nee, iedereen bij ons doet prestige, dus we hadden allemaal of 3 x stun, of C4 (ikke bij mn gewone kits 3xstun, maar bij mn sniper C4,) .. snipe wel redelijk vaak bij SD, en bij Sd is C4 wel handig
Ah oke, ik heb gister ook prestige gedaan maar was dezelfde dag nog lvl 35 dus heb alweer bijna alles. Eigenlijk heb ik alles wat ik nodig heb al. (M16+reddot, claymore, perks)
ja, prestige is de bomb.. als je alleen XP krijgt, maar je doet er niks mee, das toch dom ? ik blijf altijd prestige doen @ztefann : woww, zeker van 10 tot 10 gespeeld
Ik ben even op lvl 55 gebleven zonder prestige in het begin, daarna 2x prestige gedaan en heel lang op lvl 55 prestige 2 gebleven en daarna wat gouden wapens unlocked maar ik wou weer overnieuw uit verveling.
ja was idd leuk nu staan we kiet he 4 -4 toch? volgende keer doen we een match voor de echte overwinning wel jammer van de communicatie fout in de 1ste en 2de match We hoorde namelijk onze Tacticleider niet (= Ps Giiez) we spreken jullie nog , Ltrz
Weer heb ik niet meegespeeld tegen jullie. Oja willen jullie ook nog ff reporten? Net nog een andere match gespeeld 3-1 tegen een of andere clan. Had ik ook een 'communicatie fout' met St1cK1eZ, ik kon hem niet horen en hij mij ook niet. :/
Sinds gister hebben wij ook een Unreal Tournament 3 PS3 doubles team! Members: [DwC] Stefann [DwC] Pewiity Wij van DwC wensen dit team natuurlijk heel erg veel succes
Ik ben een FUN team begonnen voor CoD4 voor Do we Care. Gewoon even CoD4 relaxed spelen met vrienden die niet persé pro hoeven te zijn (sorry dat ik zo vaak dubbel post maar fok, niemand post hier en als ik mijn post edit dan leest niemand het want dan gaat het topic niet omhoog) vergeet niet te kijken op www.dowecare.nl