Kijk op ConsoleGaming.eu zou ik zeggen. Quad Ladder = Ladder voor 4 vs. 4 Vond de msg die ik kreeg wel grappig Edit: Is rondom een clan? of gebruiken jullie dat als naam voor tegenstander. Edit 2: Scrin tegen HLH? (ik, gimby I + II en DarkSkilz)
Ja, hij maakt zijn eigen team. En zou vast wel meespelen als we een nieuwe match hebben maar deze wil ik z'n 4e spelen. Het gaat in dit geval meer om lol dan om de win (die we wel willen )
Nee, dat random was gewoon ff voor de test. Voor match voeg iemand maar toe, of post op forum PS: Gimbly I en II? WTF?! Is hij zo pro dat hij op 2 xboxen te gelijk speelt? Voeg iemand toe, of ga naar ons forum, dan zullen we wel ff kijken. We moeten trouwens wel nog tactieken maken, dus geef ons even de tijd
Niet NU al matches.. Spel is nog geen eens een week uit.. En de clan moet is ook nog niet 100% af/zeker van welke spelers precies. Eerst ff lekker samen met de clan spelen.
Een clanmatch mag dan wel een goede oefening zijn maar we willen sowieso de eerste cg clanmatch winnen. Ookal is het tegen een wat minder goede clan, want een goed begin geeft een beter gevoel =]
ik zie hier dat je me uitdaagd ? .. zonde dat je post dat ik slecht ben mja als jij blij bent is alles goed