1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doax 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hvc., 30 okt 2005.

1. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    ja je hebt gelijk :)
    Miss is er nog kans op een hoog cijfer in de Pu of Gamespot :eek:

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de video review gekeken op IGN en het is praktisch dezelfde game als het origineel. Ik heb hem allang al besteld voor 30 euro bij dvdcrave, maar het is niet zo dat ik er enorm naar uitkijk. Alleen Xbox Live is leuk, maar voor de rest hadden er wel wat meer vernieuwingen in gekund

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik keek er wel naar uit, maar na die video review van IGN baal ik eigenlijk wel een beetje.. waarom mag je niet meer met z'n 2en op 1 xbox? Dat was geweldig aan deel 1..

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    :x

naja reviews boeien me niet meer sinds ze er zo veel naast zaten met spellen die ik echt geweldig vond. Het komt gewoon door de weinig vernieuwende dingen die erin zitten dat deze game aardig laag scoort, maar ik haal hem toch hoe slecht men hem ook vindt :b: \o/

5. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, toen ik wat ingame beelden zag vrees ik al dat er weinig vernieuwingen in gingen zitten, ik had een filmpje gezien van de store en die was praktisch gelijk aan DOAX1...

Achja, het is nu wel in 720P HD goodness! :) Maakt veel verschil uit in my book. En de toevoeging van Kokoro is ook wel interessant :p

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    kokoro, ik haat haar \o/ . Maar goed doax1 was niet live en dees wel en dat is ook een groot plusplunt die amper wordt genoemd...

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is een pluspunt, maar multiplayer is nog altijd leuker met een maat (en in DOAX: met een vriendin :eek:) op de bank zit te spelen. En dat is eruit gehaald: Dik minpunt

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Klopt dat is erg jammer maar op live zijn er ook genoeg die het gaan spelen denk ik :b:

9. K-SaN

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan haal je ff een 2de Xbox 360, nog een keer DOAX2 en nog een Live account en nog een TV en dan kan je wel naast elkaar op de bank spelen :p

@Supremacy NL
    Weet je zeker dat als je t besteld bij DVDcrave het hier werkt? Heb je al eerder iets besteld bij DVDcrave? Hoe zit het met de verzendtijd?

@kasumi
    Nouja, een glijbaan minigame lijkt me op die manier wel leuk, ik dacht dat het echt zo'n klein glijbaantje is, maar op die manier misschien...lijkt zo ook een beetje op een racegame als je moet sturen en misschien moet "gassen en remmen"

10. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    die 1Up zijn dat allemaal homos ofzow die geven een 40%
    Dus ze vinden Quake 4 of uhh Full auto beter..(beetje vage voorbeelde maargoed).

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    DVDCrave is van Australiƫ dacht ik en Australiƫ heeft ook PAL ;).

12. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk, maar ik denk dat de verzendtijd pittig lang is

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Er stond 5 tot 10 dagen. Vind ik niet zo'n probleem

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een japans xbox live account hebt en je logt ermee in wordt je doodgegooid met doax 2 spam :eek: (ik iig :+)

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat voor dingen zie je dan?

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je bij het tabblad games staat zie je DOAX 2 plaatjes met japanse tekens, en als je dan naar marketplace gaat zie je ook DOAX 2 reclame :+

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind dat ze er nogal onterecht negatief over zijn. DOAX was een heerlijke game voor in de winter als je gewoon even zin had om een luchtige game te spelen, en DOAX2 dient datzelfde doel. Volleybal gameplay is niet veranderd, wat ik super vind aangezien het al super gaaf was in deeltje 1. Voor de rest hebben ze genoeg andere mini games er in gedonderd voor nog meer plezier.
    Nee voor mensen met een lichte winter depressie is dit het antwoord. :cool:

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Helemaal mee eens, ze hebben wat mij betreft bijna alles verandert wat verandert kon worden, en als je er te veel aan doet verliest het zijn "stijl". Zeggen ze bij ign dat de omgevingen hetzelfde zijn, ja het is een volleybal spel dat speel je op het strand en niet in New York ofzow. En ze hebben er inderdaad een lading minigames ingegooid waarvan je er in doax1 maar 1tje had dus ze hebben naar mijn mening genoeg verbeterd.

19. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    zkkrs maar ik dat zomaar dat de pu wel een beter cijfer geeft dan de andere
    wow gamespot geeft een 5.9!!
    Volgends mij zijn et allemaal kontjesvolgers van IGN ofzow

Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  20. K-SaN

Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat bij play.com ook. maar het duurt gemiddeld zo'n 3 weken uit eigen ervaring |:-
    Ik heb geen zin om zo lang te wachten als iedereen al de game kan spelen.
    Ik had het met Halo 2 een keer gehad...

Ik denk dat Gamespot vaak helemaal niks voelt voor games met een beetje sexy uitstraling, vinden het altijd super dom |:-

Deel Deze Pagina