1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DMC zoekt clanmatch

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door the deathling, 27 mrt 2007.

1. the deathling

the deathling Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben nu weer genoeg clanmatches. gaan hierna oefenen met onze eigen clan voor een toernooi

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

Deathling heb je nog nooit 5-0 verloren in Fuel Depot? Tegen ons namelijk wel ;-) ..

En daarbij, je begint op de ladder 0-0, maar in je history blijven de wins en losses uit het verleden ook bestaan. Tenminste, als dezelfde persoon die het oude team had opgezet ook weer dit team opzet.

en daarbij, Infinity heeft wel gelijk, je kunt praten als brugman maar mensen blijven onthouden 'hoe het ooit was'.

3. the deathling

Leuk Bevonden:
    0
    als dat zo is deed ik waarschijnlijk niet mee

4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jullie hadden helemaal niks gewonnen van ons de 1e match je vergist je met de 2e match...

1ematch: 3-0
    2ematch: 3-1 die 1 was de 1e map die jullie tegen ons speelden die avond dat bedoel je en jullie leaven ook wanneer de hammer wordt vervangen door de BOOM...... diep triest!!

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Deathling mijn xbox is gecrashed. Neem verder ff contact op met eC I ZlaTaN

6. the deathling

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet veel zeggen hoor maar dat was al de 4de clanmatch tegen jullie

7. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    vraag maar aan MiCr0 Ic3 gast we hebben 2 clanmatches gespeeld en de week erna een 2v2 maar ja toen gingen jullie leaven

8. the deathling

Leuk Bevonden:
    0
    eerste keer 3vs3 toen 4vs4 toen 4vs4 en toen pas 2vs2

volgens mij heeft ''legacy'' de eerste twee meegedaan vraag maar aan hem na.

en ja je hebt gelijk dat we die laatste weggingen. dat jullie toen geen contact opnamen dat is pas dom. bedoel is dat nou zo moeilijk om een chat invite te sturen. maar waarom veranderde jullie de hammer dan voor een boomshot. je had het wel even van te voren kunnen zeggen.

9. I Nero

I Nero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wij willen ook wel clan match met jullie. voeg mij maar toe of USC Baby Jano. Chysler kent ons wel.

10. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    van de 3v3 weet ik niks af we hebben ook een B team maar volgens mij heeft die match nooit plaats gevonden ik regelde namelijke alle matces

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen zit Chrysler niet meer in DMC

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

haha wordt dan idd een beetje lastig, misschien kunnen jullie ook een keertje tegen ons matchen, of is dat al gebeurd?

qG I EXp3r1EnZ zul je daarvoor moeten spreken.

13. mind watcher

mind watcher Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten hebbe "hun" al tegen gespeeld! 3-0 Zie stats op jullie website.

Deel Deze Pagina