1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja hoor, volgens mij is de microfoon van mijn sharkoon nu al weer kapot?
    Er staat wel dat de headset aan staat, maar bij praten hoort niemand wat.
    Heb knopje wel op praten staan enz.

    EDIT:

    Mailtje gestuurd naar zercom:

    Zij sturen pas snel een mail terug! 8)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  2. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de Earforce X4 ook makkelijk aan te sluiten op een tv via tulp-aansluitingen o.i.d.?:cool:
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  4. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx;)
     
  5. DieRespwnGameOn

    DieRespwnGameOn Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de Ear Force X41 zijn Mic Monitor en chat boost het waard? mijn ouders hebben wel eens last van mij omdat ik te hard praat maar ik wil ook graag mijn headset voor mijn pc gaming gebruiken als die het niet waard is om die funtcies (wil ook goede kwaliteid geluid enzo natuurlijk) dan ga ik voor een Astro A40 want ik wil graag een headset die goed is met mic en dat me ouders geen last meer van me hebben maar natuurlijk wel dat ik pracht geluid heb enzo

    IK HEB SLECHTE ERVARING MET SHARKOON X-TACTIC DIGITAL
    dus ik neem die niet meer (2x kabel breuk gehad daarom opzoek naar nieuwe) de tritton heeft dezelfde problemen dus dat vertrouw ik ook niet!
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Beide zijn goed. Ik heb de voorkeur voor de X41, omdat deze draadloos is en voice boost geeft. Maar deze kan wel storen met plasma"s
     
  7. DieRespwnGameOn

    DieRespwnGameOn Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen plasma tv dus dat is voor mij geen probleem maar ik ben bang dat de x41 het niet word want hij zal wss niet goed werken met pc... maar ik ga voor of een Astro A40 Audio System of Ear Force HPX + Astro Mixamp
     
  8. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook wel best interessant.
    Misschien dat je de antwoord voor dit vraag weet.
    Ik heb een X-Fi Titanium geluidskaart met Digitaal Optisch in en uit.
    Kan ik mijn X360 naar optisch in aansluiten en bij optisch uit de X41 en hiermee nog optimaal geluid mee ontvangen? En wss kan ik dan ook de geluid horen van muziek en films van de computer.
     
  9. DieRespwnGameOn

    DieRespwnGameOn Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb besloten ik ga een Astro A40 Audio System bestellen als ik ooit kabel breuk krijg buiten de garantie bestel ik Ear Force HPX
     
  10. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    als je op je pc in stelt dat het geluid wat binnen komt ook meteen naar buiten wordt gestuurd zou het theoretisch gezien mogelijk zijn.
    een beetje minder kwaliteit zal het wel worden want het signaal wordt eerst van digitaal naar licht om gezet in je xbox, dat stuurt hij door naar je pc waar het weer digitaal wordt gemaakt en dan wordt het weer licht gemaakt en stuurt het dan door naar je headset.
    maar echt hoorbaar is het wss niet.
     
  11. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hij wordt alleen in engeland verkocht via die site en play.com. Hij is ook goed voor films als je hem optisch aansluit
     
  13. Liquid Cobra

    Liquid Cobra Call it Luck

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry als deze vraag al gesteld is.

    Maar wat is het verschil tussen de: Sharkoon X-Tatic Analog 5.1
    (Analog dan stereo only ofzo?)
    Headset & de Sharkoon X-Tatic Digital 5.1 Headset

    De digital is € 104,-
    De analog is € 58,-

    Ik wil hem eigelijk alleen voor het gamen, (films niet zo belangrijk) wil me tegenstanders op CoD4 enz horen :p

    Wat is de beste keuze in dit geval voor mij?
     
  14. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    kijk 1 of 2 pagina's terug.

    deze vraag is echt al 3 of 4 keer gesteld ofzo........... zoekfunctie bestaat ook nog hé.

    maarja hierbij het antwoord vanuit een quote van mezelf:

    De dolby digital box decodeerd het geluid dus vanuit je xbox om het dan door te sturen naar je headset.
    de goedkope heeft die er geen bij en is alleen het headset, de dure heeft die er wel bij zitten.
     
  15. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik het anders aan ga pakken.
    I.p.v. de X41 hou ik gewoon mijn Sennheiser HD-555 en plaats gewoon een Optisch Toslink kabel tussen mijn Xbox en mijn X-Fi Titanium Pro.
    Geluidskaart kan ook DSS/DTS encoden t/m 7.1 speakers.
    Ik praat toch haast nooit via Xbox Live, dus dit goedkope optie kan ik even proberen. :)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2009
  16. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de ear force x 41 niet ergens hier in NL te verkrijgen ? kom alleen maar buitenlandse sites voorbij.

    Lees nu dat de x41 voeding krijgt via usb (xbox) dus een speciale omvormer voor Nl is niet nodig.
    Via europese sites nog 195 euro. via VS zit je al snel op 170 dollar, scheelt wel enorm.


    (heb VS site gevonden , 215 dollar inc verzenden, komt neer op een 143 euro, mits de douane zich er niet mee bemoeit, amazon.co.uk kom ik inclusief verzenden op 171 euri)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2009
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je 3 posts boven je kijkt zie je dat fardo het volgende zei over de x41:
    wel een erg leuk speeltje als je het mij vraagt!
     
  18. SilikonE

    SilikonE Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Astro a40

    Weet iemand of er de mogelijkheid is om de Astro-A40 in Nederland te bestellen? Ik ben er al een tijdje naar op zoek maar kan deze niet in Nederland vinden. Nou zou het ook uit Groot brittantie kunnen komen maar dan ben je 40 euro duurder uit. (als de douane zich er niet mee bemoeit)
     
  19. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    zover ik weet zijn er geen nederlandse leveranciers van de astro gaming headsets dus ik denk dat je m dan uit Engeland moet laten komen
     
  20. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    hee Fardo, toevallig was ik wee ropzoek naar nieuwe headset en kwam dus de X41 tegen, ( je hebt toen de X4 nog bij mij opgepikt;))

    je maakt hier alleen de fout dat de X41 zou storen bij een plasma wat de X4 inderdaad doet.

    dit is voor de X41 niet meer het geval!!

    dus mensen als je een plasma tv bezig is de X41 geschikt!
    (dit zeg ik NOG niet uit eigen ervaring want ik heb er 1 besteld maar ze zijn pas weer vanaf de 6e op voorraad)

    ben erg benieuwd naar het 7.1 geluid, ook icm. blu ray
    Groeten BekSide
     

Deel Deze Pagina