Dochtertje overlijdt terwijl ouders gamen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wessiej, 16 jun 2005.

1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Een vier maanden oude baby in Korea is overleden omdat haar ouders urenlang het spel World of Warcraft, een online role-playing game, hebben gespeeld. De ouders lieten hun dochter alleen thuis achter en vertrokken naar een internet-café om daar het spel te gaan spelen. Ze hebben vanaf vier uur 's middags tot negen uur 's avonds het spel gespeeld en toen ze thuis kwamen was hun dochter overleden door verstikking.

Het echtpaar vertelde de politie dat ze van plan waren om maar een uurtje of twee het spel te spelen en daarna weer naar huis te gaan. Maar de game duurde langer die dag, waardoor ze vijf uur weg bleven van huis. De politie zegt dat deze tragedie niet had hoeven gebeuren omdat de oma van het kind één verdieping hoger woonde en makkelijk had kunnen oppassen. Het echtpaar is gearresteerd omdat ze verantwoordelijk worden gehouden voor de dood van hun dochter.

Bron Fok.nl

Dit is dus echt erg. Ouders voor een spelletje je kind achterlaten. Je hebt toch hersens?!? Zo zie je dus ook dat gamen vaak negatief in het nieuws komt

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Damn...Dat gamen zoveel kunnen kapot maken. Maar als ouder moet je toch ook wel beseffen dat je een kind thuis hebben zitten. Stomme Jappen. Was laatst ook zoiets met een game dat een vriend van iemand hem een zwaard gaf en die had tie vriend toen verkocht voor dollars ook zoiets :confused:.

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet om wat voor reden dan ook niet te lang bij je kind weg blijven(of een goede oppas regelen). Anders moeten ze maar een PC voor thuis kopen, kunnen ze tenminste op het kind letten.

4. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, waren 2 mannen hadden met een spel een hele zeldzame zwaard geWonnen. en toen mocht zijn vriend (1 man) het zwaard even lenen. maar hij had het gewoon verkocht voor 700 dollar, en toen had die andere man had de ander vermoord ofzoiets

5. Blij dat ik geen kinderen heb en gewoon een pc thuis heb :cool:.

Maarja ik vind het een beetje onzin om hiermee games te relaten. Ze hadden net zo goed ook 4 uur snoep aan het eten, of 4 uur winkelen.

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ok maar het is toch raar dat je een spelletje aan het doen bent en niet op je kind let.

7. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt idd zo opgaan in een spel dat je de rest vergeet, maar dat je en kind vergeet vind ik eigenlijk gewoon DOM.

8. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Over die hard gamen gesproken :D

9. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Als je als ouders zijnde je vier maanden oude baby al alleen achter kan laten zegt dat denk ik genoeg over deze 'mensen'.
    Echt totaal onbelangrijk of ze nou aan het gamen waren of iets anders.
    Intens triest eigenlijk.

10. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een dochter van 4 en als die thuis is game ik zowieso niet, pas als ze 's avonds in bed ligt kruip ik pas achter m'n Xbox.

Je MAG een baby niet alleen thuis laten...belachelijk gewoon, ook al zou het maar voor 2 uurtjes zijn :mad:

11. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Van hoe laat tot hoe laat game jij dan?

12. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Meestal vanaf 20.30 uur tot 23.00 uur of later...hoezo?

13. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Hahaha, opzich best grappig. Echte WoW'ers :p.

14. wacht maar totdat het ooit is bij jouw gebeurt (als je kinderen je thuis achterlaten terwijl ze WoW 8 spelen }:] )

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, maar zoals TotalSolo al zegt, het kan ook met iets anders gebeuren, je kunt de schuld moeilijk bij de game leggen. Ouders horen gewoon goed op hun kinderen te passen.

16. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het heeft idd niks met het gamen opzich te maken. je kan er niet 4 uur over doen om te stikken dus als ze een ommetje van een half uur hadden gemaakt was het miss ook gebeurt.
    Neemt natuurlijk niet weg dat je gewoon op je kind moet letten en niet te lang weg moet blijven. Niet om het gamen en nergens om. |:-

17. Assault Trooper

Assault Trooper Living in heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Neem dan je kind mee naar dat internet cafe of laat die oma oppassen net goed dat ze opgepakt zijn stelletje mafkezen

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hier een gevangenis straf een mooie mogelijkheid.

19. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een liefde toch weer :cool:

20. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    kut voor dat kind

Deel Deze Pagina