Ik denk dat ik pinata volgende week maar haal, tegelijkertijd met doax2. Leuke sig die je nou hebt trouwes
Nog een week en ik ben met me console weer een tijd kwijt want vriendin zit dan alleen maar DOAX2 te spelen
Als je ze toch haalt, kan je net zo goed nu al Viva Pinata kopen. Even lekker tuinieren en dan kan je je volgende week helemaal storten op DOAX 2 En met je sig mag je nu plaatjes gebruiken van 350 x 20 dus daar heb ik maar gebruik van gemaakt
Naja voel me op het moment aardig k*t dus ik ga nie meer naar de winkels, volgende week haal ik ze allebei wel, kan ik in de tussentijd nog ff verder met GOW... Edit: ik heb ook ff een plaatje gefixt voor mijn sig . Zijn 3 plaatjes in 1, moest ze wel helemaal verkleinen enzo en naast elkaar zette. Kwam uiteindelijk uit op 327 x 19 dus mooi binnen de limiet . Die van jouw is precies 350 x 20
Ik kan gewoon niet geloven wrm iedereen zown slecht cijfer hier aan geeft?? Iedereen houd van deze game
ik heb de game gespeeld op de gameplay en ik vind het gewoon erg leuk. al die cijfers, het gaat erom of jij het leuk vind. Ik heb DOAX2 trouwens een dinsdag al
Even de reviews gezien en tot nu toe bar en bar slecht ma`ja ik wil sonic ook hale en dies ook slecht. En ik zie dat veel mensen hem toch halen het is voor mij een game met teveel mini-games het heeft zo`n japanse sim geval niet m`n ding maar ziet er wel goed uit .
Die gamejournalisten vinden het denk genant ofzow om toe te geven dat ze het leuk vinden. Ik vond deel 1 top. Nou, dit is deel 1 maar dan uitgebreider met een online modus. Dus zodra ik hem heb, ben ik voorlopig niet achter mijn 360 weg te slaan
Online vollyballe enzo xD w00t hoe vet hè maar niet m`n ding dat is zeker. Alleen vollybal of de rest ook?
En voor offline heb je nog een aantal andere minigames. Maar als je met een aantal gasten bent die deze game ook leuk vinden komt het wel goed online
Op het forum van xbox.com las ik dat er problemen zijn met online spelen.. Hopen dat dat snel verholpen wordt
De laatste tijd hebben veel spellen problemen online direct na de launch. Daar zal binnenkort wel een update voor verschijnen. Met DOAX 2 kan je je in de singleplayer ook lang vermaken.
Zo speel spellen leveren idd problemen op online. Bij GOW hoor je soms mensen niet praten, saints row kent ook na de patch nog veel lag enz enz. Dus over online maak ik me maar weinig zorgen wat dat is "normaal"