1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

1. SC Voorne C2

SC Voorne C2 Guest

kan je op 2 meter afstand zitten met draad?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik heb hier een dringende vraag, na veel overleg en gezeur van ouders & zus zoek ik toch een goede 5.1 Dolby headphone.:cool:
    Ik heb wat gehoord over deze 3 :

- Ear Force X4
    - Sharkoon X-Tatic Digital
    - Tritton AX360

Nou wil ik graag een goede headset die 5.1 ondersteunt. Bovendien moet hij op de Xbox 360 kunnen en je moet de headset kunnen gebruiken op de Xbox 360 controller.;)
    Rond de €100,- €130,-. Post ook graag wat duurdere maar natuurlijk geen headphones van 200/250 dollar!
    En ik wil graag dan ook de headset/phone kunnen bestellen van een betrouwbare site. Met levering aub. Is deze headset ook nog aansluitbaar op een HD Ready LCD TV? Over de Samsung LE22S8 heb ik het. Er zit gewoon een scart&component aansluiting op. Werkt de X4 ook met Tulp-aansluiting, dus de zelfde aansluitingen als de Component?

Edit: Zag net deze link. Is dit een vertrouwbare site en met gratis levering? En heb ik hierbij ook nog een speciaal kabeltje nodig om de headset te kunnen gebruiken, deze?

Een behoorlijke waslijst, i know*) Maar hopelijk hebben jullie wat informatie en een paar links (voorkeur NL) voor mij.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja de x4 heeft een tulp aansluiting maar dan heb je geen 5.1. Ik zou zelf de meegeleverde optical kabel gebruiken ;). De x4 heeftt een speciale Xbox controller aansluiting

De X4 heeft ook een tulp aansluiting maar kost meer dan 130 euro ..

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe gebruik je die meegeleverde optic kabel? Gewoon de stekkers van de Xbox in de X4 standaard? Dus je kan niet je tv er op aan sluiten?
    Zo moet je het dus dan aansluiten : [​IMG]?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm hoe bedoel je? Hij heeft een optical ingang en uitgang en een tulp ingang .. je kan dus ook een tv er op aansluiten of de optical cable doorlussen naar je HiFi set :)

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou kijk. Ik snapte niet goed hoe je de headphone aansluit. Toen heb ik dit filmpje bekeken. En in dit filmpje is goed te zien dat je er een klein zwart kabeltje bij krijgt die je achterin de standaar moet doen en het andere uiteinde achter de AV-kabel, in dit zwarte poortje: [​IMG] Als je dit zo aansluit zoals ik net zei, heb je um dan goed in 5.1 aangesloten:)?

Want ik vindt de X4 behoorlijk duur, dus ik wil zeker weten dat ik geen extra kabels moet kopen zodat ik dan pas 5.1 krijg.

Alvast bedankt!:cool:

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je hem daar in doet heb je 5.1

9. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, geweldig!:cool: Bedankt hé Fardo!!

10. SC Voorne C2

SC Voorne C2 Guest

Sorry ik heb hier al eerder gevraagd maar kan niet echt goed kiezen dus nog één keer: Wat is de beste headset die je op de Xbox360 kan gebruiken, met het beste geluid tot €200? Hoop dat iemand mij kan helpen want snap zelf vrij weinig van wat er op die sites staat (Engels is niet echt goed:+)

11. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    tussen welke kijk je?

mijn persoonlijke keuze gaat voor de AXPro voor met draad gaming en de ear force X4 voor draadloos

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De meningen verschillen .. wat voor een zoek je? Mijn persoonlijke keuze gaat voor de X4 (draadloos) en ik ben er nog niet overuit welke ik met draad wil hebben

13. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En heb ik hierbij ook nog een speciaal kabeltje nodig om de headset te kunnen gebruiken, deze?

Is deze kabel nodig om te kunnen chatten?!
    Of is er een meegeleverde kabel bij?;)

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de meegeleverde kabel is speciaal voor de xbox 360 controller :) en zit er gewoon gratis bij

15. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok. Als ik um haal dan post ik hier wel wat ervaringen:)

16. SC Voorne C2

SC Voorne C2 Guest

Denk dat ik voor een draadloze ga, is altijd handig. Maar is de kwaliteit van het geluid dan wel even goed? Want eerder in dit topic zei iemand van niet..

17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    ja ik heb mijn mening daarvan al terug genomen, als fardo zegt dat het geluid goed is dan geloof ik hem want hij heeft er wel verstand van hoor ;)

hij is gewoon prima! maar kijk de voor en na-delen nog even na welke dus voor jou het fijnste is ;)

18. SC Voorne C2

SC Voorne C2 Guest

Denk dat ik de Tritton AX-PRO 5.1 neem. Laat wel horen wanneer ik hem heb;)

19. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe duur is die:)? Is wel makkelijk voor de andere dat je hier dan een site post waar je um haalt etc:D

20. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    hij kost gemiddeld: 189,- euro.
    ikzelf heb hem bij www.foregames.nl gehaald, dat is tevens ook een winkel bij mij in de buurt, en ik zie net dat ze vanaf nu de enige officiéle leveranciers zijn van Tritton in nederland.
    anders is dit ook nog een site waar je het kunt proberen:
    Http://www.gamergear.be

Deel Deze Pagina