1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Quack, 25 jun 2003.

  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    en zoals gewoonlijk...en voorspeld door mij....wordt ook hier niks mee gedaan.
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Euhm, ik wacht tot er een goede FAQ komt van één van jullie. Ik heb zelf niet de kennis in huis om zoiets op te stellen. Zogauw ik die krijg, wil ik best mijn handen uit de mouwen steken om die FAQ een goed plekkie te geven.

    Ga ons nou niet verwijten van niks doen, we kunnen op dit moment gewoon nog niks doen.
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    er zijn andere "momenten" geweest toen er nog veel meer vraag voor was.
    op die "momenten" hebben oa tipex en ik ingespeeld,alles op papier gezet en gemaild naar xbw.
    verwijten.......:confused: haha....doe ik niet.
    maar in amsterdam hebben wij een gezegde dat gaat zo:
    achteraf kijk je een aap in zijn reet.

    no offense eendje,beuk typt wel gewoon door en met een kloddertje roze verf hier en daar vul ik de gaten wel tussen alle(nog te komen) vragen en maak er een knotsgekke boel van.


    ps...ik zal eens kijken of ik me ouwe faq nog ergens heb liggen.
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat moet voor mijn tijd geweest zijn :eek:

    Maargoed, mocht je ergens nog een bruikbare faq opduiken, paas 'm dan ff naar mij, dan kan er alsnog iets bruikbaars mee gedaan worden.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    :cool:
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    :confused: ............wat wil je hier mee zeggen wouter:confused:
    dat je al die tijd die mail had en er nooit naar gekeken heb mischien?
    dat internet zo langzaam is geweest en je hem zojuist binnen heb gekregen?

    al meer dan een jaarhebben jullie een faq in het bezit.....meerdere malen is erom gevraagd door heel wat xbw bezoekers.................en wat krijg je dan als antwoord.

    dit...... :cool:
    beuk denkt weer aan een amsterdams gezegde...... en het heeft iets met een aap te maken:{
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is er toen idd bij ingeslopen omdat ik denk ik niet beschikte over enorm veel tijd. Maar we moeten er wel wat mee doen, ook nu kan dat nog.
     

Deel Deze Pagina