is weer een mening he! je vind iemand anders zijn mening dom. jou mening is niet de standaard in deze wereld. dat jij het beter vind betekend niet dat iedereen het beter moet vinden. en als iemand anders iets anders vind dan jou hoeft dat ook niet meteen dom te zijn
en tell me if i'm wrong... je hebt thuis veel Sega consoles staan, en uit je nickname blijkt dat je een fan bent van Sega.. laat Virtua Fighter nou een Sega game zijn (am2/sega) .. heb ik het dan verkeerd als ik zeg dat jij mij 'dom' vind omdat ik een niet-sega spel beter vind dan een Sega-game?
Jezus Christus! Volgens mij kunnen jullie me vertellen wat je willen maar DOA heeft gewoon de mooiste graphics -----> is een feit. En SCII heeft volgens mij hele goede gamplay, want hij kreeg overal hoge gameplay cijfers. Dat is dan waarschijnlijk geen feit maar gewoon de mening van heeeeeeel veeeeeel mensen. Dus laten we het erop houden: -DOA 3 = mooiste graphics -SC II = beste gameplay
ik vind zelf doa leuker. Dat om het feit dat de characters veel verschillde vechtstijlen hebben en de characters er leuker uitzien. VErder vind het het een super mooi spel en dat viel me ook heeeel erg tegen aan sc2. Ik had verw8 dat de grafix ultiemer zouden zijn maar dat bleek niet het geval. De practice mode is ook wel handiger gedaan en ik vind doa ook leuker omdat ze niet met wapens vechten maar met de blote hand en vechttechnieken, want zeg eerlijk, iedereen kan elkaar wel aframmen met een zwaard maar met de hand heb je veel meer techniek nodig. Laatst kwam er hiero iemand om met me te sc2en. Niets ergs d8 ik totdat we begonne, hij had het nog nooit gespeeld en drukte gewoon knoppe in en hij kreeg de mooiste combo's en dingen terwijl ik die al erg had getraind er af en toe een schaarse combo tevoorschijn kon halen, das wel jammer, sc2 vind ik dus net iets meer arcade dan doa 3. Als de bij doa 3 geen goede moves weet heb je namelijk gewoon pech en dan kun je niet zomaa ff wat knopjes inrossen, bij sc2 heb je dat veel meer, maar het blijft maar een mening want ik vind sc2 alsnog heel erg goed hoor
Mijn mening : Iedereen die DOA verkiest boven SCII is geen fightinggame-fanaat. Het countersysteem in DOA klopt van geen kanten, SCII vereist tactiek, en dat de graphics dan ietsjes minder zijn interesseert me niks.
Dit gezeik weer hoor. Heb allebei de games thuis en ze zijn allebei topgames. Doa countersysteem klopt naar mijn mening wel. als je echter simpelweg alleen op slaan of schoppen drukt wordt je echter continu gecounterd, das logisch. Vind de counters ook erg mooi gedaan en het komt zeer vloeiend over. Niks over sc2 hoor, ook een geweldige games maar weer een iets ander genre. Doa 3 is tegenwoordig een koopje dat is echter weer het voordeel. Wel lastig weer doaƩn als je de hele tijd sc2 hebt gedaan trouwens
Inderderdaad weer gezeik... gaat nergens over!? Ga ff lekker het forum vol posten met nutteloze topics... Forums als deze (Ik vind dit beter, wat vinden jullie daarvan?) voegen geen waarde toe aan een forum. Als ik wil weten wat iedereen van een spel vind dat kijk ik wel op gamerankings ofzo. En mijn mening: Ik heb beide spellen en het zijn gewoon twee verschillende games. Natuurlijk krijg je meningsverschillen want het zijn twee unieke spellen. Net zoiets als wanneer je Splinter Cell met Halo gaat vergelijken... Vind ze allebei op hun eigen manier goed! Mazzel DaNoS
jouw=jou bezittelijk vnw past niet in deze zin. lol Maar goed idd onzin om eindeloos door te gaan met wel -niet kwesties. Deze thread is daar nu voor 80% mee gevuld en dat was niet de bedoeling denk ik. Dan kan mijn zinloze verhaal wat ik hier nu aan het produceren was er ook nog wel bij!
Wist je trouwens als je een plant te weinig water geeft deze het niet zal overleven ?? Tis maar dat je het weet... *)
Ik heb veel SEGA console's. Maakt dat wat uit? Ik ben SEGA fan, omdat ik de meeste SEGA games erg goed vind. En ik vind een spel niet goed omdat het van SEGA is. Er zijn genoeg niet-SEGA games die beter zijn dan SEGA games. Maar Virtua Fighter 4 Evolution is gewoon koning van de 3D beat 'em ups. Dat je met wapens vechten leuker vindt moet jij zelf weten. Maar ik bekijk dit allemaal als beat 'em up fan, en geen SEGA fan. En Virtua Fighter 4 Evolution whooped alle andere 3D beat 'em ups. PBateman heeft helemaal gelijk, het is zelfs een feit. Net als een beat 'em up "fanaat", die Virtua Fighter 4 Evolution beter dan SC2 zou moeten vinden. Het gaat hier grotendeels om diepgang.
jij en je 'feiten' leer nou eens de echte betekenis van het woord.. je blijft maar doorgaan over feiten, en dat terwijl allang aangegeven is dat het allemaal maar meningen zijn...
Klopt, VF4 Evo >> SCII >>> DOA3 (om het alleen over deze 3 te hebben) Ik hou zelf meer van SCII omdat je in VF4 Evo TE veel tijd moet steken om er echt goed in te worden, en dat heb ik helaas niet meer. Oh, en het gaat hier over diepgang
Als we 't over feiten gaan hebben: DoA3: Avg Ratio: 85% Based On 86 Media Outlets USER VOTING 8.1 773 Votes SCII (xbox): Avg Ratio: 93% Based On 48 Media Outlets USER VOTING 8.7 191 Votes en VF4 er maar even bijgehaald: Avg Ratio: 93% Based On 47 Media Outlets USER VOTING 8.6 106 Votes (Bron: gamerankings.com as allways ) vecht het nu maar uit (ik heb verder geen persoonlijke mening omdat ik alleen DoA3 heb )
zijn ook allemaal maar meningen kennelijk worden we het toch niet eens.. Ik vind DOA3 gewoon de beste (3d)fighter.. iemand anders misschien VF4 of SC2... De beste 2D fighters vind ik nog altijd Street Fighter 2 en Mortal Kombat 2.. op de SNES natuurlijk (arcade niet meegeteld)