Helemaal goed. Volgens mij is er ook geen probleem. Immers, zolang je er een ander niet mee hindert moet iedereen lekker doen wat ie fijn vindt. Smaken verschillen (en dat moet nog steeds kunnen, nietwaar?). Uiteindelijk gaat het maar om één ding: Lol hebben van je Xbox. Toch?
Lekkere fantasieen hier, geeft dit aan wat voor figuren hier komen? Anyway, ik ben ook voor. Het oog wil ook wat dus ik zou het niet vervelend vinden als ze topless over het strand hoppen...
Precies... we kunnen het natuurlijk ook de andere kant op gooien: iedereen die ze niet topless wil zien is geen echte kerel!
De vrouwen hebben lekkere tieten,maar geen kont Ze zullen die vrouwen maken,omdat echte vrouwen niet perfect zijn:{ Het gaat om het spel zelf en niet om de wijven,maar als ze naakt zijn is ook niet erg
Euhm .......... ik vind dat game wel rond de 30 euro waard Opzicht wel een HOT game met die babes . Volgens Tecmo kunnen ze ook naakt zijn (dat stond bij de andere forums).
Iedereen die zijn behoefte aan sex prostitueert met het gapen naar slechte tekeningetjes van manwijven is dus wel een echte kerel? In dat geval ben ik blij dat jij een kerel bent en ik niet, dus. (Of vergis ik me?) Ik ben zo'n 'verwijfd' type die liever met een _echte_ vrouw bezig gaat, vrees ik. Stom he, maar ik vinnut gewoon lekker...
Ik ben VOOR! Ik heb er geen problemen mee. Laat die boobies van Tina maar zien hoor. *edit: Nee, ik ben geen puber. 29 jaar alweer.
Kom op man... het was bedoelt als GEINTJE! Ik weet zelf ook wel dat er niets gaat boven 'the real thing'.