1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby Digital 5.1 geluid

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door iMand, 19 mrt 2003.

  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    ach joh schreeuw maar wat.
    het barst hier van de geluids mensen die mij zojuist vertellen dat 6,1 software zowat nergens te krijgen is en 7,1 overdone.

    of zou het mischien ook niet iets met je chipset te maken hebben die je processor of receiver heeft:confused:
    sjees zeg....het zou dan zo maar kunnen dat je dan met een 5,1 dvdtje zomaar ineens 6,1 of 7,1 thuis heb.

    maaruuuuhhhh tis allemaal zooi die hier staat...wie bied mensen....wie maakt mij los van deze overdone,stroomvretende,niet te tillen zonder palletwagentje thuisbioscoop radiooooooo.
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol..wie zijn ZE.
    de winkelier/verkoper/op provisie werkende radio eikel mischien, die eigenlijk alleen maar verstand heeft van alkaline battarijen voor moeders elektronische melkboer?

    ze hebben nog geen flauw idee wanneer de plasma het begeeft en zoiets is zo ie zo heel moeilijk in te schatten.
    de ene tv gaat 5 jaar mee......en de andere gaat 35 jaar mee.

    je moet vaak maar gewoon mazzel hebben..meer niet.
     
  3. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

    Jaja, beuk. Zoek maar een hobby waar je meer verstand van hebt. Want dit lijkt nergens op. Ennuh, die Denon neem je ook maar terug. Wat een hoop schroot is dat zeg.. pfff... dat ik in die praatjes van jou ben getrapt zeg... 8)
     
  4. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 'ze' bedoel ik de mensen die die dingen ontwerpen en bouwen...denk je dat ik het in de Aldi heb gevraagt ofzo ?? 8)

    ...en je moet maar gewoon mazzel hebben..meer niet..?!?





    Ach....laat maar |:-
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2003
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lloll

    blijkbaar wel.
    als je een beetje na zou denken dan snap zelfs jij dat zelfs de mensen die betrokken waren bij de eerste blueprint van een plasma je niet zouden kunnen vertellen hoelang zon platte woonkamerlamp mee zou kunnen gaan.

    een ruwe schatting is het enige waar ze mee weg willen komen,meer ook niet want alleen de tijd zal het leren wat de levensduur is van een plasma.
    verkoopt heerlijk om meteen te brullen dat ze wel 25 jaar meegaan....ze weten het helemaal niet want plasma staat nog zelfs niet eens in de kinderschoenen.
    de verkopers en ontwikkelaars zijn gewoonweg gek op mensen die alle lulpraatjes als zoete koek slikken.
    veel plezier met het verkopers banket en zoete koek..ik spreek je weer over 25 jaar hahahaha.
     
  6. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor...je lacht maar een eind weg 8)
    Hoe dan ook zal ik over een tijdje gaan sparen voor zo'n ding...want het zal thuis zeker niet lelijk staan.
    Beeld is in iedergeval voor mij het mooiste wat ik tot nu toe heb gezien.
    ...klote Amsterdammer...:D
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    beuk lacht altijd en zo wordt ik 100 jaar...althans dat is de bedoeling.
    als je echt gaat voor de plasma wens ik je uiteraard veel succes.......maar let op.....vraag eens in een winkel waar jij de plasma's ziet vlammen ofdat zij de dvd waar hij op draait even af willen zetten en gewoon een tv kanaaltje erop willen gooien.

    om maar niet van een kouwe kermis thuis te komen zeg ik maar meteen dat de goedkoopste 100 hertz uit indochina een scherper beeld geeft bij een tv uitzending dan welke plasma dan ook.
    dvd's en plasma werkt prima....tv uitzendingen en plasma werkt alles behalve dan prima.

    ik moet je wel gelijk geven dat het er wel gelikt uitziet.....idd vooral als hij uitstaat.
    waarom ik je dit vertel is gewoonweg omdat ik ook heb gekeken voor een plasma en uiteindelijk deze tv kocht.
    http://www.loewe.de/cda/content/getbinaryData/0,2237,lo_txt_media-1345,00.jpg

    groetjes van de lachende klote amsterdammer :+
     
  8. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik d8 dat dit topic over 5.1 set-jes ging en niet over plasma schermen. ik heb niet zolang gelden een nieuwe versterker gekocht van yamaha. de rsv blablabla 1300 ook met 6.1 . en ik moet zeggen dat er echt super geluid uit komt. kan ook over weg met de wat zwaardere vloerstaanders door de 6x 100watt RMS. als je dan een spel zit te spelen hoor je de kogels van alle kant komen. echt super. eerst had ik de creative 5500d set maar dat is echt niks vergeleken bij een losse set. dus als je een beetje groter budget hebt zou ik gewoon losse onderdelen kopen. jammer genoeg heb ik nu ff niet het geld oom een beetje fatsoenlijke tv te kopen dus met ik het maar doen met een sony 55cm tv-tje.
     
  9. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het nadeel van die dunne pilaren dat er niet een goeie bass uit de spieker zelf kan komen en soms zelf niet eens een mooie midden toon. de bass kun je wel opvangen door er een subwoofer bij te nemen maar dat klinkt toch midder helder dan dat de spieker zelf de bass produceert. ik zou dus zelf nooit van de pilaren nemen maar gewoon mooie vloerstaanders. zelf heb ik ze van dali. deze geven erg mooi geluid in combinatie met de door mij hiervoor genoemde versterker
     
  10. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool! Nog een trotse Dali bezitter :D

    Ik heb zelf de Dali 6006 SE in combinatie met de C1000 en R1000. Het hele zaakje aangesloten op de Yamaha RX-V 420 RDS... dus ook een Dali Yamaha combo :9

    Welke type heb je? Waar gekocht?

    Is trouwens wel cool om te zien. Er zijn ondertussen al een aantal Dali bezitters op dit forum
     
  11. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Dali? Cool!! Daar zijn hier meer liefhebbers van incl. ondergetekende 8)
     
  12. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de yamaha RX-V1300RDS versterker en 2 vloerstaander van het type dali suite 3.5. ik heb ze allemaal bij RAF hifi in hilversum gekocht omdat daar mijn broer werkt en ik daarmee dus korting kreeg. :D. ik wil later dit jaar nog die center speaker van de suite serie kopen en mijn surround speakers komen van mijn oude sony mini-hifi setje.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  13. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Who! Zeer mooie speakers wallage :D

    Mag ik vragen wat je daar wel niet voor betaald hebt?
     
  14. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ja mag je best weten. voor de twee speakers van dali suite 2.5 (niet 3.5 zoals ik perongeluk hier boven had genoemd) heb ik 550 euro betaald in totaal. het was een uit lopend model en omdat mijn broer bij de RAF werk kreeg ik ook nog familie korting.
     
  15. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff wat foto's genomen van mijn installatie.



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    En ff off toppic mijn nieuwste aanwinst en ook zeker aan te raden als je een goeie surround set hebt "steel battalion" :9

    [​IMG]
     
  16. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    En jij denkt nu zeker, had ik die set maar niet gekocht maar een goedkopere want me tv is kut :D of niet???
     
  17. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    eeeuuh, nee. ik heb liever eerst heel goed geluid en daarna pas mooi beeld dan anders om want geluid vind ik belangrijker. en die betere tv komt vanzelf wel.
     
  18. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga eerst voor beeld, want om me ergens in mee te trekken (een verhaal ofzo) moeten me ogen het eerst zo mooi als kan zien. Daarna moet je het geheel afmaken met geluid om het realisme nog erger te maken.
     
  19. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook heb een prime sony-tv van 72cm en men geluid komt door de tv speakers want ik heb geen plaats voor 5.1
    ik zou er ook het geld niet aan willen geven btw

    ik ben een van de weinigen die zijn advanced scart cable gekocht heeft voor het beter beeld
     
  20. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn die V1300 is wel een behoorlijk bakbeest zeg. :9 De receiver is momenteel eigenlijk bij mijn set hetgeen wat eventueel ooit vervangen gaat worden.

    Ik zie trouwens dat je een beetje hetzelfde probleem als ik hebt. Kleine kamer en een overkill aan apparatuur :+
     

Deel Deze Pagina