1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doax 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hvc., 30 okt 2005.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik had het niet over die camera maar over de camera met het volleyballen. Wat jij doet met die andere camera moet jij weten :lol: (hoewel ik er al wel een paar lauwe foto's mee heb gemaakt en die dan later ook in het einfilmpie verschijnen :cool: ). Maar dat waterskien vink maar gaar trouwens =(
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Waterskiën zit er toch niet in? Je bedoelt zeker Jetski of Waterscooteren ;)

    Ik had mezelf voorgenomen dit spel te bewaren tot kerst, maar ik wilde natuurlijk wel even checken of de australische versie hier gewoon zou werken. Ik propte de disc er net in, en na een uurtje spelen kan ik met een gerust hart deze game tot de kerst opzij leggen.

    Een paar dingen die ik echt klote vind:
    - Lange rally's in volleybal zijn weg
    - De relaxte camera met volleybal is weg
    - De chille besturing met volleybal is niet zo chill meer (dames zijn minder elastisch)
    - Zack Island is haast niks veranderd
    - Je krijgt AL je cadeaus terug, en na 1 verkeerd cadeautje ben je, no matter hoeveel muzieknootjes je partner had, je partner kwijt :confused:
    - Door dat hierboven heb ik nog geen andere minigames kunnen spelen dan in deel 1, muv Jetskiën, wat dan toch wel leuk is gedaan :)
     
  3. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    De camerahoek bij het volleyballen is hetzelfde als bij deel 1 dacht ik zo.
    Maar bij deel 1 hebben ze gewoon rekeningen ermee gehouden dat je gewoon niet goed kan zien waar de bal precies terecht kan komen, daarom kan je in een groot gebied toch nog de bal goed raken.

    In deel 2 is dat helemaal weggehaald omdat het zogenaamd te makkelijk was...ja duh, je kon het gewoon niet goed zien! Daarom is het in deel 2 ook zo'n drama! En ten tweede, je teammate doet vrijwel geen fuck...|:-



    Dan vind het waterskiën toch beter uitgewerkt :) je moet gewoon de snellere jetski's kopen en je moet ver van te voren al insturen.
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Camera is heel anders, staat verder naar achter end draait minder mee.. volgens mij, maar heb DOAX 1 al lang niet meer gespeeld ;)
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Voor het eerst benk het eens met joene \o/ . Camera is heeel anders in 2, ben om de 5 seconden mijn poppetje kwijt. Jetskien (bedoelde ik dernet :{ :) ) is wel redelijk uitgewerkt, ben alleen een beetje naar aan het woorden van al die golven. Ik heb trouwens nog niet die andere minigames gevonden, hoe doe je daar precies aan mee? MOET je dan van die tickets kopen?
     
  6. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je idd die tickets kopen
     
  7. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, jullie hebben gelijk ;)

    Ik heb even den oude xbox afgestoft, er DOAX1 ingedaan en het ff opgenomen en daarna DOAX2 gespeeld en ook opgenomen.

    ff ge-edit en op youtube gezet ;) Check it!
    http://www.youtube.com/watch?v=XFhSgWevMo0

    De camera zwiept echt van het linker veld naar het rechter veld bij 1...op het eerste gezicht eigenlijk vrij onrustig.
    Bij 2 beweegt het echt een klein beetje van links naar rechts, maar nooit op het veld van de tegenstander. Op het eerste gezicht rustiger..maar je kan inderdaag soms je eigen vrouwtje niet meer in beeld hebben.

    Ik heb er iig geen problemen mee. Er zijn andere grotere problemen bij de v-ballen.

    Het is me al een paar keer gebeurd dat je teammate je de bal naar het net geeft zodat je het kan smashen...maar zelf loop je helemaal niet automatisch naar het net! En het is me al 1 keer gebeurd dat ik rennend bleef hangen achter mijn teammate!
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind de game wel leuk eigenlijk. Weinig problemen met de camera ook :confused:

    Hoe doe je die glijbaan? Ik kom niet echt verder dan bocht 1?
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb het spel nu ook, maar heb nu geen vriendin meer bij me. Moet ik dus nu eerst heel veel cadeau's aan een van die meiden geven of niet?
     
  10. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    vind de game op zich ook wel leuk, al zijn er idd wel irriatante dingen

    -zeurpraatjes ( van bedtijd enzo,,)
    -laadtijden
    -na 14 dagen ist al voorbij, je kan dus niet lekker lang bezig blijven op dat eiland
    -geen idee hoeveel swimsuits je nu moet halen alvorens je een achievement heb
    -veel van hetzelfde


    Ik vind het volleybal wel leuk om te spelen en heb op zich weinig last van de camera. Tis een kwestie van veel doen en goed timen. Tevens heb ik een enorme verzameldrift en dat is toch wel een voorwaarde wil je deze game leuk vinden.
     
  11. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja maar je moet wel rustig opbouwe met die cadeaus geven, niet gelijk een bikini van miljoene geve
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    ??

    Ik zou niet gelijk beginnen met cadeaus, je hebt alleen een partner nodig. Vrienden wordt je toch pas later. Selecteer een plek en kijk of je een partner kan kiezen. Kiest ze voor je, heb je weer iemand om mee te v-ballen.

    Win wedstrijden, geeft cadeautjes en misschien wordt ze dan je vriendin na verloop van tijd. Vooral veel wedstrijden winnen.

    Uitslapen is niet handig als je je parnter niet kwijt wil raken.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kijk ff in het boekje van welke kleur ze allemaal houden en welk eten enzo, als je bijvoorbeeld iets blauws geeft en zij houd van rood krijg je het cadeau even snel weer terug. Hoe mot je nou trouwens die achievement halen van die pakkies die je van friends krijgt, als ik een pakje stuur krijg ik hem elke keer weer terug dus WTF...
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    http://www.deadoralivextreme2.net/ <- vind je al bijna alles, inclusief een glitch voor veel geld, hoe de stripfilmpjes te unlocken etc.

    Je moet erg goede vrienden zijn. Als je haar gedurende de dag een pakje geeft, kleed ze zich (als ze het ding aanneemt dan) direkt om!
     
  15. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    wel wazig als ik een vriendin heb die heel gelukkig is en dan geef ik haar een cadeautje.
    dan stuur ze em gwn terug :eek:
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Maandelijkse periode.... ;)

    :+
     
  17. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    stripfilmpjes??
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat die het paaldansen bedoelt... .
     
  19. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    ey welke kleur is nouw sapphire blue??
    donker blauw of licht blauw??
     
  20. XxSnoepieNLxX

    XxSnoepieNLxX Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0

    Innerdaad vooral besturing en camera is soms klote :{.

    Verder blijf ik lang door sparen en tot nu toe heb ik de dynamite collectie van Tina en alle badpakken die je kan kopen van Kokoro.

    Maar wat doe je daarna? Veel kado's, badpakken en accessory's blijven kopen voor anderen om ze allemaal aan het fluiten te krijgen om vervolgens meer achivements te unlocken?
     

Deel Deze Pagina