Ach ja sommige vrienden van mij hebben mij weleens aangeraden om de stamboom van mijn familie eens uit te pluizen, om te kijken waar in de familie ergens een Japanner zit of heeft gezeten....dat gedeeltelijke "Japanse bloed" van mij moet toch ergens vandaan komen he Haha, neem dit vooral niet al te serieus maar toch
Haha ja weet je ze zeiden het ook meer met de bedoeling een geintje te maken....denk ik En als ze het serieus bedoelden dan nog boeit het niet, ik geef er namelijk geen fuck om wat andere mensen van mij denken
mishcien dat nieuwe character uit doa4...koroke of zoiets. maar dat weet ik niet zeker, dat dnek ik uit mezelf en is nergens bevesticht. maar dat zou eventueel mogenlijk kunnen zijn
Yep, Kokoro zal er geheid bij zitten in het nieuwe deel. Voor de rest zijn er geen nieuwe vrouwelijke characters. Maar Lisa werd ook geintroduceerd met het eerste deel, dus misschien nu weer een nieuwe. Het is gewoon een lekker ontspannend volleybalspel. Je zit het wel af te zeiken, maar blijkbaar heb je wel interesse in het spel aangezien je in deze thread post. Ik zal niet ontkennen dat dit nogal een apart spel is, maar wel erg leuk. En daarvoor hoef je echt niet geil te zijn
Dat is voor Dead or Alive 4, niet het tweede Volleybal spel. Ik wil Elliot liever niet in een bikini zien En Capoeira is een vechtstijl, geen character
volgens mij enkel voor doa 4...maar mischien kokoro wel, we wachten het maar af enne, eliot..voel jij wel wel lekker? edit: hola, is al antwoord gegeven
La Mariposa (Lisa) zat al in het eerste deel. Kokoro is nieuw sinds DOA 4, dus zal denk wel haar opwachting maken in DOAX 2.
Hier is wat nieuws: Binnenkort bij de E3 zal er dus meer bekend zijn over deze titel. Het is niet zo dat ik heel erg uitkijk naar dit spel. Maar deel 1 was zeker vermakelijk, dus ben wel benieuwd naar het nieuwe deel
Mensen het is nu tijd voor doax2. Een trailer is te downloaden op de marketplace van de e3! (ook van fable2,N3 en nog vette titels) Nu is het veel uitgebreider, in doax1 had je een paar minigames maar hier heb je er veel meer zoals touwtrekken, waterscooterrace en nog veel meer. Check gwn de trailerHier zullen zekekr een paar van dit forum blij meej zijn Nog een paar leuke plaatjes Je avond kan nu niemeer stuk
Ongelofelijk, het is in die trailer wel te zien waar de aandacht van de physics ligt. Nou heeft DOA altijd wel twee sterke punten gehad, maar nu lijkt het echt alsof het alleen maar draait om hoe die twee op en neer bewegen. Op gegeven moment vroeg ik me af of ik al een volleybal had gezien in de trailer. Japanners, rare jongens blijven het. Itagaki had van mij zijn tijd mogen steken in NG2.