Je moet het volgens mij ook niet in de survival mode doen maar in de time trail mode. Correct me if i'm wrong
De 100ste kill(of 99ste,ga ik ff niet naar kijken)Dan stopt ie direct en heb je goud. En over zack die moet een xbox item pakken....
100ste kill, niet meer niet minder... 99 kills en je hebt zilver Na de 100ste kill stopt het spel ook en komt je in de high-score lijst te staan (Ik dacht dat ik af was toen ik bij de 100 kwam, weet je hoe sjaggie ik toen was )
Bij het bericht van MadMonk (de eerste in deze thread) staat toch echt voor C4 bij Zack dat je de gouden medaille moet halen met Tag Battle Time Attack.
LOL! haha . Had ik ook,men 2de plaats toen was 64,eindelijk 100 en ineens slow-mo en ik d8 NEE!!Maar toch nog goedgekomen. Peacemaker kwam weer op gang
http://doa3.fateback.com/index.html voor plaatjes van alle costumes en ook hoe je ze moet unlocken. Succes ermee
Weet iemand hoe je die moves met dat pijltje uitvoert? Bij Kasumi heten ze Shitten-Kyaku en Shitsuro-Kyaku.
Moves met dat pijltje? Kan het nog vager, als je moet draaien met de richting kan je beter de analoge stick gebruiken.
Ja dat weet ik wel, maar ik heb toch de naam van de moves genoemd. Dan staat er een pijltje bij wat anders niet voorkomt. Mijn vraag is hoe je deze moves uitvoert. Kijk anders even naar de moves als je DOA 3 (nog) hebt.
Het is een pijltje dat naar boven wijst (bij 1 van de 2 moves, weet zo gauw niet welke) maar van links komt en dus niet vanuit het midden.
blijf gewoon proberen en druk anders gewoon wat knoppies in die je nodig hebt zonder echt moeite te doen. daardoor ben ik erook een paar keer doorheen gekomen.
Het pijltje komt van links en gaat met een boog(omlaag) naar rechts toe en wijst op het eind omhoog: Doe het volgende dan: |links|schuinlinksbeneden|beneden|Rechtsschuinbeneden|rechts Dat betekent dat pijltje...
kortom: je doet precies wat Destrukt-DCF(d1 beschrijft als je gewoon het linker-pookje van links naar rechts draait (via onder) (het is echt simpel...)