Als ik hun dan laat spelen tegen 2 van jullie, wil ik gelijk daarna nog een clanmatch en dan mag ik tegen 2 van jullie in plaats van jou Want dat zou wel heel triest zijn, dat jij een beetje mijn members uit kiest. En omdat ik nu iedereen (op een paar na (gamebrothers)) kan joinen. Dus als jij zo graag mijn members kiest, dan kies jij eerst mijn members, en dan kies ik jouw members. Ik vind dit zelf een stom idee maar jij wil dat. Dus dan ga jij gewoon tegen Swifty en Evil Dude Dave en daarna nog een clanmatch en die zien we dan wel. Ik heb het idee dat jij heel graag tegen hun wil dus dit is je kans. Daarna doen we er nog 1 maar dat zien we nog wel hoe we dat gaan doen. En ik hoop dat je begrijpt welke wapens aan en uit moeten. Alle explosie, irritatie wapens gaan uit. Sword, shotgun, ugl, M60, shockwave, plasma, mags, super dragon, fac16, grenades, flash grenades, mines, hawk, rocket launcher gaan zoiezo uit. Het kan zijn dat ik er een paar gemist heb maar dit zijn ze volgens mij. Volgens mij ben jij het hier wel mee eens. Geen glitchen, campen, cheaten (private chat) en geen vehicles. Dit 1x doen en die ronde is verloren. Hier ben je het ook wel mee eens geloof ik. Voor de rest geen 2e functie van Laptop en geen 2 CMP's voor 1 persoon. Als je het hier niet mee eens ben vind ik het wel heel erg triest en zal er iig geen clanwar komen.
Laatst bewerkt: 26 aug 2006