Er wordt alleen gesproken voor Dolby Surround. Bij Philips noemen ze het Virtual Surround. Er wordt geprobeerd om een Dolby geluid na te doen. In de advertentie wordt gesproken over 2.0 DVD-spelers. Dat is gewoon stereo en niets anders. Maar over Dolby Pro.Logic of Dolby Digital heb je toch een decoder nodig. Conrad heeft ook 2 mooie setjes tekoop. Dolby Digitaal en zelfs DTS. 330116-44 kost € 269 330125-44 kost € 359
die van 269 van Conrad zieter wel riant uit! eigenlijk.... Optische ingang enzo... helemaal goed... Iemand ervaring met dit orgel? (Beuker taal...) Alvast bedankt
De ProMedia GMX D-5.1 lijkt me wel een vet systeem maar ik denk niet dat je deze set in Europa kunt kopen
djees lijkt me ook nie echt goedkoop ofzo, ben je echt bereid om ik denk €200 ofzo meer neer te tellen voor een betere lay-out?!
ik heb de creative 550 gekocht €187.01 heb je met reisverzekering en je betaald onder rembours. je hoeft dus niet perse de creative 550D te hebben en die is ook veel moeilijker verkrijgbaar dan de 550 terwijl er dus gewoon hetzelfde word geleverd. wel advanced scartcable nodig
dat leuke betaalbare setje ik heb hem ook en hij is cker de moeite waard. ik heb onder rembours besteld met reisverzekering voor €187,01 en had hem binnen 4 dagen binnen.
Ik heb een yamaha setje bij correct gekocht voor 99 euro en hier komt zeer goed geluid uit. weet alleen of ie er nog te koop is voor deze prijs.
Ik ben in het bezit van -VSX D510-S (5x80W DP,DD,DTS) -1x Center speaker 80W -2x Front speakers 80W -2x Rear speakers 80W -S-W110-K Actieve subwoofer 110W RMS en 210W max. Pics: Van de receiver heb ik het zilveren model maar daar kon ik geen plaatje van vinden.