Haal een record en voer als naam in"ein" je krijgt dan ook de random select mode(je kan hem op geen 1 andere manier krijgen...)
mwaaa die ein is gewoon hayate (hayabusa, what was I thinking?? ) met een lange jas aan zo bijzonder is die niet
Ein is Hayate, niet Hayabusha. Ein is wel ff iets anders dan niets bijzonders, hij is karate en hayate dus helemaal niet. Alsof hij 2 persoonlijkheden heeft.
mja en bij mkda heeft elk character dan 3 persoonlijkheden in vergelijking daarmee zijn die extra costuumpjes in doa maar magertjes... je moet veel moeite doen voor een magere beloning...
Nee, Ein heeft een heel andere vechtstijl dan Hayate daarom is hij zo anders. In die kostuums blijven ze gewoon hetzelfde.
Dat doe je niet m.b.v. van deze topic Proberen hoeft iig zeker niet, als je een signature update past ie dat op het hele forum automatisch aan. Nou afgelopen met de onzin: Back on-topic!!!
Ik wil dus wel de exercise-mode met Kasumi voltooien, maar heel tijd moet ik een bepaalde move doen met een pijltje wat eerst naar onder gaat, daarna 180 graden draait, en dan Y. Hoe moet je deze move doen? In de handleiding staat dit heel vaag uitgelegd.
Als je veel pijltjes hebt in een draaiende richting kan je het beste de linker analoge stick gebruiken.
Weet iemand nou hoe je die moves moet uitvoeren? Enne van die kostuums: Ik heb met Zack en Hitomi (en Hitomi en Zack) de gouden medaille in Tag Time Attack gehaald maar ik krijg geen extra pakje. Ligt dat aan mij of... ?
hoe krijg je die gouden medaille, ik bedoel ik had met ein ofzo een stuk of 60 kills en 80000 punten en nog steeds geen zilver. Ik had brons:{