1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doax 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hvc., 30 okt 2005.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Naja team ninja is nooit echt sterk geweest in online servers, kijk maar naar doa4. Dus het wordt tijd dat dat ook wordt verbeterd maar ik zie wel, doa4 is ook lang niet altijd en al zelden als ik met nederlanders speel.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel sinds vandaag en het is zoals verwacht best leuk. Het volleyballen lijkt op het eerste gezicht hetzelfde, maar het speelt veel realistischer dan in het eerste deel. De rally's zijn veel korter en het is veel moeilijker om een smash goed te verwerken. Waar je in het eerste deel veel te maken had met lange rally's, in het tweede deel is het heel sporadisch. Dat vind ik best wel jammer. Het jetskien vind ik het beste onderdeel van het spel. Het racen gaat lekker en je kan ook nog leuke trucjes doen tijdens het racen. Online ga ik hier denk wel veel plezier aan beleven.

    Over online gesproken, toen ik het spel in de 360 deed kreeg ik gelijk een update. Heb online maar 1 volleybal wedstrijd gespeeld, voor de rest was er geen kip online te bekennen. Misschien straks wel, als de officiele release in Europa is geweest. Dat potje had ik wel veel lag, maar wie weet speelde ik wel tegen een Jap of een Amerikaan. Dus dan is het logisch.

    De andere minigames zijn leuk, maar daar ga je je geen eeuwen mee vermaken. Beach Flag is heel gemakkelijk, een beetje button bashen. Tug of War en Butt Battle zijn ook leuk, maar je wint niet met skills ofzow. Daar komt gewoon geluk bijkijken. De glijbaan heb ik pas 3 keer geprobeerd, nog niet gehaald. Iedere keer ga ik out of bounds. Dan ga ik weer te snel of te langzaam.

    En over die achievements ben ik best teleurgesteld, alleen maar zwempakjes verzamelen. Er staat wel "Make 2 friends", "Make 4 friends" etc. Maar ik ben al partners geweest met Lisa, Kokoro, Lei Fang en Hitomi, maar daarvoor kreeg ik geen achievements. Dus je moet maar een beetje zwempakjes verzamelen en dan zie je wel wanneer je een achievement hebt unlockt. Ben net 2 en een half uur bezig geweest, maar nog geen achievements unlockt.

    Het spel is een leuk tussendoortje wat je soms uit de kast pakt na een zwaar potje Gears of War ofzow. Op basis wat ik net gespeeld hebt, zou ik het spel een 7 geven
     
  3. XxSnoepieNLxX

    XxSnoepieNLxX Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 3 dagen hoop ik x_x
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb hem vandaag ook binnegekregen !!,Pal versie !!, thnx to Markiemark !!!!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  5. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je het nu al hebben?

    Is niet eerlijk! :p

    Ik hoop het donderdag in de winkel aan te treffen.
    Ik heb het weekend iig al vrijgehouden, hehe
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hee, heeft deze game nou wel of niet Co-Op op één endezelfde game? Want ik zag 's een foto van de Boxart, en daar stond op van niet. Dan valt een groot deel van het fungehalte wel weg.
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    er zit idd geen Co-op in, das inderdaad een minpunt maar ik zit nu te kijken bij me vriendin die het speelt en het is echt een leuk spel, f*ck al die lage cijfers_O_
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo'n update krijg je altijd als je altijd als je een nieuwe game in je 360 doet, is helaas nog geen patch o.i.d. . Dat met online en weinig mensen, komt denk ik ook doordat ten eerste veel mensen de SP nog aan het doen zijn, ten tweede doordat er nog lag-problemen zijn, en ten derde omdat als 2 spelers tegen elkaar aan het spelen zijn ze niet meer te kiezen zijn. Als er veel wedstrijden bezig zijn merk je dat niet, omdat er maar 1 iemand is die een match zoekt (Vergelijkbaar met Top Spin 2)

    Het zou nóg leuker zijn als je zelf mee kan spelen ;)



    Net een mailtje van DVDCrave gehad dat 'ie verzonden is :b:
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Gisteravond zag ik een (soort van) review van Gamekings over dit wanproduct.

    "5 Miljoen aan weggegooid geld" en
    "Die gasten moeten gewoon Ninja Gaiden 2 maken in plaats van deze onzin"

    zijn 2 opmerkingen waar ik het voor de volle 100% mee eens ben.
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij hem al gespeeld dan? Anders vind ik niet echt dat je zomaar kan zeggen dat dit spel onzin is. En weggegooid geld? Weet je hoeveel geld ze hieraan verdienen! 5 Miljoen die 10 keer terugkomt, geld waarmee ze Ninja Gaiden 2 kunnen maken :b:
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    De beelden en de opmerkingen van die gasten die hem al gespeeld hebben zeggen mij echt meer dan genoeg.. ;)

    Maar oke dingen die mij totaal niet aanspreken:

    • Irritante trutjes
    • De AI bij bijvoorbeeld het pokerstukje uit de game (simpelweg om te huilen)
    • De camerapositie bij het volleyballen (veel te onduidelijk om een goeie hoek te kiezen)
    • Dat stomme gegiechel
    • Het systeem om cadeautjes te kopen voor elkaar zodat ze je aardig gaan vinden =(
    • Puberale game die probeert te teren op mannetjes die grote - met de computer gemaakte - tieten mooi vinden (ik zeg nu niet dat jij zo iemand bent hoor ;))
    • Irritante trutjes

    Hmm oke, maar dan hadden ze alsnog beter eerst kunnen gaan werken aan NG2 alleen al om het feit dat die game dan eerder klaar zou zijn :+
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jij bent gewoon een Ninja Gaiden fanboy. :{


    Oh wacht...dat ben ik ook :+
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    En terecht :cool:

    Maar daarnaast vind ik dit ook oprecht niks ;)
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hey er zijn wel mensen die mijn mening delen :9
    Ik heb hem overigens wel besteld....zodat ik hem kon ruilen tegen marvel :+
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Srry maar als je dit zegt zonder hem gespeeld te hebben ben je gewoon "niet objectief" (wou het eigenlijk anders formuleren maar dat laat ik maar achterwege). Ook al "zeggen de beelden genoeg". Goiz, volgende keer een dergelijke reactie als je hem ook daadwerkelijk hebt gespeeld ;)

    Ik haal hem en kijk geen gamekings meer _O_ . Die kunnen het van mij lekkr bij de pu houden, die skate had het voor mij al redelijk verpest door zijn laaaaaaaaage niveautje (vooral op de gameplay was een drama, krijgt die een poster, 3 x rade waar die hem voor houd. Vond die natuurlijk zelf helemaal geweldig) Maja ik heb elke doa game en dees wil ik ook hebben.
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga deze game niet spelen. En de beelden + mogelijkheden + al het trieste eraan zeggen voor mij wél genoeg :)

    //edit; ik ga toch geen game spelen waar ik van te voren al over weet dat ik het niks vind?;) En ik reageerde omdat ik dus vond dat ze die tijd imho in NGII hadden moeten stoppen en niet in deze rommel ;)
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En ik blijf erbij dat je een game niet zo moet beoordelen voordat je hem hebt gespeeld :) ook al heeft iedereen zijn eigen mening. Maarja ik vond ninja gaiden niet leuk (maaarrrr ik heb hem wel gespeeld!! :D -->:'-( --->O-) ) en ben een grote DOA fan dus ik hoop juiste dat ze NGII links laten liggen en verder gaan met doa5 die pasgeleden is aangekondigt :lol: .

    Iemand die deze game gaat kopen en live heeft kan me toevoegen :) Ik vrees dat er maar weinig mensen uit mijn friendslist deze game gaan kopen namelijk =(
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vergeet niet boris te quoten: ''Dit is geen videogame meer te noemen''. Zegt genoeg :9.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Lol, sinds wanneer heeft Boris verstand van gamen 8)
    Het spel is weinig vernieuwend ten opzichte van deel 1, maar het is zeker wel een spel. Je kan wel kiezen voor de optie "Relax" en dan kan je 20 seconden ofzow gewoon naar de dames kijken. Voor de rest kan je gewoon gamen met volleybal, marine racen etc. Ik bedoel, Boris plaatste ook nog de opmerking tegen Skate "Oh, heb je serieus het spel gespeeld dan?" Nou, dat zegt dus al genoeg. Ook hij ventileert dus zijn mening op basis van wat filmpjes
     
  20. XxSnoepieNLxX

    XxSnoepieNLxX Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop het spel morgen in de winkels te treffen x_x beep
     

Deel Deze Pagina