1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ja je hebt het goed :)
    succes ermee!
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik wil dus de Turtle Beach X1 kopen maar is deze wel compitabel met een HD-TV? Ik heb een Samsung HD-TV die met de xbox verbind wordt d.m.v. een HDMI kabel. Ik heb niet de officiële kabel van MS maar gewoon een normale HDMI kabel. Als ik zo de filmpjes bekijk moet je denk ik zo'n officiele HMDI kabel van MS hebben anngezien je de rode en witte Jack nodig hebt. Mijn vraag is dus eigenlijk of je de X1 kunt gebruiken zonder dat je de officiele HDMI kabel van microsoft hebt.

    Dit staat er op de Turtlebeach site:

    [​IMG]

    Ik heb zo'n kabel: [​IMG]

    Dit is de HDMI kabel van microsoft: [​IMG]

    EDIT: Ik zie in dit filmpje dat je de AV-kabel en de HDMI kabel tegelijk kan gebruiken. Je moet de AV-kabel open maken zodat ze allebei in je xbox passen. Is dit gewoon een goede manier ?

    http://www.youtube.com/watch?v=08g34Pxaruw
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009
  3. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Heeft jou Samsung tv een tulp uit? anders plug je hem namelijk gewoon in op de uitgang van de tv, kan wel een kleine vertraging op leveren maar wss nog niet eens hoorbaar.
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat is een tulp uit ? :p Dat groene gaatje voor geluid ? En wat bedoel je met kleine vertraging ?

    Ik heb deze Samsung: [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  5. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Tulp uit is de rood/witte aansluiting achter aan je tv, meestal staat er bij iets van stereo out oid.
    want je hoeft niet perse met de groene kabel aan te sluiten, dat is namelijk 3,5mm stereo jack en dat wordt voornamelijk voor pc gebruikt, je kunt ook gewoon je tulp gebruiken (die rood/witte kabel)
    en met kleine vertraging bedoel ik een vertraging van ongeveer 1 miliseconde nadat het geluid hoort af te spelen, oftewel als je schiet in bijv. call of duty dan komt het geluid van je geweerschot net iets later aan door je headset, maar dat kan zo minimaal zijn dat je het nog niet eens merkt.
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Maar ik gebruik de rode en witte kabels niet. Ik heb gewoon 1 HDMI kabel en op het plaatje van Turtlebeach zie dat je de rode en witte nodig hebt.

    EDIT: Ik heb em toch besteld. Denk dat ik wel een oplossing weet.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Het is namelijk zo. Mijn moeder en ik wonen samen en de TV staat in de woonkamer, en daar game ik ook op. Probleem is alleen dat mijn moeder daar ook muziek wil luisteren. Dus dan gaat het of door elkaar heen (wat irritant is), of een van de twee moet het uitzetten. Dit begint nu echt heel irritant te worden.

    Oftewel ik wil een hoofdtelefoon gaan aanschaffen.

    Hij moet echt kraakhelder geluid hebben!
    Ik moet nauwelijks nog geluid van buitenaf kunnen horen, en andersom.
    Hij moet draadloos en oplaadbaar zijn.
    Hij moet lekker zitten en niet te zwaar zijn.
    Hij moet dus speciaal geschikt zijn voor geluid bij games.
    En ik wil er geen microfoon aan hebben. Speel toch nooit online.

    Alvast bedankt! :)
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Moet hij 5.1 zijn...en wat is je budget?
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Poeh, moeilijk te zeggen wat het budget is. Wil natuurlijk niet heel veel uitgeven.

    Maar ik wil wel liever een goede en wat duurder, dan goedkoop en slecht :+
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    voor een draadloze 5.1headset moet je al snel op 150-250 euro rekenen,dus vandaar de vraag
     
  11. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Turtle Beach Ear Force X4, volgens mij €140,- :cool:
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar is dat kwalitatief dan ook echt goed?

    Of kan ik dan toch beter voor een draad versie gaan (al vind ik dat vreselijk irritant).
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is de Sennheiser RS 140 goed voor gaming?
     
  14. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik ben op zoek naar een kwalitatief goede 5.1 Wireless Headset voor de 360. Qua prijs maakt het me niet zo uit, zolang het maar goed werkt, en dat ik geen speakers in m'n kamer hoef te hangen, en het geluid lekker voor mezelf kan houden. Iemand enige tips?

    Is dit iets? http://www.turtlebeach.com/products/efx4/home.aspx
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Het zou toch fijn zijn als iemand me kon helpen :)

    Heb er namelijk weinig verstand van :9
     
  16. (BIO) Culke

    (BIO) Culke Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag de Tritton bestellen omdat ik niet graag elke week nieuwe batterijen wil kopen, omdat deze een apart xbox live chat kanaal heeft en omdat deze 4 boxjes per oor heeft, waarvan ik denk dat dat toch mooier dolby geeft. Twee vraagjes:

    welke Tritton moet ik dan pakken (verschillen enzo)? Op deze site staat bijvoorbeeld de ax 51 pro en de axpro, maar die laatste is bijna 2x zo duur?


    ik heb de AXPro voor 140 pond plus 20 pond verzendkosten gezien op een britse site, dit is ongeveer 185 euro (tegenover de 200 euro exclusief verzending als ik het hier uit nederland laat komen). Ook Amerikaanse sites zijn goedkoper. Kan ik het gewoon van die site bestellen of is het beter in nederland te blijven ivm bedrading? Zo ja, welke bedrading?
     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    het verschil tussen die 2 prijzen zit hem in de dolby digital box, de ene heeft die niet en de andere wel.
    je hebt hem nodig tenzij al een dolby digital box hebt.
    kijk anders eens op foregames.nl daar verkopen ze ook tritton gaming headsets.
    als je in het buitenland koopt is geen ramp maar je zult er waarschijnlijk wel converters voor moeten kopen voor de stroomadapters.

    ligt er aan wat je wilt hebben. als je een goed gaming headset wil dan zou ik je een andere aanraden want dit is een stereo headset en geen surround plus je hebt geen mic.
    voor die prijs kun je dan beter voor een gaming headset kijken zoals de turtle beach, sharkoon of tritton enz.
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de AX 360, en ik heb hem destijds (jaartje geleden) besteld van een verkoper van Ebay, nadeel is wel dat ik nog een universele adapter erbij moest kopen omdat het een amerikaans model is, hierdoor was ik nog eens 10 euro extra kwijt.
     
  19. krimsonis

    krimsonis Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    welke site???

    Sinds kort ben ik ook besmet met het xbox virus, nu wil ik ook graag een goede koptelefoon voor te gamen en te praten tijdens het spel.

    nu heb ik al diverse merken voorbij zien komen, maar ik wil het eigenlijk gewoon hier in nl bestellen.

    Wil iemand mij helpen aan een goede/betrouwbare nl "bestel-site".

    Ik zoek al dagen maar kan er geen vinden.

    Alvast bedankt,

    J
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    www.foregames.nl verkoopt tritton headsets. voor de rest www.redcoon.nl verkoopt sharkoon gaming headsets.
    zo gauw weet ik er niet meer in nl.
    veel succes ermee!
     

Deel Deze Pagina