Ik vind persoonlijk de poppetjes er echt niet mooit uitzien, ze lijken van plastic en ik vind ze niet natuurlijk bewegen. De omgevingen vind ik echter wel zeer mooi. Ik vind Shenmue bijvoorbeeld erg mooi.
Sorry... En ik zeg NIET dat ik een buttonsmasher ben maar ik ging tegen mijn broer en hij ramde op de knoppen en ik probeerde gecoordineerd aan te vallen maar dat werkt voor geen meter! Maar ik zal het boekie nog eens uitgebreid checken!
Gewoon oefenen Tr@m$, uiteindelijk versla je hem zo! Je moet gewoon oefenen bij sparring mode, dan druk je op start en kies je exercise.. Dan kan je per character al zijn moves oefenen.. Dit werkt echt!!
Kan je in Doa 3 ook weer die moves doen dat als iemand je slaat je hem dan met zo'n afweer trukie beetpakt en een vette move doet zoals in Doa2 op de Ps2??? want dat is echt een goede techniek tegen buttonbashers
Het mooie is dat je tegen elk ventje anders moet reageren!! De Big Bully's in het spel grijpen je vaker!! En de ninja's slaan je meestal binnen no-time knock-out! En het dronken ventje in het spel is gewoon lauw!! Heb je gezien hoe hij soms reageert als je hem probeert te slaan of te trappen vet cool is dat!! Gooit gewoon zijn haar achterover!!
counters: the key Counters(<- X ) en grabs (vooral met bayman en Leon lollig ) zijn THE key tot winnen, maar natuurlijk is een fighter als Hayabusa ook eerrrug geschikt om mee te winnen! Rude
BOEKJE LEZEN????? kom op hey, dat is voor amateurs.... het leuke van beat em up games is gewoon spelen en dingen proberen... pas als je echt helemaal niet uitkomt... na een maand of 2 dan mag je ff in het boekje spieken... ik heb bij doa2 dat boekje NOG NOOIT uit het hoesje gehaald... en ik ben met spel gewoon onverslaanbaar... de laatste keer dat ik met dat spel had verloren was 2 maanden nadat ik het spel had... en met de nieuwe moves die bij doa3 zitten word ik natuurlijk nog beter....