hm.. beetje vaag vergeleken met mijn eigen situatie: ik kan dat filmpje gewoon altijd overslaan, ook al stop ik of doe ik een ander spel erin (de bovengenoemde spellen bijv.). En nog even over dat waar de thread over ging: ik heb er zelf alleen maar last van op het moment dat er 2 man staat waarvan ik er 1 vastpak, omdat de xbox dan de muziek enzo laadt.. erg vaag btw.
hmz heb tot nu toe niet echt grote problemen gehad kwa hangen eerst wel met de filmpjes maar dat was opgelost door de xbox op 60hz te zetten ik heb nu soms nog wel eens last als een guard mij ziet en hij bijvoorbeeld meteen begint te knallen dat hij even een kleine fractie van seconde blijft hangen maar echt last hebben ervan doe ik niet en het is toch alleen als hij meteen begint met schieten. Kortom ik heb eigenlijk van alle dingen geen last maar ik vind het wel behoorlijk jammer voor de mensen die dat wel hebben :{
Jep, Ik speel bijna alleen maar splinter cell chaos theory. en alleen als ik dan halo 2 of een andere spel heb gespeeld. en weer SC:CT ga spelen kan ik het filmpje niet overslaan. ( Pas bij dat stukkie dat je de voeten alleen ziet (ofzoiets) dan kan ik het overslaan)