1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doeg lieve Fardo!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 8 feb 2008.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, de aankondiging in het forumdeel hierboven staat er nog niet, maar het trieste (of wellicht blijde?) nieuws heb ik al voor jullie:

    Kindervriend Fardo stopt er mee als moderator! :eek: De goedheiligman blijft ons echter te hulp schieten als we weer eens in de knoop liggen met de router of als de NAT niet meewerkt.
    Natuurlijk word Fardo's naam nu hélemaal goud waard, want hij gaat vanaf heden als VIP door het leven!

    Fardo, bedankt. ;)
    (dat zeggen ze toch altijd?)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :D bedankt Fardo. (dikke spammerd)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben nog niet weg hoor. Ik wacht alleen op de reactie van de admins. Voor ik met een reactie kom. Het laatste woord heb ik hier nog niet gezegd. Ik ben trouwens niet vrijwillig gestopt. Maar zal hier zeker actief zijn en helpen met problemen (als ik niet gebanned word :D)

    Ik wacht de aankondiging van de admins af. Daarna volgt mijn reactie.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    :eek: niet vrijwillig, daar ben ik wel nieuwsgierig over:)

    nouja, als je vertrekt, bedankt voor alles;)
     
  5. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet vrijwillig!!

    Explain...

    Nouja veel succes in je verdere leven (als je dat wel had met je 20.000 posts ;)).
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben niet van plan om te vertrekken hoor. Maar zoals ik al zei ik wacht de reactie af van de community, de mods en de crew. Maar eerst eens zien wat de Admins gaan aankondigen. :)

    NB Ik heb respect voor de crew, de mods en ook voor Orcrist en Arjan. Maar zij volgen een andere lijn dan ik. Maar ik wacht hun reactie af. Voor julie een oordeel mogen geven :)

    Ik ben boos en teleurgesteld hoe dit gelopen is. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Ik wist nog de eerste keer op dit forum, hij hielp me goed met mijn xbox op internet aan te sluiten. Emotioneel moment 8)
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek::confused: herrie in het modhok?!?! O-)

    ow well.. Fardo, als je dan echt stopt.. bedankt voor alles! je was naar mijn idee altijd goed bezig! zonde dat je stopt!

    en tot ziens :thumbs::b:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er is een verschil tussen stoppen en gestopt worden :+ Bij de een is het een vrije keuze. Bij de andere zijn de andere spelers aan zet. (Admins, Mods, Crew en de Leden)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Plus jouw berichten hierboven, beter had ik even gewacht met het openen van dit topic? Ik denk terug aan een paar topics waar mensen niet te spreken waren over jouw modereer-acties. Als dat de reden is voor je, nu breder bekend, vertrek vind ik dat wel jammer! Dan had ik dit topic beter nog niet geopend.
    Is dat niet het geval, nogmaals vaarwel. ;)
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hmmm vreemd. Fardo is juist één van de mods met echte kennis en komt ook nog slim over in zijn postings. Dat kan je niet van alle mods zeggen...

    //edit waar is graveheart trouwens? Druk met zijn echte leven? Mis hem al een poosje op het forum.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat geeft niet. Het heeft er deels mee te maken, dus ik geef de schuld toe. Het is alleen jammer dat men mij om 22.45 heeft ontslagen en nog geen aankondiging hebben gedaan. Dat vind ik niet netjes en dat zeker niet van een admin.

    //edit Graveheart is aan het verhuizen.. Hij komt terug hoor :)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm beetje jammer, in mijn ogen was je wel een goede moderator. Er is in ieder geval niet iemand die meer hulp geeft op het forum dan Fardo. Dat was al zo toen ik net lid werd en dat is nog steeds zo. :)

    Ben erg benieuwd naar meer informatie hierover en het zou jammer zijn als je zou moeten stoppen. Hoop dat je hierdoor niet minder aanwezig zult zijn, want we hebben dan ook een vvder minder wat zoizo jammer is.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Geen XboxWorld zonder Fardo. Helaas moet het dus toch zo zijn, jammer. Fardo, bedankt voor alles en hopelijk blijf je gewoon hier rondhangen\o/
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Natuurlijk ben ik Fardo niet, maar Fardo kan nog altijd behulpzaam, mod of niet. ;) Of hij er nog zin in heeft, lezend naar zijn reacties hier, is een ander. Ik denk van wel, maar zijn mod zijn was als de kers op de taart, om het écht af te maken. Zullen we maar zeggen. :+
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    Fardo weg? Maar hij was juist het kenmerk van XBW! Het ga je goed Fardo!
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Er is nog niets zeker hé Shizzel. Ik merkte het ook al vanochtend op en had hem zelf hierover een PM gestuurd. Ik was zelf eigenlijk ook van plan om een topic aan te maken, maar toen ik zijn reactie hoorde deed ik dit maar niet omdat niets nog zeker is.

    Mocht je wel weggaan, dan zou ik dat erg jammer vinden. Ik heb de afgelopen jaren veel van je geleerd, zoals op het gebied van Hardware als het gebied van live,netwerk en die toestand. Ik wacht het, net als jou ook af. :)
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar ik neem aan dat dit gewoon stoppen is met het mod zijn... Dus´ja hij zal vast nog wel helpen met problemen :).
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Leden hebben in mijn ogen ook een stem. Dit is een beslissing geweest van 2 admins. Maar een forum bestaad uit meer dan 2 leden. Dat heeft gamespot ook gemerkt
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is een beslissing geweest van de crew. Persoonlijk vind ik het heel laag van je, dat je de admins op elke mogelijke manier zwart probeert te maken. Zij zijn vrijwillig bezig voor deze community, en na meerdere waarschuwingen dringt het nog niet tot je door.

    Constant excuses maken en zeggen dat je iets niet meer zal doen, heeft na de zoveelste keer ook geen waarde meer.
     

Deel Deze Pagina