1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doeg lieve Fardo!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 8 feb 2008.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Daar doelde hij niet op ;) Kijk eens naar je naam in de quote.

    Nogmaals fardo, ik denk dat er verder weinig zal veranderen aan je activiteiten richting de members! :) Dus dat is positief.
     
  2. Sony

    Sony Geriatric Gamer

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt op mij nogal arrogant over: een forum bestaat bij de gratie van de members en het is niet meer dan logisch dat members zich in de discussie mengen en dat je de leden op een volwassen manier benaderd. Daarbij zijn er door de crew diverse dingen hierover gepost; het is niet meer dan logisch dat mensen daarop, al dan niet kritisch, reageren.

    Hoe, dan ook, aan de reacties te lezen, presteerde Fardo in de ogen van de leden niet slechter dan de andere mods, integendeel, hij wordt juist enorm geprezen. Nog afgezien van de, blijkbaar vervelende, manier waarop iemand aan de kant wordt gezet, lijkt het me in ieder geval een merkwaardige en wellicht zelfs domme beslissing om dit soort mensen, die zich zo inzetten, en zo veel bijval oogsten, aan de kant te zetten, omdat ze blijkbaar als mod niet helemaal goed functioneren volgens mij niet geheel duidelijke criteria. Het roept bij mij eerder twijfels op over het functioneren van degenen die dit soort beslissingen nemen.

    Wat het functioneren van Fardo betreft: zijn er zoveel klachten over Fardo dan? En weegt dat op tegen zijn positieve bijdrage aan het forum? Ik heb in ieder geval nog geen post gezien waarin het vertrek van Fardo wordt toegejuicht....
     
  3. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe een verandering kan geen kwaad natuurlijk, bye fardo _0/
     
  4. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0

    Hey,

    Dit is al lang en breed besproken 5 á 6 pagina's terug. En het antwoord hierop staat daar ook tussen:

    Dus alsjeblieft bedank Fardo gewoon voor zijn geweldige bijdrage aan de community en ga niet dingen gillen en roepen, terwijl je niet eens weet wat het probleem was...

    En dan nog iets Fardo is door niemand slecht genoemd qua post-gedrag. Maar het Mod gedrag mocht blijkbaar wel verandert worden.

    Dus wens hem een voorspoedig leven als XBW-VIP.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij heeft inmiddels de promotie gemaakt naar XBW-MVP. Een nieuwe klasse met meer rechten dan de "gewone veteraan". :)
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    XBW-MVP is XBW Most-Valued-Poster? :)
     
  7. SysanApse

    SysanApse Guest

    Yay , Tschuss Fardo. :/
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oeh, dan ben ik wel benieuwd naar die rechten t.o.v. normale VIP. :)
     
  9. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect voor de mods-admins, hoe ze zich netjes staande houden in deze thread(ik had allang helemaal los gegaan)
     
  10. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Die discussie gaat echt tever. Ik ben me ervan bewust dat sommige mensen wat extreem reageren. Ja jullie hebben als crew hebben duidelijk gemaakt dat jullie Fardo waarderen als member, echter daarnaast zijn jullie er niet in geslaagd nu duidelijk te maken wat een goede moderater is?

    Ik sluit me grotendeels aan bij svennies (zie een paar pagina's terug). Hij bracht het een en ander niet echt politiek. Maar is het zo dat 2 administrators het beleid bepalen voor een forum met 30.096 leden and counting? Dat lijkt me nogal bezopen. Blijkbaar werd de manier van modder-eten erg gewaardeerd door veel members (dit topic is de bevestiging). Is het dan niet een idee om eens te kijken of je het beleid kunt wijzigen ipv hier halstarrig aan vast te houden en iedereen die het er niet mee eens is er maar uit te kicken?
    Lijkt mij iets verstandiger, democratischer en waarschijnlijk beter voor het forum in het algemeen.

    Nogmaals, ik heb respect voor alle crew voor de tijd en moeite die ze doen om dit forum leefbaar te houden. Echter we leven in een democratie en ook de xbox zelf is indirect voortgekomen uit democratie. Is het dan niet logisch dit forum ook democratisch te houden?

    Tot slot herinner ik me eveneens een hoop heisa rondom het vertrek van Darkwing. Natuurlijk weet ik daar niet veel van en ben ik (bewust) samen met andere members in het duister gehouden. Echter het komt mij inderdaad voor dat hij niet de aangewezen persoon is om een licht te werpen op deze zaak. Te meer omdat zijn post meestal wel grammaticaal correct zijn maar zo goed als altijd een zeer negatieve/agressieve ondertoon met zich meedragen waardoor veel mensen zich aangevallen voelen door Darkwing.

    Dit gezegd te hebben bedank ik Fardo nogmaals en hoop ik dat jullie admins/mods de moeite nemen om mijn post even goed door te lezen.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Met alle respect, maar wat is het probleem dan? Je praat over beleidswijzigingen en democratie etc en je claimt zelfs dat we iedereen kicken met een andere mening. Maar in dit subforum kan iedereen zijn mening uitten over het beleid. Sterker nog, Fardo heeft al aangekondigd dat hij ook via deze weg zijn ideeën wil posten (en dat gaat zover ik weet over andere dingen dan het ont-modden). Omdat hij geen mod meer is, betekent niet dat zijn mond gesnoerd is. En hetzelfde geldt voor jou. Ik zie een grote olifant dat eens een mugje was.

    Echter, deze thread is om Fardo te bedanken voor zijn inzet. Als je kritiek hebt op de crew, het beleid of het forum in het algemeen, nodig ik je van harte uit te posten in de rest van dit subforum. :)

    Om Fardo's reactie uit het crew-forum van vanmiddag te quoten:

    :)
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ehhh fardo wat lees ik nu Geen mod meer?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Apie - Ja, Ik ben geen mod meer, maar ik ben niet weg. Mijn taak binnen de site is een beetje aangepast. Ik zal de threads die normaal had gemodereerd gewoon reporten net als elke member en dan is het aan de mods/admins de keuze of ze er wat aan gaan doen. Doordat ik nu wat meer vrijheid heb gekregen zal ik met wat meer ideeën komen om de site/community te verbeteren. Het is dan aan de leden, crew, mods en admins of ze er wat mee gaan doen. Wij zijn allemaal aan zet. :)

    Ik blijf me inzetten voor de Xbox Community:
    • Ik ben nog steeds een Xbox Ambassador (vraagbaak voor nieuwe leden op Xbox Live)
    • Ik ben nog steeds Xbox.nl mod (Het is alleen jammer dat het Nederlandse gedeelte te klein is en daar probeer ik nog steeds een voet tussen de deur te krijgen om dat te verbeteren)
    • Ik blijf schrijven voor mijn weblog
    • Ik blijf mensen helpen met Xbox Live problemen
    • Ik blijf gamen met de opa's van Oldskoolnl
    • Ik blijf posten op xboxworld.nl

    Kortom Fardo blijft Fardo :)

    Als jullie het niet eens zijn met een beslissing van de crew, mods of admins dan kan je inderdaad beter een nieuwe discussie starten in de Frontpage en Forum discussie Forum ;). Iedereen kan er wat van leren. Men is de kwaadste niet :b:
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mooi gesproken Fardo, mooi gesproken.. :) Inderdaad, je bent en blijft Fardo, het enigste wat je ontnomen is is het modschap. En zoals je zelf al zegt heb je nu veel meer vrijheid. Maar toch; Bedankt voor de tijd als moderator! :b:
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Net als Peter R. de Vries meer vrijheid heeft dan de politie heeft Fardo als member meer vrijheid dan als moderator :+
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ah leuk, SoulFighter komt - nadat alles weer zo goed als rustig en duidelijk gemaakt is - nog even om de hoek kijken :) Been a while..


    Dan moet je beter lezen. Duidelijker dan dat kan ik het niet zeggen. Alles wat je daarover wilt weten staat in deze thread. Ook het feit dat er nog een aantal zaken zijn die je niet te weten komt en ook waarom.


    Is ook niet zo.


    Uit deze opmerking komt duidelijk naar voren dat je er niet veel van begrijpt. Maar dat geeft niet hoor.:):


    Dat is het ook.


    Nee, dat komt omdat je (weer) niet goed leest of doordat je te laat was. Darkwing heeft toen een flink uitgebreide post gemaakt in dit forumdeel met de reden van het vertrek en daar werd door iedereen, inclusief betrokkenen, gereageerd. Na een pagina of 11 is die thread toen verplaatst naar het modhok.

    Negatief? Agressief? Lees even terug aub. Ben het daar absoluut niet mee eens.

    Same here en o.a. ik heb je post goed doorgelezen. Dan is mijn vraag aan jou of je de boel ook nog even goed wil doorlezen. ;)
     
  17. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Onnodige kritiek; om Fardo en iedereen die het niet interesseert wat rust te geven is het misschien beter als we deze discussie verder voeren in deze thread: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=110172. Ik zal daar uitgebreid ingaan op je reacties :)
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Bueno! Voordat ik hier reageerde had ik nog niet gezien dat je daar was verder gegaan :)
     
  19. The Zone NL

    The Zone NL Fulltime Ajacied

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    FARDO 4LIVE
    Door hem staat mijn NAT open, ik vond de andere mods over algemeen maar popo's, Fardo is van ons!

    En ja dit zegt iemand die bijna nooit op dit forum zit!
     

Deel Deze Pagina