ReoA3 mijne nog steeds 69 met bayman ik ga nu is tag survival records proberen eerst nog ff overal posten en btw Huub ik d8 dat et was ommige seriemoordenaar's gaan dood andere worde leraar
het is nu ongeveer 4.20! Ik zal t zo even proberen om sneller te doen! Laat het vanavond wel een weten!
Over onze snelle jann lee Hier hebbie wat move's die kort maar erug sterk zijn eerst ff knoppe uitleg (schietknop van halo/van8er op je controller)noem ik R1 de witte knop noemk gewoon wit ze zwarte gewoon zwart en bij de rest gewoon letter's geen kleure^^ als ik bijvoorbeeld y zeg ist dan geel kzal ook wel is Ylinks neer zette,da betekent dat je die dan moet inhouden bijvoorbeeld,|Ylinks|Ylinks| dan moet je et inhouden kheb btw ook ff bij sparring mode alle dmg gecheked voorje(wat ben ik weer aardig ) Ennuh tis gewoon,jij staat links je vijand rechts ---------------------------------------------------- |1x naar boven|naarboven+Y|(50 points) ---------------------------------------------------- |Y|Y|Ylinks|Ylinks|(58 points) ---------------------------------------------------- |rechts|rechts+B|(30 points) ---------------------------------------------------- |links|rechts+B|(40 points) ---------------------------------------------------- |wit|(35 points) ---------------------------------------------------- |Y|Y|Y|Y|(75 points) ---------------------------------------------------- |links+R1|(42 points) ---------------------------------------------------- Goede throw ---------------------------------------------------- |Beneden|Rechtsbeneden|Rechts+A|A|(78 points) ---------------------------------------------------- Onder het rennen ---------------------------------------------------- |Rennen inhouden+Y|(40 points) ---------------------------------------------------- |Rennen inhouden+B|(55 points) ---------------------------------------------------- Als ie ligt ---------------------------------------------------- |Boven+Zwart|(meer dmg dan naar bove+wit) maar kan dmg niet vinden omdat in sparring mode ie niet wil blijve liggen Pff duurde lang om te type//uit te vinde nu hope da je er wat aan hebt.... suc6 en geef je reactie ff
Eerst tegen de muur rammen en dan snel combo is ook handig. Dan haal je al gauw rond de 130 damage. Zelf speel ik altijd met Hayabusa. Die haalt dan als hoogste 152- dan zijn ze al gauw KO.
Re:lord idd dan kunne ze een gewone combo ook niet counteren(als het een beetje een snelle is),btw vooor veel punten,als ze op de grond ligge,en je hebt bijvoorbeeld leon,doe dan |beneden+A| komt er een extra item uit,die je normaal niet zou hebbe soms ook een item dat je geneest etc (points points points)
Hmz.. Doa3 Records: Survival Mode: Single Battle: 87 Wins: Zack Tag Battle: 100 Wins: Hitomi & Zack 97 Wins: " & " 95 Wins: Christie & Helena 89 Wins: Leon & Bayman Time attack: Singe: Met iedereen onder de 6 minuten 3 keer achter elkaar Tag Battle: Met iedereen behalve Bass & Tina binne 3 minuten 3 keer achter elkaar En heb met iedereen behalve Bass de Story mode uitgespeeld op very hard. Kvond eigelijk wel dat ik goed bezig was En je krijgt alleen goud in survival als je er 100 hebt gehaald ..
Re:diago Eindelijk EEN UITDAGING dan ga ik straks er maar weer aan beginne ben op dit moment duits boekje aant lezen pffff ^^ DoA3:ES REGNUT BLUT!
Lol,er is al weer een nieuwe thread hierover met nieuwe records,ik edit wel een link voor je,bekijk deze post in 3 min's nog maar is edit:heb hem voor je Klik klik