Soms kan er wel een beetje offtopic doorgezaagd worden als alles al is besproken, is al heel lang zo. Draadjes verpesten is weer wat anders. Over die grote plaatjes; Ik heb een knappe verbinding en m'n pc sloeg bijna vast. Ook heeft Paula al meerdere(of een, weet niet uit hoofd) waarschuwingen gehad en praatte hij ook over modsjips. Hij mocht blij zijn dattie maar een waarschuwing kreeg. Edit: Deze thread is niet echt netjes meer idd.:{
Just checking, op een druk forum is het gewoon ontzettend lastig om alles een beetje in het gareel te houden en dat lukt erg aardig dus two thumbs up van mijn kant
Thanks m8! Is zeker niet makkelijk, vind wel dat het tot nog toe vrij menselijk gebeurd. We doen ons best iig. En geloof me, de laatste tijd komt er een hoop onzin voorbij.....
Jullie doen het inderdaad prima hoor, je moet niet alleen alles in de gaten houden, maar jullie moeten ook nog eens de site blijven bijvullen. PHOE, het IS zwaar werk!
,,,,, ¾È³çÇϼ¼¿ä!! Çѱ¹ÀÎ À̽Ű¡¿ä?^^ Àü Çѱ¹ÀÇ ¼öµµ ¼_¿ï¿¡ »ð´Ï´Ù. ¸¸³ª¼_ ¹Ý°©½À´Ï´Ù!!! Ȥ½Ã ±³Æ÷À̼¼¿ä? ´äº¯ ºÎŹ µå·Á¿ä^^ NICE TO MEET YOU!!!
¹Ý°©½À´Ï´Ù^^ Àü ÀÌ°÷¿¡ kobold¶ó´Â ºÐÀÌ ¿À¶ó°í Çؼ_ ¿Ô´Âµ¥(ÀÌ°÷ ¿î¿µÀÚ¶ó°í ¾Ë°í ÀÖ½À´Ï´Ù) ¿µ¾îµµ ¸ð¸£°í ³×´ú¶õµå ¾îµµ ¸ô¶ó¼_ ¿©±âÀÖ´Â ºÐµéÀÌ ¸Ó¶ó°í ÇÏ´ÂÁö À߸𸣰ڳ׿ä Á¦°¡¾Æ´Â°Ç Çѱ¹¾î¶û ÀϾî Á¶±Ý ¾Ë°Åµç¿ä^^ ÀÌ°÷¿¡¼_ Çѱ¹ºÐÀ» ¸¸³ª´Ù´Ï Á¤¸» ¹Ý°©½À´Ï´Ù^^
Lees terug, Koob postte iets waar ik op reageerde. Volgens mij interperteerde hij je post niet goed.......en anders snapte ik het niet.