1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hier staat verder wel wat uitgebreide info over de A40's MixAmp. Ben geen echte kenner op dat vlak, maar misschien staat je info daar wel bij..

Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb er geen verstand van .. maar ik denk dat hij goed is

3. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met een goede DAC je ipod/pc al stukken beter laten klinken.
    Wel raar dat er met geen woord over gerept wordt.

@DiaL
    Nee dat is meer marketing praat, ze zeggen dat hij dolby 5.1 >dolby headphone heeft en dat het "goed" klinkt

Wat is goed?
    Sommige mensen vinden dat ze een hele goede videokaart hebben als het bureaublad er mooi uit ziet :+

Als iedereen er toch zo positief over is moet ik er toch maar eens over nadenken :)

4. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog geen negatief review kunnen vinden.. Maar het is zeker veel geld voor zo'n headset..

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de ipone werkt super met de a40 :) beter dan mijn normale headset

6. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, blijkbaar, als dat de enige soort is, maar niet eentje die 200 euro kost.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ga dan voor de sharkoon x-tatic 5.1 digital. (110 euro ong)

8. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de astro ook.

Ben geen audiofiel dus of het echt de betere is tov de trittion-axpro zou ik niet kunnen zeggen.
    Kijk hij zal deze byerdynamic http://shop.cyes.nl/beyerdynamic-headzone-game-p-531.html niet overklassen denk ik zo.

Maar ik heb de x1 en x-tatic gehad en moet zeggen ik vind de a40 het fijnste.

Bij mw2 kan ik duidelijk horen waar de tegenstander loopt. Maar vooral de chat die is heel goed, en goed regelbaar. Ik hoor mijn teamgenoten nog beter/helderder dan via de telefoon. Met een simpele draai aan de knop, geef je iets meer game-geluid als dat nodig is tijdens het campen, wil je 5 sec. later, iets meer de focus op de team-talk hupsakey draai aan de knop een meteen goed.

Ook het design, en de eigen speakertag-desing die je kan toepassen maken het tot een fijne gadget-headset.
    Als men niets of weinig met chat doet, kan ik me indenken dat je niet kiest voor de a40.
    Dat deze headset standaard gebruikt word bij de MLG, is natuurlijk ook een "commerciele" activiteit maar dat er vele clan-based gamers mee weglopen is ook niet voor niks.

Punt 1: top headset voor een topprijs

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Slik die had je niet aan mij moeten laten zien :eek:

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dat zeker! Maar de prijs is er ook naar...
    :eek:

11. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen kijken of we de kosten kunnen drukken door met een man of 10 te bestellen??
    Ging met de astro ook perfect...

12. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, ik zeg doen.

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Is dat de goedkoopste uitvoering waarmee je nog wel voordeel kan halen uit het geluid wat je via de boxen niet goed hoort of niet goed kan plaatsen?

Hoe zit het bijvoorbeeld met een headset als deze? http://www.consoleshop.nl/product/7...kullcandy-lowrider-sgs-xbox-360-boom-mic.html

Ik moet sowieso een nieuwe hebben, want dat standaard ding dat ik nu heb geeft constant geluid, zelfs als ik niet praat, of het moet aan mn MW2 controller liggen. Iemand een idee wat dat kan zijn? Ik heb nu de Logic 3 headset, alleen voor chat, aangesloten op de controller. Maar die dolby headsets gaan natuurlijk in de xbox zelf, dus dan is dat probleem, als het al aan de controller lag, sowieso weg natuurlijk.

Laatst bewerkt: 3 jan 2010
  14. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    nope! Alle headsets gebruiken OOK de controller ingang voor de voice:'-(
    Helaas maar waar.....(snap niet dat M$ daar niet op wil vinden)

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ow, dus je headset heeft 2 kabels dan? En dan nog van je controller naar de xbo :confused: Maar goed, das niet zo erg, maar hoe zou dat probleem met de openstaande mic kunnen komen dan?

16. Sound

Sound Iwrestledabearonce

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen,

Ik ben van plan een Tritton AX Pro te gaan kopen (of misschien een Astro A40, klein beetje twijfel nog) voor mij is het vooral belangrijk ook dat ik zowel de xbox360 als de PS3 er op aan kan sluiten.
    Kunnen ervaringsdeskundigen (van 1 van de 2) mij vertellen of je wel makkelijk je audio weer kunt switchen naar je gewone speakerset op de versterker? Of moet je dan elke keer kabels wisselen? ik koop de headset eigenlijk alleen om in de late uurtjes met topgeluid te spelen, maar heb hier ook regelmatig avonden dat elk denkbaar muziekspel wordt gespeeld en uit de boxen knalt of dat ik het iets socialer vind om zonder koptelefoon te spelen als mn vriendin ook nog in de woonkamer rondhangt.
    thanks alvast

edit:
    of moet ik dit allemaal niet willen en gewoon een leuk headsetje kopen voor mn versterker? kan dan alleen geen voicechat meer gebruiken toch?...

Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  17. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan als je geen 5.1 headset wil dan kun je ook een goede stereo headset kunnen kopen maar dan heb je idd geen voice..

Ik heb alleen ervaring met de X-tatic / Turtle beach X1 / Astro A40..

Ervaring met een versterker heb ik niet, maar je kunt wel eens kijken hoe de aansluitingen zijn van de mixamp zijn van de astro.. volgens mij kun je geluid gewoon doorlussen..

Als je niet perse 5.1 wil, en toch een goede headset met voice wil.. Zou ik voor de veel goedkopere Turtle beach X1 gaan, zeker als het alleen maar voor een paar ''uurtjes'' in de week is..

18. Sound

Sound Iwrestledabearonce

Leuk Bevonden:
    0
    tsja ik wilde juist wel graag 5.1 kunnen ervaren mbv een headset ipv 5 speakers op te hangen waarbij ik telkens gezeik krijg dat het te hard staat. en de x1 is volgens mij xbox only dus dat is ook niet echt een optie omdat ik op meerdere platforms speel. vreemde is alleen dat ik nog niet een 'gewone' 5.1 headset ben tegengekomen, maar alleen de gamers varianten. neem toch aan dat er ook niet-gamers bestaan die 5.1 willen horen over een headset (filmliefhebbers enzo?) heb je ook dat gezeik niet met al die kabels, maar hoef je alleen een headset op je versterker aan te sluiten middels een enkele kabel...

19. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel gewone 5.1 headsets, maar zonder voice.. Astro is aan te sluiten op alle platforms en PC.. doormiddel van toslink/coax..

20. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    je hebt wel gewone 5.1 headsets hoor, sennheiser heeft er onder andere een paar daar van.
    maar de prijs van die headsets ligt meestal even hoog als een gaming headset dus kun je in mijn ogen beter voor een gaming headset gaan.
    de tritton ax pro is bijvoorbeeld multi functional, je kunt hem d.m.v. een toslink op je gewenste systeem aan sluiten of bijvoorbeeld op de reciever als die een digital out heeft en voor de rest kun je bij de meeste gewoon de mic eraf halen, ideaal toch?

Deel Deze Pagina