ark zal ook het vervoer doen heeft hij zojuist beloofd. nee steef, niet zo snel. Ik kan wel volgend weekend.
Volgend weekend ook leuk Ja voor mij is het ook proefwerkweek hoor, geloof ik. Weet eigenlijk niet want ik ben al een tijdje niet naar school geweest maar als zij het zeggen zal het wel. Maarja wat maakt het uit. Gamen gaat voor school. Je kan beter leuke dingen dan stomme dingen doen.
En je hebt je ouders omgelegd zodat ze niet ingrijpen? Maar serieus als dit je mentaliteit is dan zou ik toch maar eens diep gaan nadenken ..
Jij weet niet echt hoe het met mij zit, en ik ga het ook niet uitleggen. Als ik zo praat denkt iedereen wel van 'wtf' maar er zit veel meer achter
social life ftw. ik wou dat ik hele dagen niet naar school hoefde. School zelf: oke, leren/huiswerk: oke, maar je zit daar soms echt 5 uur per dag niks te doen. stefan, vandaag rond 1drie:drie0 komen we he. (ja ik mis de drie op me laptob)
Ice2theCreamZ, speel je alleen nog maar Halo 3 of wat ? @clans: Wie een match tegen ons wilt op COD4, daag ons maar uit ( volgende week svp ), liefst 5v5, SaD only
volgende week na donderdag graag, en uitdagen op GB. En ja, we accepten elke challenge [ als de dag/tijd tenminste goed is ]
Ik stuur binnekort wel een challenge, of misschien een scrim maar dan is het waarschijnlijk wel 4vs4...
COD4 is een beetje saai omdat de clan die we probeerden te starten mislukt was (zoals heel veel andere clans) alleen zijn we er ook maar gelijk mee opgehouden en gestopt met proberen...En Halo 3 vind ik nog steeds kapot tof en als de COD4 Hype een beetje voorbij is zal Halo wel weer wat meer gespeelt gaan worden dus ik spreek jullie dan wel
Als de CoD 4 hype weg is, dan wordt er eerder UT of GoW weer gespeeld, Halo 3 is alleen in de eerste 2 weken veel gespeeld...
Multi Kill, Godlike, HEADSHOT. Geweldig. Als ik het geld had, kocht ik zeker weten een goede PC om het erop te spelen. Op de xbox lijkt het me niet zo chill.