in de xbox live thread..dan kan fardo je wel helpen.

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Je hebt gelijk, dat is wel een hele goede reden |:-

14. DMC gamebrothers

DMC gamebrothers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Basovich die van mij is ope heb ik getest.
    ps dl darkness je bent gewoon bang voor ons en met je smoesjes gamebrothers camp je lult gewoon.
    swifty wou trouwens wel een match spelen en dan met evildudedave.
    maar als jeij laf bent en niet durft dan vind ik dit best.

15. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    ..., waarom vertonen jullie (dan bedoel ik vooral die darkness knul, en degen die met hem ruziet) niet ook maar het minste grijntje volwassenheid, en kap hiermee, of daag elkaar uit, beslis het daarmee, en klaar. Kan dat niet, laat het dan gewoon rusten. Jez*s zeg. Btw Jeepee, wil ff wel een keer tegen je racen (je schijnt wel goed te zijn dus), ik neem aan dat je wel FM hebt. Moet alleen nog ff een keer weer Live kopen. Kan ik eindelijk eens een keer testen hoe goed ikzelf ben, die lui in mijn clan zijn nouja nogal noobs, dus. Maarja volgens mij zitten die hier ook op Xbw, dus moet ff oppassen met wat ik zeg.

16. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Waarom kan je je messages niet ook gewoon deleten. Drie keer dezelfde post, (ff tot dit aangepast)

Laatst bewerkt: 26 aug 2006
  17. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Sorry voor de multi post, onze computer is ook zo focking traag.

18. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zou DL Darkness bang zijn, als wij jullie hebben uitgedaagd? Leg mij dat maar is uit... Echt zwaar jammer dat hij jou niet kan joinen, ik wil die war wel is zien.

19. JeePee

JeePee Guest

Ik had al gezien dat je mij toegevoegd had :) Ik heb helaas geen Forza. De enige racegame die ik heb voor de 360 is PGR3. Forza 2 zal wel de volgende zijn die daar bij gaat komen. Als je nog PGR3 en een Gold Abbo hebt.. nodig me maar een keer uit :)

20. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hun dan laat spelen tegen 2 van jullie, wil ik gelijk daarna nog een clanmatch en dan mag ik tegen 2 van jullie in plaats van jou ;) Want dat zou wel heel triest zijn, dat jij een beetje mijn members uit kiest. En omdat ik nu iedereen (op een paar na (gamebrothers)) kan joinen. Dus als jij zo graag mijn members kiest, dan kies jij eerst mijn members, en dan kies ik jouw members. Ik vind dit zelf een stom idee maar jij wil dat. Dus dan ga jij gewoon tegen Swifty en Evil Dude Dave en daarna nog een clanmatch en die zien we dan wel. Ik heb het idee dat jij heel graag tegen hun wil dus dit is je kans. Daarna doen we er nog 1 maar dat zien we nog wel hoe we dat gaan doen. En ik hoop dat je begrijpt welke wapens aan en uit moeten. Alle explosie, irritatie wapens gaan uit. Sword, shotgun, ugl, M60, shockwave, plasma, mags, super dragon, fac16, grenades, flash grenades, mines, hawk, rocket launcher gaan zoiezo uit. Het kan zijn dat ik er een paar gemist heb maar dit zijn ze volgens mij. Volgens mij ben jij het hier wel mee eens. Geen glitchen, campen, cheaten (private chat) en geen vehicles. Dit 1x doen en die ronde is verloren. Hier ben je het ook wel mee eens geloof ik. Voor de rest geen 2e functie van Laptop en geen 2 CMP's voor 1 persoon. Als je het hier niet mee eens ben vind ik het wel heel erg triest en zal er iig geen clanwar komen.

Deel Deze Pagina