1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doe mee aan ons onderzoek!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door GoldenBird, 20 jul 2015.

  1. GoldenBird

    GoldenBird New Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    23
    Inmiddels staat de vernieuwde XBW sinds een jaar live. Een website is echter nooit af. Daarnaast willen wij ons blijven verbeteren. Hiervoor hebben wij jullie hulp nodig. Want uiteindelijk doen wij dit (ook) voor jullie :) Ik hoop aan een stortvloed aan reacties. Dit zou ons in ieder geval helpen om xboxworld.nl naar het volgende niveau te tillen.

    Online onderzoek
    Wij hebben een korte online enquete opgezet. Het zijn totaal 12 vragen. Als het goed is, ben je met 5 minuten klaar.


    Open vragen
    Daarnaast hebben wij 5 open vragen. Je kunt de vragen in deze thread beantwoorden. Of jouw antwoorden met mij (GoldenBird) delen als je dit prettiger vindt. Dan blijf je wat mij betreft ook anoniem.
    • Wat vinden jullie nu van xboxworld.nl?
    • Wat gaat er goed? En wat kan er juist beter?
    • Wat maakt xboxworld.nl uniek?
    • Wat willen jullie in de toekomst graag zien van xboxworld.nl?
    • Wat kunnen wij leren van andere gamingsites?
    Schroom niet kritisch te zijn. Alles mag. Wees eerlijk. Als je denkt dat we een schop onder onze kont nodig hebben, voel je vrij ;) Alleen met zulke antwoorden kunnen wij echt aan de slag.

    Verloting van gamecode
    Als bedankje verloten wij onder degene die meedoen een gamecode van Final Fantasy Type Zero HD. Tegen die tijd zal ik melden wie deze heeft gewonnen.

    Alvast bedankt!

    XBW crew
     

Deel Deze Pagina