[DOAX]Venus swimsuit acceptatie door Ayane

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 4 aug 2005.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar een ding viel me nou pas op en begreep ik niet helemaal....als ik Ayane als partner heb zoals je aangeeft kan ik haar toch alleen het cadeautje (de Venus dus) in het Hotel geven 's avonds ? Je kunt je partner immers geen cadeautjes geven overdag op het eiland....am I right ? :)

Dus als je het misschien nog een beetje zou kunnen verduidelijken voor me ben ik een heel blij mens....want ik rust niet voordat ik Ayane in een Venus heb gekregen :9

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    en ben je nog bezig :)

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker ! :D

Ga dalijk ook nog ff verder proberen, zoals ik al zei : ik rust niet voordat ik Ayane in een Venus heb gekregen :9

4. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat klopt helemaal, dat was ik ff vergeten heb al een tijdje geen DOAX meer gespeeld. Maar zo heb ik Tina in een Venus gekregen, die heb ik aan haar gegeven toen ik geen partner met haar was gewoon een keer tussen de middag op het eiland tegengekomen en de Venus gegeven, maar Tina is makkelijk in de Venus te krijgen want Tina is een slet :p lolz

Je hebt wel de moelijkste uitgekozen om een Venus aan te geven want ayane vind geen enkele sexy badpak leuk.

Je kan ook nog een omgekeerde strategy proberen, met iemand anders partner worden en zoveel mogelijke games tegen haar spelen (en winnen) ondertussen volgooien met love items en gewoon op het einland de Venus geven.

Maar de strategy met de meeste success is toch die ik eerder heb beschreven, maar ja Ayane is een geval appart je moet een beetje geluk hebben.

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan, duidelijk genoeg ;)
    Ik ga het sowieso op de manier proberen die je het eerst aangaf, omdat ik wat je net zegt al zovaak heb geprobeerd....andere partner nemen, Ayane volgooien met love-items en dan de Venus op het eiland geven....was geen suc6 :mad:

Ayane is idd een geval apart dat besef ik ook, daarom valt ze ook onder de "hard characters"....ze heeft een hekel aan alles wat te bloot is en je moet sowieso meer moeite doen om haar vertrouwen te winnen dan bij de andere meisjes. En een beetje geluk is ook nie verkeerd idd.

Maar ja, de aanhouder wint :) Ik blijf het gewoon lekker proberen, the goal is worth the try.....:D:9

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Jij valt wel op hard lerende meisjes zeker ;)

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nou niet direct, heb gewoon een "obsessie" voor Ayane ;)
    Moet wel oppassen dat m'n echte vriendin niet jaloers wordt op het feit dat ik af en toe meer met Ayane speel dan met haarzelf :9

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik zie het al zo voor me heb je het eindelijk na uren uren kloooien loopt ze net op je scherm gaat de deur open komt je vrien din biinen ziet het TV scherm. En PATS Xbox uit! :) (wie van de 2 gaat er dan de deur uit zij of de Xbox :p

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke Tha Divinity....after-game report : poging nr. heel erg veel (weet niet meer want ben dus de tel kwijtgeraakt) Resultaat : mislukt :mad:

Om er hopen achter te komen wat ik fout heb gedaan (of dat het gewoon pech is), zal ik hieronder zo precies mogelijk beschrijven wat ik heb gedaan. Ben de game dus begonnen met Lisa met 3 Venussen en een aantal love-items voor Ayane op voorraad zoals je zei. Ook heb ik voor het geval ik naar de trash methode over moest stappen Ayane ook eerst voorzien van een aantal love-items voor Lisa.

Op dag 1 : 's morgens een love-item gegeven aan Ayane, omdat ze anders niet wou teamen. 's middags dus gevraagd of ze wou teamen, dat wou ze wel.....toen was het dus alweer avond aangezien deze acties elk een dagdeel in beslag nemen.
    's avonds een partij volleyball gespeeld, en gewonnen. In het Hotel 's nachts een love-item gegeven aan Ayane.

Dag 2 t/m 4 : Iedere dag, op IEDER dagdeel een partijtje gespeeld, en alles gewonnen. Ook weer 's nachts in het Hotel een love-item gegeven aan Ayane.

Dag 5 : Idem dito, als hierboven.....alleen ik verlies dus 1 partijtje :mad: De mood van Ayane gaat achteruit door deze ene verloren partij (is dit normaal bij haar ?), anyways ik wil me toch aan je schema houden. 's nachts in het Hotel de Venus gegeven....volgende morgen : Venus in de trash, Ayane is uit m'n team weg.

De daarop volgende dagen kost het mij heel veel moeite om Ayane weer "terug te winnen"....aanvankelijk neemt ze helemaal geen cadeautjes meer aan (wat een bitch :9), maar later draait ze toch bij. Op een bepaalde dag (ik geloof dag 8 of 9) teamt ze weer met me en spelen we de daarop volgende dagen iedere dag ieder dagdeel weer partijtjes, en we winnen alles. Ook weer 's nachts in het Hotel iedere keer een love-item gegeven.

Dag 11 : De mood van Ayane is alweer een tijdje goed, dat merk ik aan de partijtjes die ik allemaal met gemak weet te winnen ; ze speelt enthousiast en is vrolijk. Ieder dagdeel dus weer gespeeld, gewonnen.....en 's nachts in het Hotel het grote moment....ik geef haar m'n tweede Venus. Haar mood was echter toch niet zo goed als ik dacht, ondanks dat we dit keer niks verloren hebben en ik gewoon love-items ben blijven geven. De volgende morgen weer een Venus in de trash en Ayane is weer uit het team gestapt (aaaarghh :mad:)

Ik heb de vakantie einde van die dag (dag 12 dus) beeindigd, en ben op de trash methode overgestapt : game begonnen met Ayane.

Op dag 1 : Lisa vraagt om een rondleiding, ik neem hem aan. Ofwel Lisa zit gelijk in m'n team.

Heb daarna dezelfde procedure gevolgd als in de vakantie toen ik met Lisa speelde : iedere dag ieder dagdeel gespeeld, alles gewonnen....en 's nachts in het Hotel een love-item gegeven aan Lisa. Dit resulteerde in enkele beloningen in de vorm van bikini's uit Lisa's collectie, maar dus niet in degene die ik wilde....de Venus die ze nog overhad (dat was ook haar enige item toen ik de vakantie met Lisa beeindigde, zoals je zei dus). Tegen eind dag 12 weer heb ik het opgegeven.....:mad:

Zucht, zucht en nog eens een diepe zucht. Heb ik gewoon vette pech ? Ligt het aan dat ene partijtje wat ik met Ayane tijdens de vakantie van Lisa verloren heb ? Ik heb genoeg partijtjes gespeeld lijkt me, aangezien ik daar iedere gelegenheid voor genomen heb. Komt het omdat ik met de tweede Venus misschien toch iets langer had moeten wachten met geven dan einde dag 11 ? Kortom : ik weet het niet meer :mad:

Nu is mijn vraag Tha Divinity, hoe is het jou in GODSNAAM gelukt om Ayane de Venus na de tweede keer te laten accepten ? Ik heb je procedure helemaal gevolgd, heb er genoeg tijd en moeite in gestoken....ook in het volleyballen maar het lukt me maar niet. De klok van mijn game in DOAX staat inmiddels op meer dan 50 uur, waarvan ik de laatste 20 a 25 heb besteed aan Ayane in een Venus te krijgen.....je zult misschien begrijpen dat het nu toch wel behoorlijk vermoeiend aant worden is.

Heb je misschien nog andere tips/methodes die ik nog niet geprobeerd heb ? Is het misschien een idee om, aangezien Ayane de Venus toch maar weg BLIJFT gooien, gewoon net zolang met Ayane vakanties te blijven spelen en dan met Lisa in het team zoveel mogelijk partijtjes winnen en haar love-items blijven geven....totdat ik dan OOIT een keer die ene Venus van haar krijg op goed geluk ? Of de nog makkelijkere weg : is er misschien een manier om een save-game van internet af te halen waar Ayane de Venus al heeft, die op een of andere manier op een memorycard zetten en dan overzetten op mijn Xbox HD ? Of misschien direct van de PC naar de Xbox HD, of vraag ik nu iets wat niet kan ? Want ik ken helaas niemand in m'n directe omgeving die dit spel ook heeft, en dus ook niet iemand die me aan een memorycard met zijn save waarin wel succes is geboekt kan helpen.....

Anyways....ik zeg niet dat ik nu helemaal opgeef, maar ik weet het in ieder geval echt niet meer. Ik kan dan ook alleen maar hopen dat ze dit systeem om andere meisjes in sletterige bikini's te krijgen in DOAX2 een stuk makkelijker maken :9

Greetz, Leroy a.k.a. Z3R0-P4R4DOX

Laatst bewerkt: 6 aug 2005
  10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wat betekenen al die rode smili,s in je post!;)

Maarre hoe kom je aan zoveel geld???

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je drie potjes per dag volleyballt en het meeste wint dan is 1.000.000 zackdollars zo verdient :)

12. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik wou alleen even zeggen bedankt voor de hulp , ik was er ookal een tijd mee bezig

13. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    He paradox ik heb nog een strategie voor je. Je kan het ook opbouwen de acceptatie van de Venus. Je begint met een minder dure bikini in de favo kleur van Ayane (haar geval paars of zwart) Naar een bikini in een duurdere prijsklasse en dan uiteindelijk de Venus. Deze strat wil ook nog wel eens werken, natuurlijk wel met genoeg love items er bij te doen.

Deel Deze Pagina