1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doeg lieve Fardo!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 8 feb 2008.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fardo post idd wel posts met een goede inhoud, maar bij heel veel slotjes en andere mod-acties denk ik juist wel vaak 'waar slaat dit op?'. Zoals Orcrist al zei: Fardo is een uitstekende member, maar niet zo'n goede mod. Maar we houden nog steeds van 'm ;)

2. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    True en dan is VIP Member IMO een betere functie :9

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kijk het voordeel van het ont-modden is dat ik nu als member vrij kan spreken. Ik kan nu dus de suggesties hier bespreken en dat hoef ik nu niet meer te doen in het catshuis. Tevens kan ik wel gewoon blijven reporten waar ik normaal een mod actie had gedaan. Ik weet niet of dat door iedereen gewaardeerd wordt. Niet alle acties waren slecht ;), maar de twijfel gevallen vallen op.

4. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk maar dat is altijd zo he.. Mensen proberen altijd van dit soort kleine puntjes te vinden bij het bestuur, waar ze ze op kunnen afrekenen..

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    You'll be back! :cool:

Nooit problemen met/van je gehad.
    Ook niet met je mod-acties, dus voor mij is dit nogal een weirde en plotselinge beslissing.

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, mooie woorden! Fardo een uitstekenend lid maar een minder goede mod, ik denk dat iedereen daar wel vrede mee kan vinden. Dus we zijn weer allemaal vrienden (we ja, ik doe ook mee :+ )?
    Btw, bronnen die ik niet ga prijs geven zeggen dat het tijd is voor een crew uitje. ;)

7. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ik heb ook nooit problemen met je gehad, maar ik hoop dat je nog wel op dit forum blijft rondhangen en nog veel mensen gaat helpen!!

Bedankt Fardo!!:thumbs:

8. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
  9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Fardo! Een van de beste Mods word hier de laan uitgestuurd omdat hij dingen net iets anders doet dan andere mods. Erg jammer aangezien hij erg behulpzaam was en in mijn ogen nooit een topic ten onrechte sloot.

Naja ik wil je bedanken dat je me geholpen hebt met mijn internet en ik volgde je blogs op fardo.nl regelmatig. Het gaat je goed. :)

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    "Money makes the world go around"

:+

Ik ben maar wat aan het gissen hoor...

11. Shizzel

Shizzel Guest

Je bent zeker maar wat aan het gissen, want dit wordt allemaal vrijwillig en gratis gedaan. En Fardo, kom op. Misschien past de VIP-status wel veel beter bij je. Het is niet zo dat je nu opeens een baan kwijt bent, en daardoor admins moet gaan beledigen.

Maar aangezien alles is opgelost (lijkt me) is misschien een slotje handig?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Waarom is een slotje handig? Dit is toch ook een afscheids topic?

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh, ga jij er een voor ons organiseren dan? :cool:

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als het dan vast staat bij deze mijn "afscheid" post.

Er is nooit iemand geweest die meer hulp gaf op dit forum dan jij Fardo, en zo iemand komt er ook niet meer. Daarnaast was je in mijn ogen wel gewoon een goede mod! Vraag me ook af of het wel echt nodig was.. Naja doe wat je leuk vind en voel je nergens verplicht toe. Maar ik hoop dat je rond blijft hangen op dit forum. Bedank voor je taken als mod en succes verder met andere bezigheden in de toekomst :)

/Mod berichten verwijderd

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  15. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Ken het hele verhaal niet, maar zag Fardo vaak mensen helpen en dat is toch nooit verkeerd?

Gaat je goed Fardo!!

16. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej Fardo,

'Jammer dat je geen mod meer bent, je was naar mijn mening toch het gezicht van het forum. Ik begrijp dat je nog rond blijft hangen, maar dat is toch anders.

Ga je goed!

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    O-)

Paar berichten verwijderd.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat zei mijn bron ook al. :+ Nou, ik ben geen mod, dus waarom zou ik 'm organiseren? 8)

19. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo was inderdaad overduidelijk het gezicht van XBW. Één van de betere members én mods naar mijn mening. Vind het daarom jammer dat het zo is gegaan (ook al weet ik niet precies wat er zich heeft afgespeeld).

Wat ik wel weet is dat hij altijd het meest ophelderende/behulpzame figuur was die dit forum heeft gekend. Naar mijn mening de enige die ALTIJD een goede bijdrage leverde aan een discussie. Dus bij deze ---> Bedankt. :)

20. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Hee Fardo,

Bedankt! Jammer dat het een beetje verveveld is gegaan, maar als ik de discussie goed gevolgt hebt blijf je member en zullen we je frisse heldere posts niet missen... :)

Deel Deze Pagina