1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doeg lieve Fardo!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 8 feb 2008.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Geen probleem, geen probleem. Posts als deze lossen alles weer op hé, Goiz. ;)

2. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    ik vind het erg jammer naar mijn smaak was hij de beste hier hij hielp iedereen goed stond altijd voor je klaar kan het niet begrijpen maarja de andere leden waren gewoon jaloers op fardo hahah

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Conquistador geeft op de vorige pagina een mooie verklaring, maar Arjan stelt in de aankosiging nadrukkelijk dat hij en Ocrist het besluit hebben genomen. Way to go :thumbs:

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    En dan kan de crew het niet eens zijn met het besluit van de admins? Wat automatisch ook zal betekenen dat de crew zich schaart in het besluit. Mijn woordkeuze was misschien niet het beste op dat moment, maar het komt in principe op hetzelfde neer.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja, maar dat is het punt. De crew heeft niet besloten. Dan zou het een democratie zijn. Tevens zou het netjes zijn geweest om direct een aankondiging te plaatsen, als ik een reactie heb gegeven. Maar goed dat zijn ook de admins met een hart voor de community

6. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    De crew is het eens met het besluit, vandaar ook dat jij tegen Dazlingdragon zei dat het besluit nog niet definitief was.

En admins zijn ook mensen die soms andere dingen aan hun hoofd hebben dan een aankondiging plaatsen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wat heeft DD er mee te maken. Leg eens uit aub :) Sorry dus je vind het goed dat admins wel mensen ontslaan, maar geen reactie plaatsen. Heel goed bezig .. Goede community ga zo door! Echt een hart voor de community :{ Wat vinden de leden hier van?

Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  8. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Dat, achteraf is er democratisch een definitief besluit genomen.

9. Caps18

Caps18 Guest

Is dit een sekte?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Achteraf is geen democratie. Misschien wel in een dictatuur. Ole

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    ROT-OP.

Ik volg de discussie hier.

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    probeer aub niet grappig te doen dit is een serieus forum.

Is er geen manier om alle partijen blij te maken hier? Ik bedoel hoe erg kunnen de problemen zijn??? Als Fardo dingen verkeerd doet kunnen die toch aangeleerd worden lijkt me.

Op het moment komt dit alles op mij eigenlijk heel kinderachtig over. Maar goed ik ken dan niet het hele verhaal.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jammer dat de admins niet reageren. In mijn ogen moet een dsicussie zuiver gevoerd worden. Niet binnenskamers via msn of een modhok.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Arjan is al meer als 5 minuten aan het reageren hier volgens zijn profielpage :+

15. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    gewoon TRIEST dat het zo moet gaan

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ach dit is al de tweede keer .. Eerste keer met Darkwing. Nu met hun. Zo is het leven. Alleen Darkwing had meer respect :)

17. Sherman

Sherman Guest

Sorrie maar ik ken niet het hele verhaal. Ik hoor hier gemengde dingen. De waarheid zal ergens er tussen in liggen. ;) Wat wel de waarheid is, is dat Fardo mijn favoriete XBW'er is. (was?) Maar goed, ik ken het volledige verhaal niet. Fardo was alleen wel écht een meerwaarde voor XBW dacht ik zo. Jammer..... Fardo, waarom begin je niet een eigen XBW, wedden dat je 75% van de leden hier meekrijgt ;). (dit laatste was een geestige grap ;) )

Jasper ( ciao Fardo ;) )

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Fardo heeft een eigen forum ;)

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is slechts een weblog hoor :). Ik blijf wel actief op het forum, maar de manier waarop valt me echt tegen. Blijkbaar was de aankondiging geen pio, dus gaan de members terecht eerst reageren. Maar goed ik zal nu vaker de report knop gebruiken.

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    weblog met forum dan :+ Ben ook lid volgens mij, maar bekijk alleen zo nu en dan de FP. Maargoed... ben benieuwd naar de reacties hier O-)

Deel Deze Pagina