1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DNS Fout?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door lenn_93, 18 mei 2008.

  1. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

    ik heb sinds 4 dagen een nieuwe pc en ik heb 2 dagen internet gehad. Toen heb ik de router geresed en daardoor viel internet weg. Nu krijg ik steeds een fout wat met Domain Name nogwat(DNS) te maken heeft. Iemand een idee hoe ik mijn internet terug krijg of hoe ik die fout kan herstellen. BEdankt alvast
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kun je de hele foutmelding ff posten?

    (ik neem aan dat je TCP/IP op automatisch staat voor zowel IP als DNS ?)
     
  3. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dan Windows Vista, als je dan daar bent op netwerkcentrum dan staat er zo'n verbindingslijn, de naam van je pc en dan een groene streep naar het Netwerk dat ik gebruik en dan van dat netwerk naar het internet is een streep met een rood kruis. als ik daar op klik gaat hij het probleem vastlennen en dan staat er af en toe, dns fout en er is iets mis met een netwerkapapter. Sinds dat ik mijn router heb gereset op fabrieksinstellingen heb ik geen internet meer. kan ik de oude instellingen terugvragen?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    lol natuurlijk heb je geen internet meer als je de router reset naar fabrieksinstellingen, en nee, dit kan je niet ongedaan maken. Je moet gewoon je router weer opnieuw instellen. Gebruik hiervoor de handleiding van je router + de handleiding van je internetprovider en 't zal allemaal wel moeten gaan...
     
  5. Skin-X

    Skin-X Brain Networks Inc.

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon je oude router weg mieteren en nieuwe kopen :p
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan zul je m alsnog moeten instellen ;)
     

Deel Deze Pagina