Of met zijn 3en tegen 3 pro spelers van qG speelt, of met 6 spelers tegen 6 pro spelers van qG speelt maakt wel uit hoor. En al zou je winnen, wat dus makkelijker is met 3 tegen 3, kun je zeggen dat je van qG hebt gewonnen en dat is voor hun een te groot risico denk ik?
klopt allemaal niks van hoor.. inprinciepe spelen wij niet eens 3vs3 alleen omdat we als team het niet leuk vinde, maar voor mijn fristi vriend wil ik wel uitzondering make ThaliX,IntenZz,Deadbringr staan klaar voor 3vs3 als je op CG wilt doen we dat ook hoor, dan is het geen tariningsmatch + zul je zien dat 3vs3 of 4vs4 ( of w/e ) niet uitmaakt voor de eindtstand
Kvind dat het niet altijd om individuele skills gaat maar meer om teamwork. Je kan nog zo goed zijn individueel dan alsnog leg je het af tegen en team dat ijzersterk teamwork heeft. Dus miss zijn niet alle qG individueel topspelers en miss own jij er een aantal maar leg je het af op teamwork. Just Saying... Edit: verder gaat dit alles nieteens over de clan dus miss makkelijk om deze discussie ergens anders voort te zetten kbedoel denk niet dat de mensen in deze clan het erg op prijs stellen.
Vast wel, ken ze bijna allemaal goed en ik heb het altijd leuk met ze gehad en zal het ook altijd leuk hebben met de gozers van dwc.
dat is nou juist sterke kant van qG we willen alleen spelen op teamwork, en daarom wille we ook 4vs4 of hoger spelen.. verder ben ik met je eens teamwork ftw ( zelf speel ik bijv. ook nooit deadmatches ik haat ze egt te hard )
deathmatch heb ik ook een hekel aan maar dat komt omdat je altijd in je reet geschoten word tenzij je die-hard camper bent.....
boven de 25% accurasy ( of hoe je het ook schrijft ) ben het indd met je eens.. jammer dat je alleen met de kits van splitscreen kan spelen op dat toernooi.. dat zuigt egt hard
We hebben vandaag onze eerste clanmatch gedaan tegen Apple Group: 4-2 Ambush 4-0 Crash 760-1000 Downpour 1000-560 Crash Het was onze 1e match met de clan, en het is gelukkig goed verlopen. ps: veedix is bezig met een nieuwe site.
go dwc! Verder hebben we nu 7 leden, Spartan joined the squad. Gameplay morgen word de shit, toooooomzor en ik zijn van plan For3ver kapot te fraggen en allebei een amBX systeem naar huis te nemen. :']
Ja? Gaan jullie die amBX kopen? Lijkt me wel grappig. Jammer dat ik niet mee kan naar gameplay omdat ik te arm ben, echt schijt. Maarja mooi van die match
netjes toom, apple schatte zichzelf erg hoog in, pm mij wa meer info over de match ik ben zeer geinterreseert omdat ik veel apple's ken