Dat zeg je wel heel makkelijk. Er kunnen natuurlijk mensen klaar staan met granaten en als ze iemand zien gooien ze. Kansloos ben je dan.
Ik kan heus wel met een RCP overweg. Maar er zijn eigenschappen van dat wapen die heel erg veel mensen niet uit kunnen staan. Bijna in elke game staat ie uit. En Granaten is voor noobs bij PDZ.. RCP niet maar beetje naaiend om achter een hoekje met een RCP te gaan staan, je komt tevoorschijn en je hebt binnen een halve seconde 40 kogels in je lichaam gepompt. Dat kon ik op de eerste dag toen ik PDZ deed zelfs.
Wat jij nu lult slaat dus helemaal nergens op. Ik probeer meestal een leuke game te maken door klote wapens uit te zetten en campen lastig te maken. In een clanwar met heel je team met granaten boven aan de trap van je basis staan is natuurlijk een beetje makkelijk.
Ik kan best een vervanger zoeken, Gamebrothers. Zeg het maar wanneer je die clanwar wilt. Als je die regels daarboven niet wilt, zeg dan ff welk wapen je erbij wil. Als er iets met explosie in voorkomt, doen we hem niet. Hij kan zo gedaan worden zonder mij als je dat wil.. Maar je accepteert toch zeker wel met: geen campen, glitchen, vehicles. Beetje vaag om in een clanwar in je base te gaan campen, daar heb ik nog nooit van gehoord en ik heb het ook nog nooit tegen gekomen.
Laatst bewerkt: 7 sep 2006