1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DMC (dutchmysteryclan)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DMC gamebrothers, 10 aug 2006.

1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ok, naja dan moet ik PGR3 maar weer eens gaan spelen, die heb ik al vies lang niet meer gespeeld dus. En straks FM2. Maar ik begreep dat je wel eens met mn broer hebt gespeeld. Mika Kimi NL, pfff, stomme naam, weet ik, maar ach, hij kan er ook niks aan doen.

2. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    oh kom op jongens! maak nou alstublieft geen ruzie!

daar word ik altijd zo gek van! als je een cw wilt, daag iemand uit, accepteert ie dan is dat mooi, doet hij dat niet dan is het jammer. Heb je een war gespeeld en win je dan is dat mooi, heb je verloren dan is dat jammer, volgende keer beter. Verliezen hoort erbij en er tegen kunnen is een grotere kunst als winnen!

damn, eigenlijk weer teveel woorden hieraan verspilt, mja, gelukkig typ ik snel :9

3. JeePee

JeePee Guest

Ik heb aardig wat tegen je broer gereden ja, gister nog :) En Kimi Raikkonen is da bomb :+

4. DMC gamebrothers

DMC gamebrothers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DL darknes als het zoe moet dan gewoon geen match.
    en ps ik heb jullie op je site als eersten uitgedaagt.
    maar nu gewooon weer lol op deze topic dus iedereen niet meer zeiken.

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Naja daarvan ben ik van andere mening, ik ben namelijk zelf voor Schumacher, mooie race vandaag he, jammer voor Kimi, maar ach, als hij straks een betere auto heeft, bij mischien wel een ander team, dan word hij zeker nog wel een of meerdre keren wereldkampioen. Maar dat laatste gevecht tussen Alonso en Schumacher, wow, dat is pas racen. Wel een vies mooie overwinning voor Massa. Ook een leuke racer.

6. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet er nog verandert worden?

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Mooi, heb ook weer xbox live, zal nog wel eens even PGR3 oefenen, kunnen we eens racen JeePee. Alleen waarom heb jij geen Forza, of had je die, maar heb je hem verkocht, (toen je een 360 kocht ofzo?). Zoniet, dan zou ik hem zeker aanschaffen, je kan hem nu al wel heel goedkoop krijgen waarschijnlijk, en het is zo'n vet spel.

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem toch echt wel eens iets anders zien doen dan racen, dus ga je luiers verschonen en je middagdutje doen, doe je tenminste iets anders dan imago van je eigen clan drastisch naar beneden halen... slim _0/

9. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen clanmatch meer dus? Dit zijn wel erg simpele regels en hoe kan je het hier nou niet mee eens zijn. Je RCPtje staat aan. Of wil je met 10000 beginnen zodat je hem gelijk kan kopen. Of wil je kunnen campen of granaten aan? Als je niet eens met normale regels kan word het iig geen clanmatch.

10. DMC gamebrothers

Leuk Bevonden:
    0
    DL Darknes zolang jij mijn game niet kan joinen komt er geen match of je laat gewoon zoals ik je al gezegt heb evil dude dave voor jou plaats spelen maar je bent natuurlijk weer laf en kan geen vervanger vinden.

11. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Yo als die gast al die dingen uit wil hebben, dan bewijst ie dus dat ie duidelijk niet met die dingen overweg kan, met granaten en RCPtjes. En een beetje slim iemand kan een camper ook wel aan, beetje granaten gooien, en hem uit z'n schuilplaats lokken, dan met zo'n RCPtje hem vol met kogels doorzeven. Dus je hebt die dingen nodig.

12. DMC gamebrothers

Leuk Bevonden:
    0
    Headninja gaa ff op iemand anders topic posten.plz

13. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Waarom, deze topic word togal verkracht dus.

14. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg je wel heel makkelijk. Er kunnen natuurlijk mensen klaar staan met granaten en als ze iemand zien gooien ze. Kansloos ben je dan.

Ik kan heus wel met een RCP overweg. Maar er zijn eigenschappen van dat wapen die heel erg veel mensen niet uit kunnen staan. Bijna in elke game staat ie uit. En Granaten is voor noobs bij PDZ.. RCP niet maar beetje naaiend om achter een hoekje met een RCP te gaan staan, je komt tevoorschijn en je hebt binnen een halve seconde 40 kogels in je lichaam gepompt. Dat kon ik op de eerste dag toen ik PDZ deed zelfs.

Wat jij nu lult slaat dus helemaal nergens op. Ik probeer meestal een leuke game te maken door klote wapens uit te zetten en campen lastig te maken. In een clanwar met heel je team met granaten boven aan de trap van je basis staan is natuurlijk een beetje makkelijk.

Ik kan best een vervanger zoeken, Gamebrothers. Zeg het maar wanneer je die clanwar wilt. Als je die regels daarboven niet wilt, zeg dan ff welk wapen je erbij wil. Als er iets met explosie in voorkomt, doen we hem niet. Hij kan zo gedaan worden zonder mij als je dat wil.. Maar je accepteert toch zeker wel met: geen campen, glitchen, vehicles. Beetje vaag om in een clanwar in je base te gaan campen, daar heb ik nog nooit van gehoord en ik heb het ook nog nooit tegen gekomen.

Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  15. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    ja jongen wat jij wilt

16. DMC gamebrothers

Leuk Bevonden:
    0
    Headninja sorry dat ik zo dom deed maar je mag natuurlijk nog wel op deze topic posten.
    EN van af nu gewoon geen ruzie meer op dit topic oke.:)

17. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probeer ik juist. Als je het eens bent met die regels zeg dan een tijd wanneer je die clanwar wil. Ik doe niet mee omdat ik je niet kan joinen. Als je het niet met de regels eens ben, zeg dan wat er verandert moet worden.

18. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Is al goed jongen. Zolang deze ''wapenstilstand'' maar stand houd.

19. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Counter Strike publiek lijken jullie 2 wel mijn god zeg die whinen ook altijd zo van UUUUH geen AWP lijkt wel zowat het zelfde

20. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens een aantal mensen hier moeten dus gewoon alle wapens aan? Gelukkig kan je wapens uitzetten, anders had ik al lang gestopt met PDZ.

Deel Deze Pagina